דלת גלילה לעסק, למחסן ולחניה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

דלת גלילה בנויה משלבים אשר מושחלים אחד מעל השני. השלבים נגללים יחדיו על גבי ציר עבה וחזק והם נעים בתוך מסגרת מפלדת אל חלד או אלומיניום. הפתיחה והסגירה של הדלת תהיה לרוב מכנית, חשמלית ולא תדרוש הפעלה של כוח אדם. הדלת תהיה עמידה בפני מזג האוויר.  

היכן מקובל להתקין דלת גלילה?

דלת גלילה יכולה לבוא בגדלים שונים (אורך ורוחב), במגוון רחב של צבעים והיא תוכל לשמש אותנו בשלל מבנים ולצרכים שונים ובהם:

חניית הבית

השימוש הפרטי בדלתות גלילה יהיה לרוב עבור החניה. במקום להסתפק בחניה שהיא רק מקורה מלמעלה, ניתן לסגור אותה לחלוטין וכך ליצור מרחב נוח לחניה והגנה מושלמת לרכב. הסגירה מתאימה גם לאנשים שרוצים להחנות את הרכב בחוץ ולפנות מקום אחסון בחניה תוך שמירה על התכולה. ניתן לבחור בצבע הרצוי ובהתאם לעיצוב הבית.

מחסנים

הגישה אל המחסן והיציאה ממנו חייבת להיות פשוטה ונוחה. בחירת דלת גלילה היא טבעית ומשתלבת עם הפעולות השונות המתבצעות במקום. הייצור של הדלת נעשה בהתאם לפתח במקום ולפי הצורך יוכלו לעבור בו אנשים, מלגזות ורכבים אחרים.

חנויות

דלת גלילה מהווה שכבת הגנה נוספת על תכולת החנות, בין אם היא נמצאת במרכז מסחרי או בתוך קניון. את הדלת ניתן לייצר על פי המידה הנדרשת והיא תוספת לדלת הקיימת. החזית יכולה להיות בצבעים שונים כך שהיא תשתלב בנראות הכללית של המקום ותחמיא לחנות. דלת איכותית תהיה עמידה ותרחיק פורצים.

מוסכים

מוסכים זקוקים לאמצעי הגנה על הרכבים שנמצאים בפנים ולפתח שנוח לתפעל אותו. לכן ניתן לראות ברובם דלתות גלילה חשמליות. הדלתות יכולות לכסות פתחים גדולים מאד (גם לצורך כניסת משאיות) והן מקלות על התפעול של המקום.

דלת גלילה

דגשים חשובים בייצור והתקנת דלתות גלילה

היום עומדות לרשותנו אפשרויות רבות בכל מה שנוגע להגנה על המבנה. תכנון נכון והבנה של הצרכים במקום יובילו לתוצאה הרצויה. נכון להיום כמעט בכל מקום יותקנו דלתות חשמליות ולא ידניות, אך יש לדעת כי ניתן להזמין גם דלתות שייפתחו וייסגרו באופן ידני.

דגש חשוב שיש להתייחס אליו הוא המיקום של המבנה. ישנו הבדל בין הוספת דלת גלילה לחנות שנמצאת בתוך הקניון ושאינה חשופה לרוח, שמש או גשם ובין דלת שמשמשת מחסן בחוץ. היום ישנם פתרונות מעולים שיוכלו לעזור לנו ליהנות מדלתות חזקות ובטיפול נכון מזג האוויר כמעט ולא ישפיע עליהן. אין לצאת מנקודת הנחה כי הדלת תתאים למקום אלא להגדיר מראש את הצרכים ולבקש מהחברה לשים דגש על איכות שתתאים למקום.

נקודה נוספת שכדאי להתייחס אליה היא העיצוב. יכול להיות שהעיצוב פחות יעסיק בעלי מוסכים או מחסנים, אך אם יש לנו חנות או חניה בבית הפרטי שלנו, נרצה ליצור מראה מרשים. הצביעה תתבצע בתנור וכדאי לייחס חשיבות לבחירה ולזכור כי הצבע יישאר לתמיד.

בחירה בחברה המתאימה לביצוע העבודה

החברה שתייצר עבורנו דלת חשמלית חייבת להביא את הסטנדרט הגבוה ביותר. היא צריכה להיות בעלת ניסיון בתחום ועם ניסיון בעבודות דומות לזו שנדרשת לנו. על החברה להציע את המפרט הטוב ביותר ולהגיע אלינו לבצע מדידות ולמעשה ללוות אותנו לאורך כל הדרך. כדאי להסתכל על עבודות קודמות שהחברה ביצעה ולקראת פרויקטים גדולים לשוחח עם לקוחות ממליצים.

חברת יורוסטייל מייצרת ומתקינה דלת גלילה על פי דרישה. החברה מספקת שירות למגוון רחב של עסקים, מפעלים ובתים. הניסיון, המקצוענות והיחס האישי הם חלק מהסיבות לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!