דלת בלגית עם רשת

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כאשר אתם מזמינים דלתות וחלונות בעיצוב בלגי לביתכם, עליכם לקחת בחשבון גם את דלתות הרשת שיהיה עליכם לצרף לדלתות הזכוכית על מנת לאפשר פתיחה של הדלתות ללא חשש לחדירה של חרקים ומזיקים למיניהם דרך הדלת הפתוחה. דלת בלגית עם רשת היא דלת בלגית לכל דבר ועניין אם כי בבחירת דלת כזאת, ישנם מספר אלמנטים שמבדילים אותה מהדלת הזכוכית הראשית שעליה היא לכאורה מגינה ועל כך מדברים איתכם המומחים של יורוסטייל בשורות הבאות.

האם צריך בכלל דלת בלגית עם רשת?

כחלק מכל מערך דלתות זכוכית לבית, חשוב לשלב גם דלת רשת, ולפעמים גם יותר מאחת, על מנת לאפשר את האופציה לפתוח לרווחה את דלתות הזכוכית מבלי לחשוש לחדירת חרקים דרך הפתח הגדול. לשם כך בדיוק נועדה הרשת, המשמשת אותנו גם בחלונות וגם בדלתות. העניין הוא שכאשר אנו מזמינים דלת בלגית, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא העיצוב של הדלת. אנחנו מתחברים למראה של הפרופיל הבלגי ואוהבים את אופציות העיצוב השונות שמאפשרות לנו ליצור תצורות רבועות על פני שטח הפנים של הדלת. כאשר מדובר בדלת רשת, כל נושא העיצוב מקבל ממדים טיפה שונים, אבל אין בכך כל ספק: הצורך בדלת רשת הוא צורך שאינו קשור לסוג הדלת או לעיצוב שלה ולכן גם כאשר אתם בוחרים להתקין בביתכם דלת בעיצוב בלגי, אתם צריכים גם דלת בלגית עם רשת.

דלת בלגית עם רשת

כללי העיצוב של דלת בלגית עם רשת

בניגוד לדלת הראשית שבה אתם צריכים להביא לידי ביטוי את כל הקונספט העיצובי המועדף עליכם, דלת בלגית עם רשת היא דלת שהמטרה שלה היא בעיקרה פונקציונלית והעיצוב נועד רק להבטיח התאמה בינה ובין הדלת הראשית. אתם לא רוצים למשל להזמין דלת זכוכית בעיצוב בלגי, ולחבר אליה דלת רשת בעיצוב אלומיניום סטנדרטי. על כן, חשוב שגם דלת הרשת תהיה בעיצוב בלגי, אך הדלת הזאת לא צריכה שום אפקט עיצובי פרט למסגרת הבלגית שלה, ולכך יש שתי סיבות. פעם אחת, אתם רוצים לשמור על מעמדה של דלת הזכוכית הראשית. זוהי הדלת הראשית, היא המלכה במערך הדלתות באותו מיקום והיא זו שמביאה את האפקט העיצובי שאותו אתם רוצים לשלב. עיצוב יתר של דלת רשת יגרום לעומס עיצובי ולפגיעה באטרקטיביות של הדלת הראשית.

פעם שנייה, דלת רשת היא דלת פונקציונלית שעשויה מפרופיל היקפי ובתוכו רשת שמיועדת למנוע חדירת חרקים אל תוך חלל הבית. הרשת נוטה להיהרס מעת לעת ולכן יש להחליף אותה אחת למספר שנים. ככל שישנם יותר חיבורי רשת למסגרת האלומיניום, כך קיימת הסתברות גבוהה יותר שהרשת תאבד מהאפקטיביות שלה כן יש יותר מיקומים בהם יכולים להיווצר ניתוקים של הרשת מהמסגרת. על כן, את הרשת אנחנו רוצים למתוח בצורה נקייה על פני שטח הפנים הכולל של הדלת, ללא ההפרעות של פרופילים המותקנים לאורך ורוחב שטח הפנים שלה.

אתם בהחלט יכולים לשלב פרופיל אמצע מרכזי שבדרך כלל נדרש בלאו הכי, על מנת להעניק לדלת את החוזק המבני הנדרש לה. במקרה כזה תחולק הדלת לשני שטחים שעל גביהם יש למתוח את הרשת. חלוקה לשטחים רבים וקטנים יותר תפגע ביעילות הרשת ותגדיל את הסיכוי לתקלות רשת שינטרלו את כל האפקט התפקודי שלה. דלת בלגית עם רשת ניתנת ליישום כמובן, גם בדלת הזזה וגם בדלת ציר והכללים הם זהים בשני המקרים. מומחי האלומיניום של יורוסטייל יודעים לייצר עבורכם כל דלת אלומיניום שתבחרו בסגנון העיצוב הבלגי, ובכלל זה גם דלת בלגית עם רשת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!