דלתות פנים אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

דלתות הפנים של הבית מהוות אלמנט עיצובי לצד השימוש הפרקטי שלהן. הדלתות יכולות להפריד בין החדרים לא רק מבחינה ויזואלית וחלוקה של החלל אלא גם לסייע להפחית את מעבר הרעשים והקולות. בתהליך עיצוב, שיפוץ ובניית הבית עלינו לבחור גם את הדלתות שישמשו אותנו. בחירה איכותית תשמש אותנו לאורך שנים ולכן יש להקדיש לכך תשומת לב.

היתרונות של דלתות פנים אלומיניום

בעבר הלא רחוק האפשרויות שעמדו לרשותנו בבחירת דלתות פנים היו מעץ. חלק מהן היו מעץ מלא, אחרות מדיקט ממולא בקרטון. היום מצטרפות אלינו דלתות פנים אלומיניום שמביאות יתרונות רבים. הן אינן רגישות למים ולכן אפשר לשטוף את הבית בלי לדאוג מכך שאלו יחדרו פנימה ויהרסו את הדלת. הן מגיעות במגוון צבעים וחיפויים ואלו יכולים להתאים באופן מושלם גם לאלמנטים האחרים בבית כמו החלונות.

הדלתות עשויות מחומרים מבודדים ולכן מעניקות תחושת אינטימיות בכל חדר וחלל. הן קלות לפתיחה וסגירה ומגיעות עם מגוון ידיות לבחירתנו. במקרה של משרדים, חדרי עבודה ובמקומות בהם צר, אפשר להציב דלת בעלת משקוף סמוי.

דלת פנים אלומיניום

שיקולים בבחירת הדלת שמתאימה לנו

ישנם מספר פרמטרים אשר יכולים להשפיע עלינו בעת בחירת הדלת שתתאים לבית שלנו. המבחר הקיים יכול לבלבל אותנו לפעמים, אך בעזרת הפרמטרים הבאים נוכל להתמקד ולבצע את הבחירה הנכונה בקלות.

חומרים ואיכות

בבחירת דלתות הפנים עלינו לחשוב על החומרים ועל האיכות שנרצה לקבל. הדלתות משפיעות על האסתטיקה של הבית ועל הפרטיות שאנו חווים בכל חדר. רבים מאיתנו רוצים ליהנות מחדרי שינה שקטים, מבודדים ומדלתות שלא צריך לדאוג להן.

בחירה בחומרים איכותיים ורמת ביצוע גבוהה תאפשר לנו להכניס איכות חיים לבית. דלתות אלומיניום אינן נפגעות מלחות או מים, הן מבודדות מפני רעש וקלות לסגירה ופתיחה. הן לא זזות ממקומן ולכן יכולות לשמש אותנו לאורך שנים בדיוק באותה הדרך בה שימשו אותנו בתחילת הדרך.

עיצוב

העיצוב של הבית ישפיע על בחירת הדלת שלנו. היא יכולה להיות אלמנט משלים שיקפיץ את העיצוב שלנו למעלה. הבחירה בדלתות אלומיניום מאפשרת לנו להתאים בין הצבע שלהן (של הדלת או המשקוף) לבין משקופי החלונות. אנחנו יכולים לבחור להתאים בין הצבעים של הדלתות למרצפות או לצבע שתכננו לקירות.

האפשרות הנוספת שעומדת לרשותנו היא לבחור מבין שלל דלתות פנים אלומיניום צבעוניות ומעוצבות. בדומה לחלונות ולמרצפות, עלינו לחשוב על העיצוב שנרצה לראות לאורך שנים רבות. דלתות איכותיות ישמשו אותנו לזמן רב כיוון שלא יהיה צורך להחליף אותן.

התאמה לחדר המיועד

ככלל, נבחר בדרך כלל באותה הדלת עבור כל המפתחים בבית. האחידות היא חלק מהעיצוב והיא מאפיינת את רוב הבתים, אך אנחנו לא חייבים שכך יהיה בבית שלנו. אנחנו יכולים לבחור בעיצובים שונים לחדרי הילדים או לבחור בעיצוב אחיד לכל קומה בבית.

בנוסף להתאמה לחדרים, נוכל לראות כי ישנן דלתות פנים אלומיניום אשר מתאימות למשרדים וקליניקות. הן אטומות, מבודדות מבחינה אקוסטית ומבחינת העיצוב נוכל למצוא שפע של אפשרויות מרשימות שישדרגו את הנראות של המקום.

לבחור את החברה המתאימה

לאחר שהבנו מהם היתרונות של דלתות פנים אלומיניום אנו יכולים להתפנות לאחת ההחלטות החשובות והיא החברה שתספק אותן. החברה צריכה להיות מנוסה ולהתמחות בתחום האלומיניום. היא תלווה אותנו לאורך כל הדרך, תענה על שאלותינו לאורך כל הדרך ותבצע את ההתקנה. חברת יורוסטייל מאפשרת לנו ליהנות מבחירת דלתות פנים בראש שקט, ליווי מקצועי לאורך כל הדרך והנאה מכל רגע בבית לאורך שנים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!