דלתות כניסה מברזל וזכוכית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית, אבל מתלבטים סביב החומר ממנו אמורה הדלת להיות עשויה? ובכן, בחירת דלת כניסה לבית היא בהחלט החלטה שראוי להתלבט סביבה, אבל חשוב עוד יותר לבסס אותה על מידע קונקרטי ואמין. אז מה נכון יותר עבורכם? דלת עץ או דלת ברזל? איך בוחרים דלת כניסה לבית? האם דלתות כניסה מברזל וזכוכית הן עמידות בפני פגעי מזג האוויר? האם הן לא כבדות מדי? האם מדובר ביציקת ברזל? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש בשורות הבאות.

מהם הפרמטרים שעל פיהם יש לבחור דלת כניסה לבית?

במצב אופטימלי לא היינו צריכים כלל דלת כניסה לבית. הרי המטרה של הבית היא לספק לנו מרחב מוגן ובטוח שבו אנו יכולים ליהנות מביטחון ופרטיות מלאים ללא חשש חדירת גורמים בלתי מורשים למרחב הפרטי שלנו. אלא שהמצב הוא לא אופטימלי, ובכל זאת אנחנו צריכים לצאת ולהיכנס מהבית מעת לעת ולכן יש צורך בהתקנת דלת כניסה. הבנה פשוטה זו היא חשובה מאוד בתהליך של בחירת דלת כניסה והיא מובילה אותנו לערך החשוב ביותר בדלת כזאת – דלת הביטחון. דלת כניסה צריכה להיות מאסיבית, רובסטית ועמידה מאוד בפני ניסיונות פריצה. בכניסה לבית לא סביר שנתקין דלת זכוכית, גם בגלל קלות הפריצה שלה וגם בגלל שהיא פוגעת בפרטיות שלנו בתוך הבית. מעבר לכך, יש כמובן את שיקול העיצוב והאסתטיקה שיכול להשתנות מאדם לאדם ומבית לבית.

דלת כניסה זכוכית ברזל

האם דלתות כניסה מברזל וזכוכית הוא פתרון ראוי?

ובכן, הבחירה בערוץ של דלתות כניסה מברזל וזכוכית היא בחירה לגיטימית לחלוטין ולמעשה נחשבת לאחת הבחירות הטובות ביותר שאתם יכולים לעשות בכל הקשור לבחירת דלת כניסה לבית. דלתות כניסה מברזל וזכוכית הן דלתות עמידות מאוד, ניתנות לעיצוב בשלל תצורות ודוגמאות, מספקות חוזק מבני רב מאוד ומקשות על גורמים בלתי מורשים לפרוץ לביתכם. שילוב של זכוכית מאפשר להפוך את הדלת האטומה לכיוון אור נוסף בבית ויחד עם זאת, חשוב לשלב את הזכוכית בצורה מדודה ומעודנת, תוך שימת לב לכך שמהלך זה אינו גורם לחשיפת יתר של הבית כלפי חוץ באופן שפוגע בפרטיות שלכם. בהיבט זה תוכלו לשלב זכוכית חרוטה, זכוכית חלבית, זכוכית כהה ומגוון של עיצובים שגם חוסמות את האפשרות לראות פנימה וגם תורמות ערך עיצובי לדלת.

האם מדובר בדלתות עמידות?

דלתות כניסה מברזל וזכוכית הן דלתות עמידות מאוד, הן בהיבט המבני והן בהיבט של עמידות מפני פגעי מזג אוויר. מאחר וצד אחד של דלת הכניסה חשוף למעשה באופן רציף לפגעי מזג האוויר, חשוב מאוד שהדלת תעבור טיפול מקצועי למניעת היווצרות חלודה ולמניעת דהייה מואצת של צבע הדלת בגין קרינת שמש ישירה. שימו לב לכך שלא ניתן למנוע שחיקה של דלת כניסה באופן מוחלט ולא משנה מאיזה חומר היא מיוצרת או איזה טיפול היא עוברת. יחד עם זאת, דלת כניסה איכותית תוכל לספק לכם עשורים ארוכים של שקט ללא חשש לפגיעה בשלמות הדלת ובאסתטיקה שלה, גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

מבחינת חוזק מבני, דלת ברזל היא כנראה הדלת החזקה ביותר שתוכלו לבחור לעצמכם. החוליה החלשה לכאורה היא הזכוכית, ולכן חשוב לעשות שימוש בזכוכית מחוסמת וחסינה וכן להגביל את הפרישה שלה ביחס לשטח הפנים הכולל של הדלת. כמו כן, בעיצובים רבים ניתן לשלב מעין סורגי מתכת מעוצבים שמספקים הגנה נוספת מעבר לשכבת הזכוכית המחוסמת המותקנת. הפתרונות קיימים וגם בהיבט הביטחון תוכלו להיות רגועים לחלוטין שהדלת מספקת לכם הגנה מושלמת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלת כניסה עם חלון נפתח
דלת כניסה עם חלון נפתח

בעבר היה זה מודל מאוד מקובל בתחום דלתות הכניסה – דלת כניסה עם חלון נפתח שמאפשר להשאיר את הדלת סגורה

דלת כניסה בלגי
דלת כניסה בלגי

אחד הדגמים היותר מעניינים ויוצאי הדופן של דלתות כניסה הוא הדגם של דלת כניסה בלגי. המדובר בדלת כניסה המעוצבת בסגנון

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!