דלתות כניסה לבתים פרטיים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

דלת הכניסה לבית קובעת את הרושם הראשוני. היא המפגש הראשון, שלנו ושל האורחים שלנו, עם המקום הכי חשוב לנו. הכניסה שלנו יכולה להיות רחבה והיא יכולה להיות סטנדרטית, לכל פתח נמצא את הדלת המתאימה. היא יכולה להיפתח באופן מלא ויכולה להיות עם כנף אשר לרוב תהיה סגורה ורק במקרה הצורך תיפתח.

דלתות כניסה לבתים פרטיים צריכות להיות נוחות לשימוש, איכותיות ולשמש אותנו לאורך שנים. הפתיחה והסגירה צריכה להיות קלה, חשוב שהדלת לא תושפע ממזג האוויר ושלא תיפגע מחשיפה למים או לשמש. לבחירה שלנו תהיה השפעה לאורך שנים ועלינו להביא בחשבון שיקולים שונים במהלך הדרך.

דלתות כניסה לבתים פרטיים – האפשרויות שעומדות לפנינו

כשאנחנו מעצבים את הבית, בתהליך הבניה או השיפוץ, אנחנו צריכים לחשוב על שלל מרכיבים ואלמנטים. אחד מהם הוא דלת הכניסה שלנו. הדלת תשמש אותנו לאורך שנים ועלינו להכיר את ההבדלים הכלליים בין הדלתות השונות וזאת כדי שנוכל לבחור את האחת שהכי מתאימה לבית שלנו.

עיצוב

הבדל אחד בין הדלתות הוא העיצוב. כל דלת נראית אחרת, מעוצבת בצורה שונה ומגיעה בצבעים שונים. במקרה של דלתות אלומיניום, לרוב נוכל להתאים את הצבע, גם לאחר שבחרנו את העיצוב. בעיצוב עלינו להתייחס לדלת עם מפתח יחיד, כפול או כנף. בתוך העיצוב נכנסים שלל אלמנטים כאשר ישנן דלתות עם חלון, דלתות עם פרזולים וכמובן שלכל דלת יש ידית שיכולה להיות בצורה מיוחדת.

חומר

החומר הוא אחד האלמנטים שנצטרך להתייחס אליו. דלתות כניסה לבתים פרטיים יכולות לשמש אותנו לאורך שנים אם רק נבחר את החומר המתאים. בעבר ראינו כי רוב הדלתות היו עשויות עץ, אך היום אפשר לראות את דלתות האלומיניום. האלומיניום עמיד בפני מזג האוויר. הוא מבודד מעולה מבחינה תרמית ואקוסטית, יכול להגיע במגוון רחב של צבעים, עם שלל אלמנטים והוא משמש כשכבת הגנה חזקה מפני פורצים.

מחיר

מרכיב אחד חשוב שמבדיל בין דלת אחת לאחרת הוא המחיר. אנחנו יכולים למצוא שטווח המחירים רחב ועלינו להבין מה גורם לכך. מחיר נמוך במיוחד יכול להיות תוצאה של דלתות פחות איכותיות. דלתות שאינן מבודדות או שקל לפרוץ אותן יכולות להיות זולות יותר מאחרות. עם זאת, לא כל דלת איכותית ומעוצבת תהיה גם יקרה מאד. אנחנו יכולים לבחור מראש את התקציב שלנו ולחפש את הדלתות שעומדות בו. נקודה חשובה שיש להתייחס אליה היא האיכות. כיוון שהדלת אמורה לשמש אותנו לאורך שנים, אין להתפשר על האיכות ועלינו לעשות בחירה חכמה ומשתלמת.

כיצד נוכל לבחור את הדלת המתאימה לבית שלנו?

תהליך העיצוב, השיפוץ או הבניה דורש מאיתנו לקבל החלטות רבות. חלקנו יודעים מראש כיצד אנו רוצים לעצב את הבית, חלקנו נעזרים באנשי עיצוב וחלקנו נרצה לראות את העיצובים השונים. כשאנחנו מסתכלים על דלתות כניסה, אנחנו צריכים לחשוב מהי האווירה של הבית. איזה רושם נרצה ליצור אצל מי שיבוא אלינו וכיצד אנחנו רוצים לראות את הכניסה.

חברה מקצועית שאנחנו יכולים לסמוך עליה

חברת יורוסטייל מספקת דלתות כניסה לבתים פרטיים עם שירות לאורך כל הדרך. היא הכתובת שנרצה לפנות אליה בתהליך שיפוץ או בניית הבית. החברה תלווה אותנו משלב ההתלבטות, לאורך השאלות השונות שנעלה ועד להתקנת הדלת. לאחר שנבחר את הדגם המועדף עלינו, יגיע איש מקצוע לבצע מדידות כדי להבטיח שהדלת תתאים במדויק למפתח הנוכחי. לבסוף תבצע החברה התקנה מדויקת ולנו תהיה דלת כניסה שנשמח לעבור דרכה בכל יום.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלת כניסה עם חלון נפתח
דלת כניסה עם חלון נפתח

בעבר היה זה מודל מאוד מקובל בתחום דלתות הכניסה – דלת כניסה עם חלון נפתח שמאפשר להשאיר את הדלת סגורה

דלת כניסה זכוכית ברזל
דלתות כניסה מברזל וזכוכית

מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית, אבל מתלבטים סביב החומר ממנו אמורה הדלת להיות עשויה? ובכן, בחירת דלת כניסה לבית היא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!