דלתות כניסה בלגי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מחפשים דלת כניסה חדשה לבית וחשוב לכם שזאת לא תהיה עוד דלת פלדה סטנדרטית? רוצה לשלב בדלת אלמנטים עיצוביים באלומיניום וזכוכית, אבל לא מוכנים שזה יבוא על חשבון תחושת הביטחון והפרטיות שלכם בביתכם? ישנו כיום מגוון רחב של פתרונות עיצוביים בקטגוריה של דלתות כניסה לבית, והבולט שבהם הוא ללא ספק דלתות כניסה בלגי. 

על מה חשוב להקפיד בבחירת דלת כניסה לבית?

דלת הכניסה היא ללא ספק הדלת החשובה ביותר בבית, לפחות בהיבט הפונקציונלי שלה. בבחירת דלת כניסה אי אפשר להתייחס רק לנושא העיצוב ויש לקחת בחשבון גם שיקולים של בטחון ופרטיות. מצד אחד, הרעיון של דלת זכוכית הוא רעיון עיצובי נהדר שגם ייצור לכם כיוון אור נוסף בבית, אבל בכל זאת מדובר בדלת הכניסה לבית, וכאשר אתם נועלים אותה במפתח, אתם רוצים להרגיש שבאמת אף אחד לא יכול לפרוץ אותה. בהתאם לכך, בהזמנת דלת כניסה לבית, אתם חייבים לקחת בחשבון את נושא הבטחון, קרי דלת שיש לה יכולת אמיתית למנוע כניסה של גורמים בלתי מורשים וכן את נושא הפרטיות, קרי דלת שמאפשרת לכם להתנהל בבית שלכם בצורה חופשית מבלי שגורמים מבחוץ יוכלו "להציץ" פנימה. השיקול השני הוא כמובן סובייקטיבי וכל אחד יבחר את הדלת המתאימה לו בהתאם לחשיבות של נושא הפרטיות בעיניו.

דלתות כניסה בלגי – פתרון עיצובי, בטוח ופרטי

דלתות כניסה בעיצוב בלגי הן דלתות המשלבות אלומיניום עם זכוכית והיופי בהן הוא שניתן לשלב את שני הגורמים האלה בכל תמהיל שרוצים. דלת בלגית קלאסית היא אכן דלת שעשויה כולה מלוחות זכוכית הנתונים בתוך מסגרות של פרופילי אלומיניום ויחד עם זאת, דלתות כניסה בלגי ניתנות לייצור גם עם מוטיב בלגי שמאפיין את הדלת ברמה העיצובית, אך אינו פוגע ברמת הבטיחות שלה. כך למשל, תוכלו להזמין דלת שרוב שטח הפנים שלה עשוי לוח אלומיניום חזק וקשיח, ובמרכזה תוכלו לשלב את אלמנט הזכוכית בעיצוב בלגי עם פרופילי אלומיניום תואמים. לחילופין, תוכלו לשלב את האלמנט הבלגי בכל אזור אחר של הדלת ולתכנן את הדלת באופן חופשי, כל עוד אתם משמרים את החוזק המבני שלה באמצעות שטח מספיק של לוח אלומיניום אטום. בנוסף, תוכלו להוסיף מעין סורגים מעוצבים בצדה החיצוני של הדלת, על מנת להגן על השטח שבו אתם ממקמים את הזכוכית.

שימוש בזכוכית חזקה ועמידה

אחרי שאמרנו את זה, דלתות כניסה בלגי מגיעות גם עם זכוכית חזקה מאוד שגם כך קשה מאוד לפרוץ. המדובר בזכוכית טריפלקס אותה ניתן לייצר משני לוחות זכוכית וביניהם יריעה פולימרית שגם עוטפת אותם מכל עבר והופכת אותם לגוף זכוכית אחד ומאוחד. זכוכית זו היא זכוכית חזקה מאוד וקשה מאוד לשבור אותה. אם מיישמים אותה במידות מקסימליות ספציפיות ובמינון נכון, ניתן בהחלט ליהנות גם מדלת בטוחה שמעניקה לכם פרטיות בביתכם וגם מדלת שמביאה אליכם את העיצוב הבלגי עם הפרופילים הדקים והמעודנים.

חברת יורוסטייל מתמחה בביצוע עבודות אלומינים ובכלל זה ייצור חלונות ודלתות בעיצוב בלגי לבית, דלתות כניסה בלגי, דלתות למרפסת בעיצוב בלגי ועוד. לרשותנו כל הידע והציוד המקצועי הנדרש על מנת לבנות עבורכם כל דלת כניסה בכל פורמט ובכל עיצוב שתבחרו, במחירים תחרותיים ועם תמיכה מקצועית של אנשי המקצוע והעיצוב של יורוסטייל, המעורבים בכל פרויקט ופרויקט של החברה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלת כניסה עם חלון נפתח
דלת כניסה עם חלון נפתח

בעבר היה זה מודל מאוד מקובל בתחום דלתות הכניסה – דלת כניסה עם חלון נפתח שמאפשר להשאיר את הדלת סגורה

דלת כניסה זכוכית ברזל
דלתות כניסה מברזל וזכוכית

מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית, אבל מתלבטים סביב החומר ממנו אמורה הדלת להיות עשויה? ובכן, בחירת דלת כניסה לבית היא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!