דלתות זכוכית נאספות

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

דלת זכוכית יכולה להתאים לכל מרחב סגור, אך את מרבית דלתות הזכוכית נמצא בדרך כלל במשרדים ולא בכדי. דלת זכוכית מסייעת לנו ליצור מרחב מעוצב ואטרקטיבי וכן ליצור חלל סגור ופרטי, אבל כזה שנותר חשוף כלפי חוץ. יש לכך ערך לא מטעמים של פיקוח על העובדים לכאורה, אלא מטעמים של מסרים המועברים בתת מודע, מסרים המשדרים משרד שעובד, משרד שחושב, משרד פעיל ודינמי שבכל החדרים שלו מתנהלת עבודה למען הלקוח ולמען הצלחת המשרד עצמו. אחרי שאמרנו את זה, משרדים שונים מיישמים דלתות זכוכית מסוגים שונים, ואחד הסוגים היותר מעניינים הוא הדגם של דלתות זכוכית נאספות עליהן יסבירו לכם המומחים של יורוסטייל.

מהי דלת זכוכית נאספת?

דלתות זכוכית נאספות הן דלתות זכוכית המבוססות על לוח זכוכית שבראשו פרופיל מתכת עם ציר המותקן במרכזו ופרופיל מתכת דומה גם בתחתיתו. הדלת עצמה מותקנת בין מסילה תחתונה ומסילה עליונה כך שמה שתופס אותה במקומה הם הציר העליון והתחתון של הדלת. ציר זה מאפשר להזיז את הדלת על פני המסילה מצד לצד, ובנוסף לכך מאפשר גם לסובב את הדלת על צירה. אפשרות זו מאפשרת ליצור למשל קיר זכוכית שמקיף את החדר כך שכאשר רוצים לסגור את החלל, פורשים את הדלתות לאורך המסילה ומסובבים את הדלת למצב שמחבר אותן זו לזו בצורה טורית ורציפה. כאשר רוצים לפתוח את החלל, מסובבים את כל אחת מהדלתות על צירה למצב של 90 מעלות ומחליקים את כל הדלתות הצידה על גבי המסילה. בצורה זו כל הדלתות מצטמצמות אל שטח קטן מאוד בצמוד לקיר בסוף המסילה, בעוד שהחלל עצמו נפתח במלואו. מכאן גם מגיע שמן של הדלתות האלה – דלתות זכוכית נאספות.

דלת זכוכית נאספת

האם דלתות זכוכית נאספות הן דלתות בטיחותיות?

התשובה היא בהחלט כן. דלתות אלה מיוצרות מלוחות זכוכית אחידים בפורמט טריפלקס כפול ועבה. זכוכית טריפלקס היא למעשה מערך של שני לוחות זכוכית שביניהם נמתחת יריעה פולימרית חזקה במיוחד, שגם עוטפת את הלוחות והופכת אותם ליחידת זכוכית אחת. שילוב של שתי זכוכיות עבות עם מחיצה ומעטפת פולימרית, הופכת את דלת הזכוכית לחזקה מאוד, ומאפשרת להשתמש בה בצורה בטוחה ובטיחותית לחלוטין. בנוסף, דלתות זכוכית נאספות מותקנות עם מסילת ברזל רובסטית המעוגנת אל תקרת החדר ואל רצפתו ובכך מובטחת גם יציבותן של הדלתות בתוך המסילה, גם כאשר מופעל עליהן עומס משקל חריג.

אפשרויות עיצוב של דלתות זכוכית נאספות

ככלל, יופיה של דלת זכוכית נאספות נובע בעיקר מהמינימליזם שבו היא מתאפיינת. המדובר בלוח זכוכית נקי שכאשר הוא נפרש לצד לוחות דומים המשלימים את קיר הזכוכית, נוצר מראה זכוכית חלק ונקי. יחד עם זאת, גם דלת זו ניתנת לעיצוב באמצעות משחק ברוחב הדלת, בגובה שלה ובמכלולי העיגון שלה, קרי ציר עליון ותחתון ומסילה. העיצוב השכיח ביותר בהיבט זה הוא צירים ומסילת מתכת בעלי גימור כרום כסוף ומבריק, אך ניתן לשלב גם גימור שחור או כהה ליצירת קונטרסט והבלטת המסילות. מבחינת דלתות הזכוכית עצמן, ניתן להותיר אותן חלקות לחלוטין, להוסיף להן גוון חצי שקוף שיכסה את כל שטח הפנים שלהן וכן להוסיף חריטות, זכוכית חלבית אטומה, הדבקות וכן הלאה.

חברת יורוסטייל מציעה מגוון רחב של דגמי דלתות וחלונות ובכלל זה גם דלתות זכוכית נאספות עם גמישות מלאה בגודל, פרופורציות ואפשרויות העיצוב ותוך עמידה בסטנדרטים גבוהים מאוד של חוזק מבני, עמידות ויציבות מבנית, הרבה מעבר לדרישות התקן.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!