בידוד חלונות לשיפור איכות החיים בבית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כולנו רוצים לחיות בבית נעים. להשאיר את הקור או החום בחוץ וליהנות משקט, גם כשיש רעש בחוץ. הבידוד של הבית מאפשר לנו ליהנות מחיסכון אנרגטי וחיים נעימים יותר. בישראל סטנדרט הבניה נחשב לגבוה בכל מה שנוגע לגגות ולרצפות ואפילו לקירות, אך בכל מה שנוגע אל בידוד חלונות, הרמה לא תמיד תואמת את זו של שאר חלקי הבית.

חלונות מבודדים יכולים להביא לחיסכון משמעותי בחשבון החשמל. ככל שהם מבודדים יותר כך צריכת האנרגיה בעבור חימום או קירור הבית תהיה נמוכה יותר. לרוב, לא נתפנה לטפל בחלונות שלא במסגרת שיפוץ או בניה, אך אין זה אומר שלא כדאי לבדוק אותם אחת לתקופה או שאי אפשר להחליף רק אותם, בלי לצאת לשיפוץ נרחב.

הזמן המתאים לחשוב על בידוד חלונות

לקראת החורף אנשים רבים מתחילים לחשוב על הבידוד. אמנם הטמפרטורות בחורף אינן דומות לאלו שבאירופה, אך כאשר הבית אינו מבודד, הקור נכנס פנימה והתוצאה תהיה קור בבית או עליה משמעותית בחשבון החשמל.

החורף יכול להיות זמן טוב לחשוב על בידוד חלונות, אך הוא לא הזמן היחיד בו נחשוב על כך. בתהליכי בניה או שיפוץ יש לבחור מראש בחלונות אשר יעניקו לנו את הבידוד הטוב ביותר, אך חשוב לדעת כי אנחנו יכולים להחליף את החלונות גם שלא במסגרת שינוי כללי וגדול בבית. אנו יכולים לבצע בדיקה של החלונות מדי מספר שנים ובמידת הצורך לתקן את אלו שמבזבזים חשמל ופוגעים באיכות החיים שלנו.

 

בידוד חלונות – שלב אחר שלב

במקרה של בניה או שיפוץ, יש לחשוב על החלונות ולהקדיש תשומת לב לבחירת אלו שיהיו הכי נכונים לצרכים שלנו. לשמחתנו, חלונות אלומיניום מעניקים בידוד תרמי ואקוסטי והם זמינים ובמחירים הוגנים. את החלונות אפשר להתאים לכל פתח כיוון שהם מיוצרים על פי מידה וכן ניתן לבחור את צבעי המסגרת.

ברור כי במקרה של בניה או שיפוץ, הבחירה בחלונות איכותיים היא הטובה ביותר. שלא במסגרת זאת וכשיש צורך לשפר את הבידוד בבית, נשיג אותו בשלבים הבאים:

שלב ראשון – בדיקת המצב

הפעולה הראשונה שתתבצע בבית קיים היא בדיקה של המצב. יש לבדוק אם החלונות באמת לא אטומים ולבדוק אם יש צורך לטפל בכל החלונות או בחלקם. לעתים נוכל להרגיש לבד את הרוח שנכנסת מהחלון ואז אין כל ספק שצריך לעשות משהו בנידון ולפעמים רק חברה מקצועית תוכל למצוא את הפתחים. לאחר שנדע מה המצב של הבידוד, נוכל לקבל המלצות כיצד לשפר אותו.

שלב שני – החלטה על פתרונות

ישנם פתרונות שונים שניתן ליישם בבית כאשר המטרה שצריכה לעמוד לנגד עינינו היא קבלת התוצאה הטובה ביותר במחיר המשתלם לאורך זמן. כלומר, לא מספיק לשים פלסטר ולאטום את החלון באמצעים לא מקצועיים. חברה מקצועית היא הגורם שמומלץ לפנות אליה והיא תוכל לתת לנו פירוט של הפעולות ואם צריך להמליץ להחליף את החלונות באחרים איכותיים שמגיעים עם אחריות.

שלב שלישי – יישום במינימום לכלוך

ניתן להבטיח את הבידוד של החלונות במינימום לכלוך ובלגן בבית. החברה תגיע לבית, תיקח את המידות הנדרשות וביום ביצוע העבודה תגיע עם כל הציוד ועם צוות מקצועי. בסיום התהליך יהיו בביתנו חלונות מבודדים שיעניקו לנו שכבת הגנה מצוינת מפני קור, חום ורעש.

לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום

חברת יורוסטייל מבצעת עבודות בידוד חלונות. החברה מעמידה לרשותנו את הניסיון העשיר שלה, הצוות המקצועי ומבטיחה לנו בידוד עם אחריות. במקום לסבול מחום או מקור, לשמוע את מה שמתרחש בחוץ, כל מה שעלינו לעשות הוא ליצור קשר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!