ארגז תריס חיצוני

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

ארגז תריס חיצוני הוא לא ארגז חיצוני לקיר, אלא ארגז חיצוני לבית כולו. זאת אומרת, שכאשר אתם מחפשים ארגז תריס חיצוני לבית, עליכם להבין שלא מדובר בארגז הסטנדרטי הבולט מהקיר פנימה כלפי החלל הפנימי של החדר, אלא בארגז המותקן מצידו החיצוני של הקיר ולמעשה חשוף לפגעי מזג האוויר. להבנה הפשוטה הזאת יש משמעות רבה מאוד בבחירת הארגז, בעיצוב שלו ובחומרים מהם הוא צריך להיות מיוצר. באילו מקרים נכון להזמין ארגז חיצוני ועד כמה זה משפיע על העלות של הארגז? על כך נענה בשורות הבאות.

מתי נכון להתקין ארגז תריס חיצוני?

ארגז חיצוני לתריס הוא ארגז המותקן מעל החלון או הדלת, על גבי צדו החיצוני של הקיר. הבחירה באפשרות זו היא בחירה לגיטימית בכל מקרה ואין שום מגבלה בבחירת ארגז חיצוני. יחד עם זאת, הערך המרכזי שמספק ארגז חיצוני הוא הפחתה בעומס על החלל הפנימי, בעיקר בחדרים קטנים וצפופים, וכן פתרון עיצובי מצוין שמותיר את חלל הפנים נקי יותר. אבל מעבר לכל אלה, הערך המרכזי של תריס חיצוני הוא התרומה שלו לבידוד התרמי והאקוסטי של חלל הפנים מהחוץ. מאחר והתריס הוא רכיב חיצוני למבנה המותקן מצדו החיצוני של החלון, הרי שברגע שאנו בוחרים בארגז פנימי, אנחנו יוצרים למעשה חיבור בין החוץ ובין פנים הבית.

ואכן, במרבית המקרים בהם בתים לא מצליחים לשמור על טמפרטורה יציבה בחלל הפנימי, הדבר נובע מאוויר קר שחודר דרך ארגז התריס בחורף, ולהיפך במהלך הקיץ. ארגזים פנימיים אכן מוקפים בפס בידוד, אך יכולת הבידוד של הפס הזה היא מוגבלת והוא גם נוטה להישחק במהירות בגלל החשיפה הקבועה שלו ללחות דרך החרך שאותו הוא אוטם. ארגז חיצוני מוציא למעשה את כל מנגנון התריס אל מחוץ לחלל הפנים של הבית ובכך ניתן ליצור חלל אטום בצורה טובה יותר, הן מבחינה תרמית (טמפרטורה) והן מבחינה אקוסטית (רעשים). על פי השיקול הזה, הרי שהאופציה של ארגז תריס חיצוני היא האופציה הנכונה כמעט תמיד.

ממה עשוי ארגז תריס חיצוני ואיך זה משפיע על העלות שלו?

אחרי שדיברנו על יתרונותיו של ארגז תריס חיצוני, חשוב להבין גם את האתגרים שהוא מציב בפנינו. האתגר המרכזי שבהם הוא עמידות הארגז בפגעי מזג האוויר, אליהם הוא חשוף באופן מתמיד. קרינת שמש ישירה, לחות גבוהה, גשם, רוח חזקה, קור עז ולעיתים גם ברד ושלג – כל אלה פועלים על ארגז התריס החיצוני שלכם בכל רגע ורגע ובפניהם הוא צריך להיות עמיד לחלוטין. המשמעות היא שארגז תריס המותקן מצדו החיצוני של הקיר, חייב להיות עשוי מחומר שהוא גם חזק מאוד וגם עמיד מאוד והתשובה מגיעה בדרך כלל בצורת ארגז אלומיניום. על אף שאלומיניום הוא לא חומר יקר במיוחד, הוא לבטח יקר יותר מפלסטיק שבאמצעותו מיוצרים ארגזי תריס פנימיים.

כמו כן, עליכם לקחת בחשבון את ההכנות המבניות שיהיה עליכם לבצע לצורך התקנת ארגז תריס חיצוני. בדרך כלל במבנה שנמסר מקבלן, ישנו שקע גדול בקיר מעל החלון ובו יושב התריס כשמעליו ארגז פנימי. אם תבחרו להתקין תריס חיצוני יהיה עליכם להסיר את הארגז הפנימי, לאטום את הפתח לחלוטין ולהתקין את התריס עם הארגז החיצוני מצדו החיצוני של הקיר. ביישום של תריסים כאלה לכל חלונות הבית, העלות יכולה להיות לא פשוטה. השאלה היא האם זה שווה את המאמץ והכסף, ועל כך התשובה היא ברורה: ארגז תריס חיצוני והערך שהוא יספק לכם שווים כל שקל שתשקיעו במהלך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריסי גלילה
מדריך תיקון תריסים

היינו רוצים לחיות בעולם בו הרכוש שלנו לא ייהרס. אך אנו חיים בעולם בו הרכוש שלנו נהרס כל הזמן, נפגם

תריסי גלילה
מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק,

תריס גלילה חיצוני
תריס גלילה חיצוני

תריס גלילה הוא תמיד תריס שהוא חיצוני ואם כך, נשאלת השאלה מהו תריס גלילה חיצוני ומה מבדיל אותו מתריסי גלילה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!