איטום חלונות רעש

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כולנו רוצים להשאיר את הרעש מחוץ לבית שלנו. אך מה אנחנו יכולים לעשות כשהמוזיקה והרעש שמתרחש בחוץ נשמעים בתוך הבית? איך אפשר להמשיך לישון בימי החופש הגדול כשנערים ונערות מבלים בחוץ? הפתרון נמצא לרוב בחלונות שלנו.

הבניה הישראלית נחשבת לאיכותית בכל מה שנוגע לרצפה ולקירות, אך לא תמיד הקבלנים שמים דגש על חלונות איכותיים. החלונות יכולים להשפיע באופן משמעותי על השקט בבית. הם יכולים לאטום את הרעשים ולהעלות את איכות החיים שלנו.

הקשר בין החלונות למידת הרעש בבית

זכוכית החלון אינה מבודדת רעשים כמו שרובנו חושבים שהיא אמורה לבודד. ככל שהאלמנט בקיר קל משקל וקשה, כך הוא נוטה להעביר יותר רעשים מן הצד השני. בניגוד לבלוקים או למרצפות הכבדות אשר אוטמות את הרעש, החלונות לא עושים זאת, אלא אם נדאג לבחור בחלונות הנכונים ולאיטום מתאים.

רגע לפני שנבחן מה אנחנו יכולים לעשות כדי לשפר את המצב ולדאוג להשיג איטום חלונות רעש, כדאי שנכיר את המרכיבים שיכולים להשפיע על מידת הרעש:

אטימות

גם החלונות הטובים ביותר לא יוכלו להגן עלינו מפני הרעש החיצוני אם הם לא אטומים. הכוונה היא לא רק שהזכוכית צריכה להיות שלמה (כפי שהיא ברוב המקרים) אלא שכל החיבורים בין החלקים במצב טוב. אם הגומיות שסביב החלון פגומות או שהמסגרת נשחקה, רמת האיטום נפגעת.

זכוכית

הזכוכית עצמה אינה משמשת כחומר מבודד או לפחות היא אינה יכולה לבצע את כל העבודה שאנו מצפים ממנה לבצע. היום ישנן שיטות וטכניקות של בידוד כפול והן אלו שמאפשרות לנו לחיות בשקט. עדיף לבחור בזכוכית כפולה אשר כוללת שכבת גז מבודדת על פני אפשרויות אחרות.

מסגרת

המסגרת יכולה להיות נקודת המכשול בחלון (או להפך). אם היא פגועה יעבור דרכה אוויר והרעש יחדור פנימה. אם היא לא נסגרת באופן מושלם, גם אז יחדור רעש פנימה. המסגרת צריכה להיות במצב טוב ולהיסגר באופן מדויק ללא מרווחים.

חומרי איטום

חומרי האיטום מתייחסים לאלו שנמצאים בתוך החלון, בין הזכוכיות ומסביב לו. יש להקפיד על כך שהמסגרת תהיה אטומה לחלוטין ולהשתמש באמצעי מיגון שיפחיתו את חדירת הרעשים לתוך הבית או המבנה.

איטום חלונות רעש בבית קיים

הדרך הטובה ביותר לדאוג לאיטום רעשים היא לבחור מלכתחילה את החלונות המתאימים לבית. היום סטנדרט הבניה גבוה ועם חברה מנוסה ואנשי מקצוע מתאימים יכול להיות שקט בבית. במקרה של בתים קיימים אשר סובלים מרעשים וחוסר בידוד אקוסטי, ניתן לבצע פעולות לשיפור המצב.

ככלל, ישנן מספר פעולות שהחברה המקצועית תוכל לבצע, עוד לפני קבלת ההחלטה להחליף את החלונות. החברה תצטרך לבדוק את המצב הנוכחי ולבחון אם ישנם אזורים לא אטומים. יכול להיות שיש צורך להחליף את גומיות האיטום. ההחלפה שלהן תשפר באופן משמעותי את איכות החיים, בלי להיכנס להוצאה גדולה ולפרויקט של החלפת החלונות.

רבים מאיתנו חוששים להתחיל לברר פרטים על איטום חלונות רעש כדי להימנע מפעולות יקרות ומסובכות, אך האיטום חשוב לא רק להגנה מפני רעשים. ברגע שנשפר את הבידוד של החלון נזכה גם להגנה מפני החום בקיץ או הקור של החורף וכך נוכל לחסוך בעלויות הגבוהות של החימום או הקירור.

להזמין את הטובים ביותר

חברת יורוסטייל מעמידה לרשותנו ניסיון ואנשי מקצוע המתמחים בתחום האיטום. החברה תגיע לביתנו, תבחן את המצב של החלונות, תאתר את הבעיה ותציע לנו את הפתרונות הטובים והמשתלמים ביותר. במקום לסבול, כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר וליהנות מהמקצועיות של החברה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!