תריס למטבח

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

המטבח הוא אחד החדרים הפעילים בבית. אנחנו משתמשים בו לאורך כל שעות היום וכל בני המשפחה מתאספים אליו ויוצאים ממנו. מהקפה שבבוקר ועד לארוחת הערב. מהכנת סנדוויץ' ועד להכנת ארוחת חג גדולה, מדובר באחד החללים הכי פעילם ושימושיים שיש לנו.

המטבח צריך להיות מתוכנן כך שיהיה לנו נוח לחיות ולפעול בו. כיוון שהוא חלל שימושי, הוא עלול להתבלגן בקלות. הדרך שלנו לסדר אותו היא לתכנן אותו בצורה הנכונה. ככל שנתכנן יותר אזורי אחסון סגורים וקלים לשימוש, כך יהיה לנו חלל נעים יותר לשהות ולעבודה.

מהו תריס למטבח?

תריס למטבח הוא פתרון יעיל לארונות. הוא נפתח כלפי מעלה, בלי לתפוס מקום בחלל ולכן הוא אידאלי עבור ארונות שנמצאים מעל השיש. התריס יכול להגיע בגימור של שלל צבעים ולהתאים באופן מושלם לצבעי המטבח שלנו. ברגע שהתריס סגור אנחנו לא חשופים למה שיש בתוכו וגם אם יש בלגן בתוכו, אנחנו נהנים ממרחב מסודר שכיף לעבוד ולבלות בו.

על מנת להתקין תריס למטבח יש צורך בתכנון המותאם לנו באופן ספציפי. הוא יכול להגיע במפתח צר או רחב, הוא יכול לשמש לארון יחיד או לכל הארונות שעל גבי השיש. זהו אחד הפתרונות הנוחים והיעילים, גם לאלו מאיתנו שאוהבים לבשל וגם לאלו שמעדיפים להשתמש במטבח לפעולות בסיסיות בלבד.

 

פתרונות חדשניים במטבח

ארונות התריס קיימים כבר שנים במטבחים הישראליים, אך למרות זאת הם עדיין נחשבים כפתרונות חדשניים. הם אהובים על מעצבים רבים וזאת תודות לעלייה בדרישה למטבחים מודרניים, נקיים ואלגנטיים. הפתיחה או הסגירה מתבצעת בשקט ואם נרצה בכך נוכל לדאוג גם לפתיחה חשמלית (אם כי הפתיחה הידנית אינה כרוכה בפעולה מורכבת או מאומצת).

התריס מתאים בפתרון גם למטבח שכבר נבנה, כשברצוננו להוסיף יחידת אחסון נוספת. אנחנו יכולים לבדוק מול החברה המייצרת ומבצעת אם ניתן להתקין תריסים גם על ארונות קיימים אם ברצוננו לעשות זאת.

מה מתרחש בתוך הארון?

ארונות המטבח הם אלמנטים משמעותיים שיכולים להפוך את החיים שלנו לפשוטים ונוחים יותר. אנחנו לא צריכים לדעת מה קורה בתוך הארון. כל שאנחנו צריכים הוא לוודא שיהיה לנו חלל מסודר ונוח לשימוש. מאחורי התריס יכול להיות ארון תבלינים שיהיה שימושי לכל בישול. יכול להיות ארון קפה ובו או אפילו המיקסר.

אנחנו יכולים לדאוג לחיבורים חשמליים בתוך הארון וכך לאחסן בו מכשירים חשמליים שימושיים שלא נרצה שיהיו בולטים על השיש לאורך כל היום, אלא רק כאשר יש לנו צורך בהם. הפתרון קיים, הוא אלגנטי ויכול להתאים לבתים בשלבי בניה, שיפוץ או לבתים שכבר קיימים ורוצים לעבור שדרוג קטן בלבד.

חשיבות החברה המבצעת

החברה שתבצע עבורנו את העבודה חייבת להיות מקצועית ולהתמחות בתחום עבודות האלומיניום. נרצה להבטיח לעצמנו כי בסיום העבודה יהיה לנו מרחב נוח ומרשים. תריס למטבח יכול לספק לנו סביבה נוחה ומסודרת יותר. אלו מאיתנו שאינם בטוחים מהם הפתרונות הטובים ביותר לבית, יוכלו פשוט להיפגש עם החברה המתמחה, לשאול על האפשרויות העומדות לרשותנו ולתכנן יחד את הפתרון הטוב ביותר עבורנו.

חברת יורוסטייל היא חברה שנרצה לפנות אליה. היא מביאה לבית שלנו ניסיון רב ויכולה ללוות אותנו לאורך כל הדרך, משלב התכנון ועד לביצוע העבודה בפועל. כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר עם החברה, לקבוע פגישה, לשמוע על הפתרונות הרלוונטיים עבורנו ולקבל הצעת מחיר. ביום ההתקנה יגיעו אנשי המקצוע עם הציוד והחומרים וישאירו אותנו עם מטבח מרשים וללא כל לכלוך או שאריות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריסי גלילה
מדריך תיקון תריסים

היינו רוצים לחיות בעולם בו הרכוש שלנו לא ייהרס. אך אנו חיים בעולם בו הרכוש שלנו נהרס כל הזמן, נפגם

תריסי גלילה
מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק,

תריס גלילה חיצוני
תריס גלילה חיצוני

תריס גלילה הוא תמיד תריס שהוא חיצוני ואם כך, נשאלת השאלה מהו תריס גלילה חיצוני ומה מבדיל אותו מתריסי גלילה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!