שקוף שהבחירה שלכם היא בחלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הודות לחלונות הבית, אתם יכולים ליהנות מכניסה אידיאלית של אור וממשב רוח מרענן. אז נכון, התכלית של החלונות היא בעיקר פונקציונאלית, אך אם אפשר לתעל אותם לטובת עיצוב הבית, למה שלא בעצם? כיום, הבחירה הכמעט טבעית של אנשים היא בחלונות האלומיניום. מעבר לנראות הייחודית, חלונות האלומיניום מחזיקים ביתרונות בולטים שאין לחלונות מחומרים אחרים.

מדוע מושקעת מחשבה רבה כל כך בתכנון החלונות ובעיצובם?

  • החלונות ישפיעו על כמה אור יכנס אל תוך הבית
  • החלונות מאפשרים את כניסת האוויר אל החלל
  • השפעה עיצובית: בתוך הבית ומחוצה לו

חלונות האלומיניום מתאימים לכל החדרים בבית – מהמטבח, דרך חדר הרחצה ועד חדר ההורים. לפניכם, כל היתרונות שיש לחלונות האלומיניום, רגע לפני שגם אתם פותחים חלון:

האלומיניום: הדרך שהוא עושה לפני שהוא מגיע לחלונות שלכם

בזכות התכונות הייחודיות של האלומיניום, עושים בו שימוש רב – בסקטור העסקי והפרטי. מדובר על אחת המתכות הפופולאריות ביותר, ועדות לכך יכולה להיות המקום בו אתם נמצאים ברגע זה: סביר כי אם תביטו מסביב, תהיו עדים לשימוש בחומר על חלונות, פרגולות או בסגירה של מרפסת. לרוב, את החלונות מתקינים אצלכם לאחר שהם עברו תהליך ייצור קפדני ויסודי – עיבוד שבבי.

ישנה עבודה מרובה מאחורי הקלעים על מנת להנגיש לכם את החלונות העשויים מהמתכת הפופלארית. על מנת לעבד את האלומיניום על הצד הטוב ביותר ובסטנדרט האיכותי ביותר, נדרשות מכנות מתקדמות. ישנה מניפה רחבה של כלי עיבוד שונים, הודות להם ניתן להמשיך ולעבד את האלומיניום שלבסוף מתארח על חלונות הבתים והמשרדים.

איך עובד תהליך עיבוד מתכות ובפרט מתכת אלומיניום? האלומיניום, או בשמו בעברית – חמרן, מתחיל את תהליך העיבוד בתור משטחים/פלטות. הודות למכונות הייעודיות, ניתן לעבד את האלומיניום בתהליך של עיבוד שבבי. ומהו אותו עיבוד שבבי? תהליך שבו מפיקים מתוך פלטות האלומיניום הגדולות, תוצרים על פי הזמנה. דוגמא לכך: החלונות.

כעת, כשאתם מכירים את יתרונות האלומיניום, כל שנותר לכם הוא לפתוח חלון! חלונות האלומיניום מותאמים אליכם, ומעוצבים בין היתר כחלונות הזזה, חלונות קיפ, פתיחת ציר, דריי-קיפ ועוד…

חלון מעוצב

עמידות יוצאת דופן בחסות האלומיניום

עוד הרבה לפני שמדברים על השפעת האלומיניום על עיצוב הבית, צריך לדבר פרקטית: עד כמה החלונות אכן ישרתו אתכם? האלומיניום ידוע כחומר עמיד, כזה שאפשר לתת בו אמון מלא – גם בחודשי החורף וגם בחודשי הקיץ. כידוע, ישנם חומרים שרגישים לחום או לקור, ובהתאם הם מגיבים לטמפרטורות השונות. כל עוד תבחרו בחלונות האלומיניום, אתם יכולים להיות שקטים כי בכל עונות השנה, החלונות יפגינו עמידות יוצאת דופן.

איך העמידות של האלומיניום באה לידי ביטוי?

  • אינו מושפע מטמפרטורות גבוהות בקלות, כך שמדובר על אחד החומרים האידיאלים לעשות בהם שימוש עם עיצוב חלונות הבית.
  • האלומיניום חסין מפני קורוזיה. לכן, גם אם החלונות יגיע במגע ישיר עם מים (לדוגמא: עם מי הגשמים), האלומיניום לא יחליד – אלא ישמור על עמידתו.

שימו לב: חלונות עמידים חוסכים להם הוצאות אפשריות (ובעיקר בלתי צפויות), בעתיד.

האלומיניום: נראות קלאסית המשתלבת בכל חלל

ישנם חומרים בעלי תכונות חזותיות ספציפיות, כך שניתן לקשר אותם לעיצובים מודרנים, עיצובי וינטאז' או בכלל טרנדים תקופתיים. אחד היתרונות הבולטים של האלומיניום, הוא העובדה כי יש לו תכונה של חומר "מסתגל" עיצובית. כלומר, לא משנה באמת באילו קווים מעוצב הבית שלכם – הרי שחלונות מאלומיניום יתאימו כך או כך. האלומיניום יודע להתמזג בהרמוניה עם כל אלמנט וסגנון עיצובי, תוך שהוא איננו מושך תשומת לב, אלא משתלב בהרמוניה קסומה. לבחירתכם, ניתן לשלב את האלומיניום עם חומרים נוספים, הכל בהתאם למטרות העיצוביות שלכם.

חלונות אלומיניום והחיבוק שלכם לכדור הארץ

ואם צריכים סיבה נוספת מדוע דווקא חלונות אלומיניום, הנה היא: לא רבים מודעים לכך, אך את החלונות ניתן (ורצוי) לתעל גם לכל הנושא של בידוד תרמי. במילים אחרות? תפקידם של החלונות הוא גם לווסת את הטמפרטורה, ולשמר אותה לטובת חימום או קירור החלל. חלונות האלומיניום ידועים בבידוד תרמי יוצא דופן! המשמעות היא שהטמפרטורה הנעימה בחלל – בקיץ או בחורף, יכולה לחסוך מכם המון פעמים את צריכת החשמל לטובת פתרונות חימום או קירור. כך, אתם חוסכים באנרגיה ועושים אקט ידידותי למען כדור הארץ.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!