שיש למטבח בזול,פרקט לבית 

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כשזה נוגע לשיש למטבח שלכם אתם תמיד תרצו את הכי איכותי והכי טוב, ומאוד חשוב לא להתפשר ולרצות את הכי טוב כדי שלא תצטרכו להחליף כל כמה שנים ותהנו ממוצר טוב ואיכותי, אך אם אתם מוצאים את עצמכם נעלמים בין כל סוגי השיש ולא יודעים מה לבחור הגעתם למקום הנכון. 

סוגי שיש למטבח בזול: 

  • שיש אבן קיסר- שיש אבן קיסר הוא שיש איכותי וזול ונחשב שיש נורא נורא עמיד וכיום הרבה בתים בוחרים להשתמש בו גם בגלל המראה הייחודי שהוא נותן, העמידות שלו גבוהה והוא הינו מתנקה באופן מהיר ללא השארת כתמים, והיתרון הגדול שלו זה שהוא איכותי ביותר וגם מאוד מאוד זול. 
  • שיש גרניט- שיש הגרניט הוא בין השישים החזקים והאיכותיים ביותר שיש, יש לו מראה ייחודי וגם אם שני משטחים נוצרו באותו הזמן הם עדיין לא ייראו אותו הדבר, ככה שאתם זוכים לדוגמא ייחודית, לשיש הגרניט יש עמידות גבוהה לחום והוא הינו מתנקה בקלות ללא ספיגה של כתמים לא רצויים. שיש הגרניט הינו קצת יקר אל האיכות והעמידות שלו מדברת בעד עצמה ולגמרי שווה את המחיר. 
  • שיש פורצלן- שיש הפורצלן הינו שיש שמהווה חידוש רענן למטבח. לשיש הפורצלן יש אין ספור דוגמאות שתוכלו לבחור לפי שביעות רצונכם, שיש הפורצלן הינו שיש עמיד ביותר גם לחום וגם בפני שריטות. בנוסף גם הוא נחשב לשיש יקר אך איכותי. 

פרקט לבית: 

אם אתם רוצים פרק לביתכם יש מספר רב של סוגים שתוכלו לבחור מהם מ- פרקט למינציה לפרקט פולימרי וכל אחד טוב בתחומו, עולם הפרקטים גדול מאוד ומגוון כך שתמיד תמצאו משהו שיתאים לכם ולסכום הכסף שתרצו לשים. 

תמיד חשוב לבדוק ולחקור על סוג הפרקט שתרצו להזמין לביתכם והאם האיכות שווה את המחיר. תמיד תתייעצו קודם כל ולפני הכל עם בעל מקצוע שיסביר לכם את הסוגים השונים והרבים של הפרקט ויתן לכם את ההצעה שהכי תתאים לבית שלכם ולדוגמא שתרצו ובנוסף גם למחיר שתיהיו מוכנים להשים. לכן אל תתעצלו לעשות בדיקה מעמיקה לפני כדי שתהנו מפרקט איכותי לבית שלכם ללא פשרות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!