קירות מסך אלומיניום – המדריך המלא

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

קירות מסך אלומיניום – המדריך המלא

קירות מסך הם שכבת ההגנה החיצונית של מעטפת הבניין וקו ההגנה הראשון שלו מפני אלמנטים שונים. ישנם סוגים שונים של קירות מסך שנבדלים זה מזה בעיצוב שלהם וגם בחומרי הגלם מהם מיוצרים. מהם בדיוק קירות מסך אלומיניום? כיצד מתכננים אותם ואיך הם עובדים? ומדוע חשוב לתחזק אותם כראוי?

מהם קירות מסך?

קירות מסך מיועדים בעיקר למנוע את חדירתם של אוויר, מים, רוחות וכוחות סיסמיים לתוך מבנה. קירות אלו נפרדים מהקיר החיצוני, הם אינם תלויים בו ותומכים רק במשקל שלו. לכן, בעיצובם ותכנונם ניתן להשתמש בחומרים קלים ובכך לשפר את האסתטיקה ולהפחית את עלויות הבניה והתחזוקה. קירות מסך מיוצרים לרוב ממסגרת אלומיניום ומשלבים חומרים כמו זכוכית, פורניר, אבן או לוחות מתכת וניתן להוסיף להם פתחי אוורור כדי לאפשר מעבר של אור ואוויר ולהאיר שטחים נרחבים יותר בתוך הבניין.

עיצוב קירות מסך

תכנון ועיצוב קירות מסך זו משימה מורכבת שכן היא כרוכה בסוגיות שונות כמו העברת עומס, בידוד תרמי, עמידות בפני מים, עמידות בפני מזג אוויר קיצוני, מניעת הצטברות לכלוך ועוד. בנוסף על קירות מסך לעמוד גם בתקני בניה ולאפשר גישה נוחה ובטוחה לבדיקה, תיקון ותחזוקה. כדי שהקיר יענה על כל הצרכים ויהיה מותאם לכל האתגרים שעמם הוא אמור להתמודד חשוב, לפנות לחברה הנכונה. חברה שמתמחה בעבודות אלומיניום יכולה לספק את המענה המושלם ולעזור לכם לתכנן ולעצב קיר מסך באופן מקצועי.

כיצד הטכנולוגיה עובדת?

קירות מסך נושאים את משקלם העצמי בלבד, הם לא חלק מהקונסטרוקציה של המבנה ולכן הם אינם תומכים באף אחד מהרכיבים האחרים בבניין. תפקידו של הקיר הוא לשמש כגורם מבודד בין פנים המבנה לבין חלקו החיצוני מבחינה אקוסטית ותרמית, והוא עושה זאת מבלי להסתמך כלל על יסודות המבנה בו הוא נמצא. חוזקו וגודלו של הקיר מתוכננים בהתאם למשתנים עמם הוא נדרש להתמודד, כמו גם המחברים שלו שמתוכננים להעביר עומסים מקיר המסך אל עמודי וקורות הבניין.

אחזקה ותחזוקה

ממש כמו כל יתר הבניין, גם קירות מסך דורשים תחזוקה ואחזקה לאורך השנים, כדי שיוכלו לספק את המענה הטוב והבטוח ביותר. מומלץ לטובת העניין לשכור את שירותיה של חברת אחזקה אשר תספק מענה כולל ותוודא שאכן עבודות התחזוקה, וכל הבדיקות הנחוצות והתיקונים מתבצעים כנדרש. ובשורה התחתונה: חברה שמתמחה באחזקת מבנים עובדת עם בעלי מקצוע בתחום שיעזרו לתחזק את כל ההיבטים הפיזיים של הבניין על כל מה שכרוך בכך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!