פרגולות אלומיניום מחיר למטר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

התקנת פרגולה מעל למרפסת או בחצר הבית היא אחת התוספות שנוכל ליהנות מהן לאורך שנים. מדינת ישראל ידועה בשמש ששוטפת אותה ויש בה מעט מאד ימים חורפיים וקרים. אנחנו יכולים לבלות בחלק החיצוני של הבית, ליהנות מהאוויר הפתוח ולשפר את המבנה שלנו בעזרת פרגולה. פרגולות אלומיניום מחזיקות מעמד לאורך שנים רבות. הן לא מתבלות או מחלידות והן הופכות את החצר שלנו לשימושית ומגדילות את המרחב שלנו.

מרכיבים המשפיעים על מחיר הפרגולה

רגע לפני שנקבל הצעת מחיר ונברר פרטים על פרגולות אלומיניום מחיר למטר, עלינו להבין מהם המרכיבים אשר יכולים להשפיע על הצעת המחיר שנקבל. חשוב שנזכור כי אנחנו יכולים למצוא מחירונים או לקבל מחירים כלליים, אך עד שהחברה לא תראה באיזו עבודה מדובר, לא נוכל לקבל הצעת מחיר מדויקת. מבחינת החברה, המרכיבים הבאים יכולים להשפיע על הצעת המחיר.

 

גודל

הגודל של הפרגולה משפיע על העלויות שלה. מבחינת הגודל אנחנו בוחנים אותה לא רק על פי התייחסות למטר רבוע אלא חייבים לבחון את החיבורים השונים והיכולת להתקין אותה במקום. כמו כן, עלינו להתייחס גם למחיר העבודה ולא רק למחיר של החומר. במחיר העבודה תכלול החברה גם עלויות כמו ההגעה למקום, סידור החומר וניקיון המקום בסיום העבודה.

סביבה

ישנן עבודות אשר דורשות מהחברה להתמודד עם סביבה מורכבת. יכול להיות שיהיה צורך ליצור תשתית מיוחדת, שיהיה צורך במכונות מסוימות או שההגעה למקום תהיה מסובכת מעט. כל אלו יכולים להילקח בחשבון בעת מתן הצעת המחיר. מסיבה זו החברה גם לא תוכל לתת הצעת מחיר מדויקת בטלפון אלא תוכל להעריך את העלויות ואת ההצעה תוכל לתת במקום לאחר שתראה אותו.

עיצוב

כל פרגולה מעוצבת באופן שונה ובהתאמה אישית. העיצוב מורכב מצבע, סוג הקירוי, המרווחים בין השלבים השונים של האלומיניום ועוד. הפגישה עם החברה מיועדת לא רק כדי לקבל הצעת מחיר אלא כדי לבחון את האפשרויות אשר עומדות לרשותנו, לתכנן יחד את העיצוב של הפרגולה ובהתאם לקבל הצעת מחיר מדויקת.

פרגולות אלומיניום מחיר למטר – נקודות חשובות בהצעת המחיר

כאשר אנו באים לבקש הצעת מחיר עבור ייצור והתקנת פרגולה, אנחנו צריכים לוודא כי מוצעת לנו הצעה לאחר שהחברה ראתה את השטח. יכול להיות שהחברה תוכל לתת לנו מחיר כללי לעלויות ולחשב את החומרים, אך רק לאחר שהיא תמדוד את המידות בפועל ורק לאחר שנקבע את העיצוב, נוכל לקבל הצעת מחיר רלוונטית ומדויקת.

כשאנחנו באים להסתכל על הצעת המחיר שניתנת לנו נוכל להסתכל על כל הפרטים. זה המקום לבדוק כי המפרט ששוחחנו עליו עם החברה הוא המפרט שמופיע בהצעת המחיר. זה הזמן לבחון מהי העבודה שתתבצע, באיזה צבע תהיה הפרגולה (היא אמורה להיות בצבע שבחרנו) ומתי היא תותקן. כל הפרטים האלו הם פרטים חשובים שלא נרצה לפספס.

מכאן אנחנו יכולים להבין כי זה לא מספיק לברר פרטים על פרגולות אלומיניום מחיר למטר אלא שעלינו לקבל הצעת מחיר ספציפית ורלוונטית לדרישות שלנו.

לקבלת הצעת מחיר מחברה המתמחה בתחום

קבלת הצעת מחיר תתבצע לאחר שהחברה תבין מהי העבודה הנדרשת ממנה. אנו יכולים לפנות לחברת יורוסטייל ולקבל ממנה הצעת מחיר רלוונטית. החברה מנוסה בתחום עבודות האלומיניום והיא מגיעה עם צוות מנוסה, אכפתי ומקצועי. היא תלווה אותנו לאורך כל הדרך, משלב תכנון הפרגולה ועד לאחר ההתקנה, לרבות מענה לכל שאלה. כל שעלינו לעשות כדי לקבל הצעה הוא ליצור קשר ולקבוע פגישה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!