פרגולות אלומיניום חשמליות ומתקדמות בהתאמה אישית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אנשים רבים בוחרים להתקין בחצר הבית או במרפסת שלהם פרגולת אלומיניום חשמלית אשר מאפשרת להם ליהנות מישיבה בחוץ גם בתקופות אשר מזג האויר לעיתים פחות נעים כמו בקיץ, אז מדובר על שמש ישירה וחום כבד במשך שעות רבות של היום או בעונות המעבר ואפילו בחורף אז יורד גשם לעיתים גשם סוחף ולעיתים רק טפטוף. בשוק קיימות פרגולות שונות ומגוונות, המוכרות ביותר הן פרגולות עשויות עץ, זאת אומרת פרגולות אשר הבסיס שלהן הוא עץ והגג הוא מחומרים משתנים ופרגולות עשויות אלומיניום שיכול להיות פרגולה קבועה או פרגולה חשמלית מתקדמת.

מה זה פרגולות אלומיניום חשמליות ולמה הן טובות

פרגולות אלומיניום חשמליות הן למעשה פרגולות עשויות אלומיניום אליהן מחובר מנוע חשמלי המאפשר שליטה בפרגולה באמצעות שלט. השלט הוא זה שלמעשה מאפשר לכוונן את הפרגולה בהתאם למה שרוצים למשל כאשר רוצים זרימת אויר טובה יותר פותחים את שלבי הרפרפת, כאשר יש שמש חזקה וישירה סוגרים את השלבים ודואגים לכך שהגג יסנן את קרני השמש. התקנה של פרגולה כזו מאפשרת לשבת למשל במרפסת בשעות הצהריים ולא לסבול משמש ישירה וחום מוגזם שכן הפרגולה מסננת ומפחיתה את הקרינה הישירה או למשל כאשר יורד גשם ורוצים לשבת לנשום אויר, הפרגולה סגורה ואטומה למים שמתנקזים מהמרזבים המותקנים בה כך שכל החלל מתחת לפרגולה נשאר יבש וניתן לשבת בחוץ וליהנות מאויר נקי.

פרגולות אלומיניום חשמליות בהתאמה אישית, מה זה אומר בפועל

חברת צל וילון יודעים שאחד מהדברים החשובים זה היכולת להתאים את הפרגולה למקום בו רוצים להתקין אותה שכן מרפסות בבניין הן לא תמיד בגודל אחיד, יש מרפסות רחבות יותר ויש צרות יותר, יש כאלו עמוקות ויש כאלו צרות וכדומה. פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית אלו פרגולות המותאמות באופן אישי לצרכים של המקום בו בוחרים להתקין אותם ולרצון של מי שמזמין אותן כאשר ההתאמה האישית היא גם מבחינת הגודל שלהן אך גם מבחינה עיצובית שזה אומר בחירה של צבע הפרופילים שיכול להיות בצבעים שונים ואפילו בצבע דמוי עץ, סוג הגג שיכול להיות זכוכית או חומרים שונים כמו PVC אז גם ניתן לבחור את הצבע שלו, המרווחים בין השלבים, האם הפרגולה תהיה על עמודים באופן מלא, מחוברת לקיר או שילוב של קיר עם עמודים. למעשה מבצעים התאמה מלאה של הפרגולה לצרכים הספציפיים גם מבחינת המיקום שלה וגם מבחינת ההעדפות העיצוביות האישיות בדיוק כמו שמעצבים כל רהיט בבית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!