פרגולות אלומיניום בתל-אביב

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

פרגולת אלומיניום בתל-אביבמתעניינים בהזמנת פרגולה למרפסת או לחצר הבית? יש לכם כמובן את האופציה המסורתית של פרגולת עץ ואין ספק שלאופציה הזאת יש ביקוש רב, בעיקר לאור האופי הכפרי שלה. יחד עם זאת, יותר ויותר אנשים מגלים גם את האופציה המודרנית יותר, האופציה של פרגולה אלומיניום. מה זה אומר פרגולה אלומיניום? האם כל הפרגולה מכוסה בלוחות אלומיניום? מה הם פתרונות הקירוי שניתן לשלב בפרגולה אלומיניום? ממי נכון להזמין פרגולות אלומיניום ומה צריך לכלול השירות? מי מציע שירות של תכנון, ייצור והתקנה של פרגולות אלומיניום בתל-אביב? על שאלות אלו ועוד יענו לכם ממש כאן בשורות הבאות, המומחים של חברת יורוסטייל המבצעת את כל סוגי עבודות האלומיניום לבית, לבניין ולתעשייה.

 

מה זה בדיוק אומר פרגולה אלומיניום?

בפעם הראשונה שהם שומעים את המונח פרגולת אלומיניום, רבים נוטים לחשוב שמדובר בפרגולה שמכוסה בקירוי אלומיניום ולא כך היא. פרגולת אלומיניום היא למעשה פרגולה שהשלד שלה עשוי אלומיניום. בדיוק כמו שפרגולת עץ בנויה משלד עץ אך הקירוי שלה עשוי בדרך כלל מרעפים אדומות, פרגולת אלומיניום מיוצרת משלד אלומיניום אך הקירוי יכול לבוא בתצורות שונות ומגוונות. אחת הסיבות המרכזיות שבגינן הפך האלומיניום לכל כך אטרקטיבי לצורך ייצור פרגולות, היא שהאלומיניום היא מתכת חזקה וקלה שגם עמידה מאוד בפגעי הטבע. לצורך העניין, אם נבחן את פרגולת העץ, הרי שמדובר בפרגולה שדורשת תחזוקה קבועה על מנת להגן על העץ מפגעי מזג האוויר והטבע בכלל. באזורים שונים של הארץ יכולה פרגולת עץ להיאכל על ידי נמלים ופשוט לקרוס ללא שום הודעה מוקדמת. ובכלל, פרגולת עץ רגישה ללחות ולרטיבות שלאורך זמן פוגעות בעץ ומחלישות אותו.

האלומיניום היא למעשה מתכת חזקה ויציבה, ובמקביל גם עמידה מאוד בלחות וברטיבות, כמו גם בקרינת שמש ישירה. פרגולת אלומיניום אינה זקוקה לתחזוקה כלשהי ועל אף שהיא נצבעת בדרך כלל ואף מגיעה עם מרקמים רבים ומגוונים, המדובר באלמנט עיצובי על פי בחירת הלקוח ולא בצורך כלשהו לכסות על האלומיניום בכדי להגן עליו. פרגולת אלומיניום יכולה לעמוד על תילה במשך עשורים רבים ללא צורך לתחזק אותה, לצבוע אותה מחדש או לרסס אותה להגנה מנמלים ומזיקים אחרים.

 

מהם פתרונות הקירוי האפשריים לשילוב בפרגולת אלומיניום בתל-אביב?

לפני שאתם רצים לבדוק פרגולות אלומיניום בתל-אביב, כדאי שתחשבו תחילה על אפשרויות הקירוי העומדות בפניכם. ככלל, יש שתי גישות מרכזיות בייצור פרגולות אלומיניום. הגישה האחת מבוססת על בניית שלד הפרגולה בתור הלב העיצובי של הפרגולה ובפרגולות אלה ניתן לראות פרופילים בעוביים שונים, בצבעים מיוחדים ומרקמים מיוחדים. הגישה האחרת מבוססת על שימוש בפרגולה רק כקונסטרוקציה לנשיאת הקירוי שאמור לספק את הצל. אם במקרים אלה הפרגולה תהיה בעלת מאפיינים אסתטיים מן הסתם, אך היא תהיה בעלת מראה יותר פונקציונלי ובסיסי. בכל אחד מסוגי הפרגולות הללו, תוכלו להציב שורה של סוגי קירוי בראש הפרגולה על מנת ליצור את אפקט הצל והסגירה הנדרש. בכלל זה תוכלו להציב קירוי פלסטיק שנחשב ליעיל מאוד וזול מאוד, אך נוטה להרעיש בחורף כשטיפות הגשם ניתכות עליו בעוצמה. תוכלו להציב קירוי של קני במבוק שיספקו לכם צל נהדר, אך גם ישמרו על זרימת אוויר מינימלית בחלל שמתחת לקירוי. ישנם גם פתרונות של קירוי בד מסוגים שונים, לרבות ויסקוזה, רשת צל, ברזנט ועוד, כולם מגיעים במגוון עיצובים ובמרקמים שונים וניתנים למתיחה בצורה שיוצרת אפקט גאומטרי מרהיב ביופיו. וכמובן, תוכלו לבחור בסוגים נוספים ופחות מקובלים לכאורה של קירוי, כמו למשל קירוי של רעפים אדומות על פרגולת אלומיניום, קירוי מתכתי, קירוי אבן וכדומה.

 

 

מהי פרגולה תלויה?

אפשרות נהדרת שיכולה אולי להתאים לכם בחיפוש פרגולות אלומיניום בתל-אביב היא האפשרות של פרגולה תלויה. המדובר בפרגולה שאינה נתמכת על ידי רגליים הנמתחות אל הקרקע, אלא מעוגנת אל הקיר בלבד. פרגולה זו מעוגנת אל הקיר לכל אורך קו החיבור שלה ובנוסף באמצעות כבלי מתכת עבים וחזקים הנמתחים אל ברגים המעוגנים אל הקיר מעט יותר מעל הפרגולה ולמעשה מחזיקים אותה ומעניקים לה את היציבות הנדרשת גם באזורים עם רוחות חזקות. פרגולה זו היא בדרך כלל זולה יותר מהפרגולה הרגילה, פשוט מאוד מכיוון שהיא דורשת הרבה פחות חומר גלם ועבודת התקנה, ויחד עם זאת, ישנם בהחלט דגמים מפוארים של פרגולה תלויה שיכולים בקלות לעלות יותר מדגמים פשוטים יותר של פרגולה רגילה.

 

ממי מזמינים פרגולה אלומיניום בתל-אביב?

פרגולות אלומיניום בתל-אביבובכן, כלל חשוב שאתם רוצים לאמץ הוא להזמין כל מוצר אלומיניום אך ורק מגורם המתמחה בתחום הספציפי של עבודות אלומיניום. באפשרותכם כמובן להיכנס לכל אולם תצוגה המציע פתרונות עיצוב לבית ובו תוכלו להזמין כל פריט שנדרש לכם, החל מחלונות ודלתות, דרך גדרות ושערים וכלה בפרגולות אלומיניום, אלא שבאולמות אלה תוכלו להיחשף רק לחלק קטן מאוד מעולם האלומיניום, במסגרת קטלוגים מצומצמים למדי של מוצרי מדף. ישנם גם אולמות תצוגה שמעמידים לרשותכם את האופציה של הזמנת פרגולה בהתאמה אישית, אך מאחר ובמקרה כזה משמשים אותם אולמות תצוגה כמתווך בין הלקוח ובין היצרן, הרי שגם פה לא באמת תוכלו להיעזר בייעוץ מקצועי שיפרוש בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם.

על כן, כאשר אתם מחפשים פרגולות אלומיניום בתל-אביב, כדאי לאתר חברה שמתמחה בתחום עבודות האלומיניום ויכולה להציע לכם את כל מגוון האפשרויות העומדות בפניכם. הכרה של כלל האפשרויות האלה יכולה לסייע לכם גם בגיבוש דגם שהוא יותר זול, אם מה שמטריד אתכם הוא נושא התקציב, וגם דגם שהוא מפואר ומעוצב יותר, אם זהו דווקא המוטיב שיותר חשוב לכם. בכל מקרה, בהזמנת פרגולה אלומיניום מגורם מקצועי המתמחה בתחום של עבודות האלומיניום לבטח תוכלו ליהנות מיותר אפשרויות ומקבלת החלטה נכונה יותר עבורכם מאשר יכול להציע לכם כל אולם תצוגה אחר.

יחד עם זאת, גם במקרה שבחרתם אפשרות זו, שימו לב שתמיד כדאי לקחת לפחות שתי הצעות מחיר משני ספקים שונים. תחילה גבשו לעצמכם את הפרגולה המועדפת עליכם כולל העיצוב, הגוון, המרקם, המידות, סוג הקירוי וכדומה, ולאחר מכן הגישו את המפרט שגיבשתם לשני ספקים שונים המציעים פרגולות אלומיניום בתל-אביב, כך שתוכלו להשוות בין ההצעות השונות. פעולה פשוטה זו יכולה לייצר לכם חיסכון כספי לא קטן.

 

הפרגולות של יורוסטייל

אחת היצרניות המובילות בישראל בתחום פרגולות האלומיניום היא חברת יורוסטייל שמתמחה בכל סוגי עבודות האלומיניום ומציעה חלונות, דלתות, גדרות, שערים, מעקות, סגירות מרפסת, קירות זכוכית, דלתות כניסה וכמובן גם פרגולות אלומיניום בתל-אביב. ביורוסטייל באמת תוכלו להיחשף לכל האפשרויות הקיימות היום בעולם האלומיניום, לבחור בין שלל אפשרויות של פרגולות רגילות או תלויות ולהתרשם ממגוון רחב של סוגי קירויים שיכולים להתאים לכם יותר או פחות, על פי טעמכם. גם אם תבחרו להזמין דגם מוכן ישירות מן המדף, אצל יורוסטייל תוכלו למצוא קטלוג רחב ומגוון הרבה יותר מזה שמוצע לכם באולמות התצוגה השונים, ואם אתם דווקא מעדיפים להזמין לעצמכם פרגולה בהתאמה אישית לגמרי, ביורוסטייל לבטח תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר בשוק.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
פרגולות אלומיניום בחריש

  מתעניינים בהזמנת פרגולה למרפסת או לחצר הבית? יש לכם כמובן את האופציה המסורתית של פרגולת עץ ואין ספק שלאופציה

פרגולות אלומיניום בעומר

  מתעניינים בהזמנת פרגולה למרפסת או לחצר הבית? יש לכם כמובן את האופציה המסורתית של פרגולת עץ ואין ספק שלאופציה

פרגולות אלומיניום ביפו

  מתעניינים בהזמנת פרגולה למרפסת או לחצר הבית? יש לכם כמובן את האופציה המסורתית של פרגולת עץ ואין ספק שלאופציה

פרגולות אלומיניום בקריות

  מתעניינים בהזמנת פרגולה למרפסת או לחצר הבית? יש לכם כמובן את האופציה המסורתית של פרגולת עץ ואין ספק שלאופציה

פרגולות אלומיניום בשוהם

  מתעניינים בהזמנת פרגולה למרפסת או לחצר הבית? יש לכם כמובן את האופציה המסורתית של פרגולת עץ ואין ספק שלאופציה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!