כך תקבלו על פרגולה תלויה מחיר מנצח

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אם יש לכם בבית שטח צמוד של הגינה, המרפסת או החצר, אותו אתם רוצים לנצל וליהנות ממנו גם בימות הקיץ, פרגולה תלויה היא בהחלט פתרון טוב. אין ספק כי השטח החיצוני הצמוד לבית הוא ברכה גדולה, ומאפשר להרחיב את אזורי המחייה, לשפר את איכות החיים, ולהרגיש את האוויר הצלול של החוץ. יחד עם זאת, רכישת והתקנת פרגולה כרוכה גם בהוצאה לא קטנה, ומטבע הדברים אתם רוצים להוזיל את המחיר. אז קראו את המאמר הבא ותבינו איך תקבלו על פרגולה תלויה מחיר מנצח.

חשוב לזכור כי אין מחירון אחיד לפרגולות תלויות ובכלל לפרגולות, ולמעשה המחיר יכול להשתנות מאוד בין החברות ובין הדגמים והעיצובים השונים שמציעה כל חברה. במידה הרבה, העלות מגלמת את הבחירות שלכם מבחינת איכות הפרגולה, שטחה, עיצובה וכדומה, ולכן כדאי להמשיך ולקרוא איך חוסכים ועדיין נהנים מפרגולה שמשרתת היטב את הצרכים.

פרגולת עץ

פרגולה תלויה – מחיר מוזל

קודם כל, עצם הבחירה בפרגולה תלויה כבר אומרת שאתם חוסכים במחיר. האלומיניום הוא חומר גלם חזק בהרבה מהעץ, ולכן איתו ניתן לבנות פרגולה תלויה, כלומר פרגולה ללא עמודים התפוסה בכבלים אל הקיר. מכיוון שעמודי התמיכה דורשים הרבה חומר גלם (בדרך כלל מגיעים עם ליבה חזקה מברזל), הרי שכבר כאן ישנו חיסכון בעלויות. מצד שני, ראוי לזכור כי פרגולות תלויות מחייבות אישור מהנדס.

אז איך מקבלים על פרגולה תלויה מחיר זול אפילו יותר? קודם כל, הולכים על מה שבאמת צריכים. מכיוון אלומיניום הוא חומר חזק מאוד ניתן לבנות איתו פרגולות על פני שטחים נרחבים יחסית, אולם השאלה היא כמה שטח מוצלל אתם באמת צריכים. אם תעיינו ברשת האינטרנט תראו שכל מטר רבוע שנוסף לגודל הפרגולה יכול לעלות לכם בעוד מאות שקלים ואפילו אלפים, לכן חישבו וחשבו את השטח שאתם באמת צריכים ואל תשתוללו.

פרגולה תלויה – מחיר משתנה בין דגמים וחברות

בדיקה ברשת גם תראה לכם טווח מחירים נרחב מאוד עבור פרגולות תלויות. כך למשל, יש המציעים את הפרגולה במחיר התחלתי הנמוך אפילו מחמש מאות שקלים, אך בהמשך רואים שהמחירים קופצים בהתאם למורכבות ולגודל הפרגולה גם ליותר מאלף וארבע מאות שקלים, ובכל מקרה המחיר הממוצע יעמוד על כשמונה מאות שקלים.

ראו גם: חלונות דקורטיביים לבית

טווח המחירים הנרחב הזה מגלם אלמנטים רבים: את איכות חומרי הגלם של הפרגולה, את כמות החומרים המושפעים מגודלה ומעיצובה, את שעות העבודה, את הכנסת השטח, וגם את הצעת המחיר של החברה הספציפית. אם כן, על מנת לחסוך ולקבל על פרגולה תלויה מחיר מנצח, היו ריאליים עם החלומות שלכם ואל תפריזו, ודאגו לפנות לחברות רציניות וותיקות. בין החברות האלו בצעו השוואה של הצעות מחיר, וכך תוכלו לדעת שההצעה המשתלמת ביותר גם מגלמת בתוכה איכות בטוחה ומוכחת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!