מדריך: מה קובע את עלות סגירת מרפסת?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

יש משפט האומר – "כל בית צריך מרפסת", אבל למה לא לקחת את האמרה הזאת יותר רחוק ולהפוך את המרפסת לחלל בפני עצמו המגדיל את שטח הבית? על השאלה הזאת כבר השיבו ישראלי רבים בחיוב, והם נהנים כיום מנכס גדול יותר, בעל ערך גבוה יותר בשוק, ועדיין ממרפסת המחברת את פנים הבית אל החוץ. אם גם אתם רוצים לשפר את איכות החיים, בוודאי תרצו לדעת מהי עלות סגירת מרפסת וממה היא מושפעת. על כך נשיב בשורות הבאות.

אתם בוודאי יכולים לנחש כי סגירת מרפסת אינה עניין של מה בכך. מדובר בפרויקט המצריך ידע מקצועי, הרבה ניסיון ומומחיות מחברה לעבודות האלומיניום והזכוכית, והעלויות לפיכך אינן מבוטלות. מצד שני, עלות סגירת מרפסת גם לא חייבת להיות בשמיים וניתן בהחלט לסיים את הפרויקט בתקציב סביר ומתאים לכיס. אז בואו נראה מה משפיע על המחיר.

מרפסת

היבטים שמשפיעים על עלות סגירת מרפסת

יש הרבה מאוד אפשרויות של סגירת מרפסות, וכמו בכל דבר בחיים, גם כאן לכל בחירה יהיו את היתרונות והחסרונות שלה. בכל הקשור למחיר, הוא מחושב בשקלים למטרים רבועים. כך למשל, הדגמים הסטנדרטיים של חלונות אלומיניום באיכות גבוהה, בעלי תפעול קל ונוח, אמינות רבת שנים ואיטום טוב בפני טמפרטורות ורעשים, יעלו לכם בין 650 ל- 750 ₪ למטר רבוע בממוצע. במקרה זה המחיר שצוין כולל התקנה והובלה אך אינו כולל מע"מ, ובכל מקרה כאשר אתם בודקים מחירים ודאו מה כלול בו.

יחד עם זאת, ישנם גם מחירים יותר גבוהים מהדוגמא שלעיל. אם ניקח למשל את סגירת החלונות המשולבים עם תריסים, הרי שהעלות כבר תהיה כ- 1200 ₪ בממוצע, ואילו סגירת מרפסת עם חלונות בלגים כבר יכול לעמוד בממוצע על 1600 ₪ למטר רבוע, וגם הרבה יותר מכך. עוד אפשרויות הן סגירת חלונות המשולבים עם רשתות כנגד יתושים וסגירת חלונות זכוכית בלבד שהינה הזולה ביותר.

האם עלות סגירת מרפסת מצדיקה את עצמה?

ראשית, נציין כי עלות סגירת מרפסת מושפעת מעוד מגוון פרמטרים, ובראשם כמובן גודל המפתחים הנדרשים לסגירה. שנית, מה שישפיע הוא מורכבות העבודות הנדרשות, למשל אם מדובר במפתחים ייחודיים, ולמעשה בכל מקרה של מוצר שמעבר לסטנדרט ומבוקש על ידיכם בהתאמה אישית – המחיר יעלה.

אם כן, עולה השאלה האם מדובר בהשקעה המצדיקה את עצמה. התשובה היא כן וזאת לאור מספר סיבות. ראשית, סגירת המרפסת מגדילה למעשה את מספר וגודל החללים בבית הפנויים לשימוש לאורך כל השנה, דבר המעלה את ערכו בשוק במקרה של מכירה או השכרה. שנית, כאשר מתקינים מוצרים איכותיים שגם מספקים בידוד תרמי טוב לבית, ישנו חיסכון בעלויות האנרגיה על חימום המרפסת בחורף.

ומעבר לכך, מדובר בשיפור משמעותי מאוד של איכות החיים, אשר עלויותיו בסופו של דבר אינן בשמיים. לכן, שכל אחד יעשה את החישוב שלו ויגיע למסקנה האם הנאה מבית גדול ונוח יותר מצדיקה מבחינתו את ההוצאה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגירת מרפסת בזכוכית
סגירת מרפסת בזכוכית מחיר

סגירת מרפסת מאפשרת לנו ליהנות משטח נוסף לאורך כל ימות השנה. הסגירה אינה אוטמת לחלוטין את החלל והיא יכולה לכלול

סגירת מרפסת עם חלונות הזזה
סגירת מרפסת עם חלונות הזזה

סגירת מרפסת מהווה פתרון יעיל, מהיר ונוח. היא מאפשרת לנו להרחיב את הבית או המבנה וכל זאת בעלויות נמוכות ובתהליך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!