ביצוע עיבוד שבבי לחלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

ביצוע עיבוד שבבי לחלונות אלומיניום

הסתכלו רגע על החלונות שמסביבכם, רוב הסיכויים שהם עשויים מפרופיל מסוים מאלומיניום. אם תעמיקו ותסתכלו יותר מקרוב, תראו כמובן שהפרופילים בחלונות הם לא "סתם" פסי אלומיניום צבועים שבתוכם מולבשים מרכיבי החלון אלא כי מדובר על פרופילים די מורכבים – עם מסילות ייעודיות ומיוחדות לכל רכיב בחלון. עצרתם פעם לחשוב איך מיוצרים החלונות שלכם ברמה הבסיסית ביותר? כנראה שלא ואתם לא לבד, רוב האנשים מתייחסים לחלונות ושאר עבודות אלומיניום בתור מוצר מוגמר, כאשר עיקר המחשבה ניתנת לסגנון, לצבע ולמחיר למ"ר.

בפועל כדי לייצר חלונות אלומיניום איכותיים, אמינים, עמידים ואטומים צריך גם צוות התקנה מעולה כמובן וחומרי גלם אמינים, אבל גם מכשירי עיבוד שבבי מתקדמים ומדויקים. נסביר מה הקשר בין תחום העיבוד השבבי לחלונות האלומיניום אצלכם בבית או במשרד.

להפוך מוט אלומיניום גולמי לפרופיל חלון ייעודי ומורכב

כשאתם באים אלינו לבחור חלונות, דלתות, תריסים ושאר עבודות אשר מבוססות על חומר הגלם אלומיניום (מתכת נפוצה, חזקה, מאוד עמידה וקלת משקל), אתם כאמור לרוב מתייחסים לפרמטרים מובנים כמו צבע הפרופילים, עובי, סגנון עיצובי והנדסי של גופי האלומיניום וכמובן למחיר. אך לעיתים יש ערך גם להבין מאיפה הגיעו מלכתחילה אותם חלונות אלומיניום איכותיים. כאן עולם העיבוד השבבי נכנס לתמונה – כאשר תחום תעשייתי עצום ומשמעותי זה אחראי לכל מה שקורה מאחורי הקלעים ועוד לפני שהחלון שלכם מגיע אלינו והופך לחלון מורכב, מעוצב ואיכותי.

עיבוד שבבי הוא השם הכולל למכלול פעולות ותהליכים של ייצור תעשייתי, כאשר המהות היא הסרה של שכבות מחומר הגלם ועיצובו לפי תכנון מקדים ייעודי וספציפי. כיום תהליך בתוך מפעל לעיבוד שבבי נעשה ברובו על ידי מיכון תעשייתי מתקדם ומשוכלל, בעיקר מכונות CNC המייצרות תוצרים סופר מדויקים, דרך תכנון ממוחשב מקדים ופרטני וייצור אוטומטי המתאפשר הודות למכונות חכמות. רמת הדיוק של מכונות עיבוד שבבי בטכנולוגיית CNC היא עילאית, בפועל לא סטיות כלל. כך שיש חשיבות לשימוש בפרופילי אלומיניום איכותיים אשר עברו עיבוד רק אצל ספק מוביל, אמין ועם ביצועים מוכחים – אחרת החלונות שלכם לא יתפקדו כמו שצריך ובהחלט לא יספקו ביצועים מעולים לאורך שנים.

רק הודות לטכניקות ייעודיות של עיבוד שבבי ויציקות ניתן להפוך מוט אלומיניום גולמי (מתכת כסופה) למסילות החלון שאתם רואים בסוף, יחד עם כל המרכיבים שהופכים את החלון שלכם למושלם ומותאם אישית לצרכים שלכם. ייצור CNC משוכלל ומתקדם עשוי אולי לייקר מעט את מרכיבי האלומיניום שלכם, אך בטווח המיידי והארוך תקבלו מוצר איכותי ועמיד יותר אשר ישמש אתכם שנים ויחסוך לכם כסף על הוצאות מיותרות של אחזקה ותיקונים.

פעולות עיבוד שבבי למוצרי חלונות אלומיניום

כאמור, כדי שלכם בבית או במשרד יהיו חלונות אלומיניום איכותיים ואמינים, תהליך העיבוד השבבי שנמצא בראשית שרשרת הייצור חייב להיות ללא פשרות. הפעולות העיקריות המבוצעות בטכניקות ומכונות עיבוד שבבי בהקשר למוצרי חלונות, אלמנטים שונים ודלתות אלומיניום הם חלונות אלומיניום זהו מוצר איכותי וללא ספק חלונות אלומיניום מחיר ששווה לשלם עליו:

  • חיתוך מדויק בזוויות הנכונות ובגימור מעולה.
  • כרסום של מסילות הפרופילים שבתוכם מורכבים החלונות עצמם.
  • קידוח וחירור פרופילי אלומיניום בהתאם לתכנון החלון.
  • חריטה של אלמנטים קריטיים לתפקוד ועיצוב החלון.
  • תהליכי גימור, ריתוך וחיבור האלמנטים השונים מאלומיניום כדי לייצר מסגרות וחלונות מדויקים ולפי התכנון.

עיבוד שבבי עוסק הן ברמת המאקרו של ייצור תוצרים לעבודות אלומיניום איכותיות והן ברמת המיקרו בביצוע התאמות קטנות ומדויקות כך שהחלון שלכם יתאים בצורה מושלמת וחסרת פשרות לגודל החלון ולתנאי המבנה הספציפי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!