עבודות מסגרות ומסגרות בניין

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

פרויקטים בענף הבנייה לא שלמים בלי עבודות מסגרות ומסגרות בניין. אלה נועדו להקנות גישה בטוחה למקומות רגישים ולשמור על תיחום בין אזורים, כמו פנים וחוץ, הגנה על רכיבים אלקטרוניים והכל תוך שימוש בחומרים איכותיים ודגש על אסתטיקה עיצובית.
ייצור והתקנה של מסגרות בניין מבצעת חברה מיומנת ומקצועית בעלת וותק וניסיון רב בייצור מסגרות בניין בהתאמה אישית, על פי המידות המדויקות בהתאם לצרכי הפרויקט על מנת שהמסגרות אכן יהיו שימושיות ויתאימו בצורה מושלמת לאתר הייעודי.


מהן מסגרות הבניין הנפוצות במבנים ועל מה חשוב לשים דגש בעת יצירת מסגרת בניין?

ארון חשמל ותקשורת


ארון החשמל הוא אמצעי ההגנה האולטימטיבי הנועד לספק הגנה לרכיבים אלקטרוניים רגישים שאחראים על התפקוד החשמלי של המבנה. יש חשיבות רבה להתאמה מדויקת של מבנה הארון למתחם הייעודי וכן לשימוש בחומר הגלם ממנו עשויות דלתות הארון כאשר המתכת נחשבת לחומר אמין ויעיל במיוחד. המתכת היא בעלת תוחלת חיים ארוכה, קלה לתחזוקה, בעלת בידוד אקוסטי ויציבות רבה. כלומר, היא מסוגלת לשאת עומס רב ומשקל כבד ובעלת חזות אטרקטיבית בסגנון מודרני שניתן לעבד בשלל עיצובים כך שתשתלב באופן אינטגרלי עם הקונספט הוויזואלי של כל מבנה.

מסגרת בניין

לכל ארון יש משקוף


המשקופים של הארונות לא פחות חשובים מהדלתות והקונסטרוקציה כאשר מטרתם היא למעשה לספק תמיכה מקסימלית ומסגרת לכל ארון. המשקוף מייצב את הארון ותוחם בינו ובין הסביבה החיצונית כאשר יש חשיבות רבה להתאמה של גודל המשקוף ומידות ומשקל הארון. גם כאן החומר גלם בעל חשיבות רבה כאשר חשוב שהמשקוף יהיה עמיד בפני תנאי מזג האוויר וכן יתמזג מהבחינה העיצובית ולכן ההמלצה היא על משקופי מתכת. המשקוף הוא אלמנט בטיחות שיש להתאים באופן מדויק לארון הנבחר והוא חלק אינטגרלי מהתכנון של ארונות מים, גז, חשמל או תקשורת.

לא חוצים את קו ההפרדה


גידור מתחמים היא פעולה קריטית להשגת בטיחות ושקט נפשי כמו גם אמצעי עיצובי. בעת תכנון השטח ותהליכי הבנייה משתמשים בגדרות מסוגים שונים על מנת להפריד בין שטח החנייה לשביל הגישה לבית, בין החצר הפנימית לחצר החיצונית, בין הסביבה של הבית למרחב הציבורי. קיימות גדרות ממגוון רחב של חומרים בשלל עיצובים כך שהגדר תהיה בולטת ומודגשת על הרקע הנבחר ועם זאת, תתאים את עצמה לקו העיצובי השולט. בבחירת הגדר שמים דגש גם על מידות הרווחים בין השלבים וציפוי הגדר להשגת עמידות מקסימלית וכן בניית הגדר או הטמעתה בשטח בהתאם לתנאי השטח, פעולה חיונית במיוחד כאשר מדובר בתנאי שטח מאתגרים.


אוחזים במעקה


המעקה הוא עוד מסגרת בניין שמבצעים במסגרת עבודות מסגרות בתהליכי בנייה ושיפוצים. המעקה משמשת הן כמאחז יד לירידה ועלייה במדרגות או כאמצעי בטיחות במרפסות נגד נפילה והחלקה. המעקה יכול להציל חיים ולכן, משקיעים מאוד בתכנון המעקה ובחירת מיקומו הנכון בגרם המדרגות או במרפסות הן בבחירת מה יהיה גובהו של המעקה והן בסוג האחיזה והשגת המראה העיצובי המבוקש כאשר ניתן לתכנן ולייצר מעקות במגוון סגנונות מחומרים כמו מתכת וברזל, עץ וכן בסגנונות סימטריים ומתפתלים, בצבעוניות מגוונת. המעקה לא לבדו ובפרויקטים רבים משלבים גם מאחזי יד שהם סוג של פריט משלים למעקה ותפקידם לספק אחיזה יציבה ובטוחה במעברים כאשר גם כאן התכנון והייצור עושים הבדל גדול בין אם במידות המאחז האופטימאליות ובין אם מההיבט ההנדסי להשגת אחיזה מרבית וחומרים שעמידים בתנאים השונים.

בבחירת מסגרות בניין לא מתפשרים. חשוב לפנות לחברה מקצועית אשר תדע לייצר את המסגרות בסטנדרט הגבוה ביותר על פי התקנים המחמירים ולפי הדרישות ההנדסיות תוך התייחסות לפן העיצובי, כולל התקנה והכוונה לתחזוקה שוטפת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!