עבודות חיפוי קירות חוץ ופנים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

חיפוי קירות נתפס אצל רובנו בראש ובראשונה כרכיב עיצוב ואסתטיקה וזהו אכן אחד התפקידים המרכזיים שאמור החיפוי למלא. יחד עם זאת, לחיפוי יש גם תפקיד פונקציונלי חשוב מאוד, שבולט במיוחד במקרה של חיפוי חוץ. בדיוק מהסיבה הזאת, היום כבר כמעט ואי אפשר למצוא מבנים חדשים הנבנים ללא חיפוי חוץ, בעוד שחיפוי פנים מיושם בעיקר בחדרים רטובים (חדר אמבטיה, חדר שירותים ומטבח) ובאזורים בהם אנו רוצים להיעזר בחיפוי כאמצעי דקורטיבי נטו. בשורות הבאות תוכלו לקבל פרטים חשובים שכדאי להכיר לפני שמזמינים איש מקצוע לביצוע עבודות חיפוי קירות חוץ ופנים.

 

אז מהו תפקידו של חיפוי קירות?

חיפוי קירות הוא למעשה משטח אותו אנו מיישמים על גבי קיר השלד. בעבר, ואת זה אפשר לראות בעיקר במבנים באזור החוף, נבנו לא מעט מבנים ללא חיפוי חוץ כלל. במבנים אלה כוסתה מעטפת הבניין בטיח עבה ולאחר מכן נצבעה. בעידן המודרני כבר כמעט ואי אפשר למצוא מבנים חדשים ללא חיפוי חוץ, בטח ובטח במקרה של מבנים משותפים. החיפוי הוא למעשה רכיב איטום חשוב מאוד שמפריד בין מרחב החוץ ופגעי מזג האוויר ובין קירות השלד ובהמשך לכך גם חלל הפנים של המבנה. בעוד שטיח וצבע יכולים להישחק בתוך זמן קצר ולאבד את כושר האיטום שלהם ולא פחות מכך, גם את האסתטיקה שלהם בקלות רבה, חיפוי חוץ עשוי משיש או אבן, יכול להחזיק מעמד לאורך עשורים שלמים וכמובן לספק פתרון דקורטיבי חיצוני למבנה.

במקרה של חיפוי פנים, חיפוי זה כולל בעיקר חיפוי חרסינה לחדרים הרטובים בבית, הכוללים את חדר האמבטיה, חדר השירותים והמטבח, וזאת על מנת להגן על קירות השלד מפני הרטיבות ובעיקר הלחות הגבוהה שיכולה לשרור בתוך חדרים אלה. גם במקרה של חיפוי פנים, הופך החיפוי לפריט עיצוב חשוב מאוד לאור שטח הפנים הגדול שלו והשפעתו על האווירה הכוללת במרחב הפנימי בו הוא מיושם.

 

עבודות חיפוי קירות חוץ ופנים עושים עם אנשי המקצוע המתאימים

לפני שאתם מזמינים איש מקצוע לביצוע עבודות חיפוי קירות פנים וחוץ כדאי לדעת את הדבר הבא: עבודות חיפוי פנים מבוצעות על ידי אנשי מקצוע גנריים בתחום השיפוצים ולמעשה כל שיפוצניק יכול לבצע עבורכם את משימות חיפוי הפנים שאתם רוצים, כמובן כל אחד ברמה מקצועית שונה. במקרה של חיפוי חוץ, מדובר בסיפור אחר לגמרי, בעבודה מורכבת יותר, שדורשת גם עבודה בגובה, בין באמצעות פיגומים ובין באמצעות סנפלינג. מעבר לכך, לאור תפקידו החשוב של חיפוי חוץ בהיבט של איטום המבנה, חשוב שהחיפוי יבוצע על ידי מומחים בתחום חיפוי החוץ ולשם כך כבר נדרשת לכם חברה קבלנית, המתמחה בביצוע עבודות על מעטפת חוץ של מבנים וגם מתמחה ספציפית בתחום של חיפוי חוץ למבנים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!