עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית או בבית העסק? הגעתם בדיוק למקום הנכון! הפוסט הבא יספק לכם את כל המידע הנדרש לגבי עבודות אלומיניום בעמק יזרעאלב מסוגים שונים ובו נענה על שאלות כמו מהם סוגי העבודות הנפוצות בחומר האלומיניום, מהם היתרונות של חומר האלומיניום על פני חומרים אחרים, איך בוחרים בעל מקצוע בתחום האלומיניום, כמה אמורות לעלות עבודות אלומיניום ועוד…

 

עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל – הן פשוט בכל מקום

אנו משקיעים כל כך הרבה זמן, אנרגיה וכן גם לא מעט כסף בתהליך התכנון, העיצוב והלבשת הבית. יש כל כך הרבה סוגים של עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל ורק אם תסתכלו סביבכם תגלו מגוון רחב של מוצרים העשויים מאלומיניום. זה יכול להיות המעקה שמשתלב עם המדרגות, המסגרות של החלון, שער הכניסה לחניה ועוד ועוד. יש אינספור מוצרים ואביזרים שניתן לייצר מחומר האלומיניום וכל מה שצריך זה להכיר קצת את התחום, להבין איך אתם רוצים לשלב את האלומיניום בביתכם או בפרויקט העיצוב הבא שלכם ולצאת לדרך.

עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל

לפני שנתחיל ונספר לכם על עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל…. קצת על חומר האלומיניום

בעברית אלומיניום נקרא חמרן והוא סוג של יסוד מתכתי. מדובר ביסוד השלישי ברמת השכיחות שלו בכדור הארץ, זאת אחרי חמצן וצורן. האלומיניום מופק מבוקסיט ונחשב לעמיד וחסין לחמצן וכאן בעצם אחד היתרונות המרכזיים שבו, שכן הוא אינו עובר תהליכי החלדה וקורוזיה. בשונה ממתכות אחרות, האלומיניום נחשב לסופר קל משום שרמת הצפיפות שלו מאוד נמוכה. כאשר משווים בין אלומיניום לחומרים אחרים כמו ברזל, נחושת, עץ או זכוכית מגלים כי הוא כל כך קל עד שאפשר לייצר ממנו מוצרים אותם ניתן להרכיב באופן מודולרי. עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל חוסכות לנו זמן יקר, אנרגיה ומייעלות תהליכים באופן בלתי ייאמן.

 

למעשה, לחומר האלומיניום מגוון עצום של יתרונות. פרט להיותו חומר פרקטי, עמיד וחזק לאורך השנים, מבחינה עיצובית אפשר להגיע איתו כמעט לכל רמה שרוצים. ניתן להעביר אותו עיבוד שבבי ועם תהליכים נכונים הוא פשוט מרהיב ביופיו. יש כל כך הרבה מוצרים בהם עושים באלומיניום שימוש בתעשיה וכמעט בכל תחום הוא בא לידי ביטוי בין אם זה ביצירת מכוניות, מטוסים, כלי שיט וטילים בין אם בתחום הבניה, הכנת כלים, ניירות עטיפה, רהיטים, פסלים, תמונות ועוד.

 

תחום נוסף בו נהוג לעשות שימוש באלומיניום הוא עיבוד שבבים. כאן האלומיניום מגיע בתור גוש אחד ענק ואז מעבדים ממנו רכיבים סופר מדויקים. אבל תחום עיבוד השבבים שייך לפוסט אחר לגמרי ולא לשם כך התכנסנו.

 

למעשה, כשבוחרים לייצר מוצר מאלומיניום אפשר להנות גם מיתרונותיו הפרקטיים והפונקציונליים וגם מעצם היותו מרהיב עיצובית. כמובן שניתן לשלב איתו גם חומרים אחרים כמו זכוכית למשל. היופי באלומיניום הוא שאפשר לייצר ממנו מוצרים בהתאמה אישית.

קבלן אלומיניום בעמק יזרעאל

עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל – קצת על תהליך הייצור

ניתן לחלק את שלב הייצור של אלומיניום לכמה שלבים עיקריים. כאשר מדובר במוצרים הקשורים לתחום הבניין, העבודה נעשית באמצעות שימוש בפרופילי אלומיניום המוכנים מראש. סוג של רכיב ארוך, בצורה של מלבן המאפשר להגיע למגוון של מוצרים ושימושים. מדובר בפרופיל חזק המייצר מערכת שלמה. את הפרופילים הן עבור דלתות והן עבור חלונות חותכים באופן מדויק כדי שניתן יהיה לחבר אותם אחד לשני באופן מודולרי. בכל מסגרת נבחר פרופילים שונים, נסדר אותם אחרת וזה מאוד תלוי בסוג החלון או הדלת, בגדלים, בפרופרציות, בסוג הפתיחה וכמובן בסגנון העיצובי. אותו רעיון מתבסס גם במוצרים ועבודות אלומיניום נוספות בעמק יזרעאל לרבות שערים מאלומיניום, תריסים, מעקים ועוד.

 

עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל – אילו עבודות נפוצות בעזרת אלומיניום?

למעשה, חומר האלומיניום תופס יותר ויותר תאוצה בעולם הבניה, העיצוב וכמובן האדריכלות. ככל שהזמן עובר אנו רואים איך יותר ויותר שימושים משלבים בתוכם עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל. בעלי מקצוע כמו קבלנים, שיפומניקים, אדריכלים ומעצבי פנים ממליצים לקהל הלקוחות שלהם לשלב בביתם ובבית העסק שלהם את החומר כמגוון של פתרונות מעצם היותו חומר איכותי, חזק וגמיש.

 

 

כאמור, מדובר במתכת קלה במשקל שלה, פשוטה לעיבוד והכי חשוב – חזקה. יחד עם זאת, בשונה מחומרי גלם אחרים האלומיניום לא כל כך יקר. את האלומיניום כורים מן האדמה ואז מעבירים אותו תהליך עיבודי בו היא הופכת לגושים גדולים ואז בעצם ניתן לייצר ממנה כמעט כל מה שרוצים. אם לא ידעתם, את פחיות השתיה שאתם רוכשים מייצרים במפעלים מאלומיניום.

 

אלומיניום משמש לקשת רחבה של מוצרים ועבודות כמו בנייה של קונסטרוקציות לבניה קלה (מבני גבס, סככות ופרגולות), מסגרות של דלתות בשילוב זכוכית, חלונות וריהוט. אם מתעמקים בתחום עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל מגלים שבין המוצרים הפופולארים בתחום הזה הוא מסגרות. הכוונה כאן למסגרות מוגמור של חלונות או דלתות. כלומר חלונות העשויים מאלומיניום הם מסגרות אלומיניום כאשר החלון עצמו עשוי איך לא, מזכוכית. גם בהיבט של דלתות מדובר בשילוב בין אלומיניום לזכוכית. ניתן גם לייצר פרגולות אלומיניום בהן הקונסטרוקציות והמסגרת של הסוכך עשויים אלומיניום, כאשר הסוכך עצמו עשוי מפלסטיק, בד או עץ.

 

עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל – חלונות ודלתות

חלונות העשויים מאלומיניום הם ללא כל ספק מוצר העיצוב והבניה השכיח בעולם. כבר שנים רבות שכל החלונות בבתים הנמסרים מידיהם של קבלנים בפרויקטים ומיזמים שונים עשויים אלומיניום. גם כאשר אנו מתכננים את הבית שלנו או הדירה שלנו מחדש, החלונות יהיו עשויים מאלומיניום. חלונות אלומיניום מגיעים בשני עיצובים: האחד עיצוב בסיס: פרופילים גנריים אותם ניתן לראות בכל דירה או בית והשני עיצוב משודרג: חלונות בלגיים עם פרופילים דקים ועדינים במיוחד. הסוג הראשון נחשב לזול ופשוט יותר לעומת הסוג השני הנחשב ליקר והמראה שלו אלגנטי ויוקרתי. באמצעות פרופילים של אלומיניום אנו יכולים לשלב קשת רחבה של עיצובים לתוך פנים החלון, לאורך או לרוחב וליצור מנחים שונים. מדובר בתחום שמאוד נפוץ בבניה המודרנית כאשר המראה שנוצר הוא נקי, חלק וישר. קיימים 3 סוגים של פרופילים מרכזיים: פרופיל מדגם 1700 המתאים לחלונות הזזה נמוכים, פרופיל מדגם 7300 המתאים לחלונות הזזה שגבוהים ממטר ופרופיל מדגם 4300 המתאים לחלונות ציר. את דלתות האלומיניום מייצרים בדיוק באותו תהליך שמייצרים חלונות כאשר ניתן לשלב גם פרופילים רגילים וגם בלגיים. רוב הדלתות העשויות מאלומיניום מגיעות בתור דלתות הזזה, כאשר ניתן במקרים מסוימים להזמין דלת המיוצרת על מנגנון ציר מפרופיל 4300.

 

מוצרים נוספים העשויים מחומר האלומיניום ועבודות אלומיניום נוספות הן פרגולות מאלומיניום, תריסים מאלומיניום, גדרות ושערי אלומיניום.

 

איך בוחרים איש או חברה לעבודות אלומיניום בעמק יזרעאל?

ובכן, יש כמה דברים מאוד חשובים שצריך להקפיד עליהם בתהליך בחירה של איש או חברה העוסקת בעבודות אלומיניום בעמק יזרעאל?

כאשר אנו נמצאים בתהליך של בחירת איש מקצוע ממנו נזמין עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל ואין זה משנה אם מדובר בבית חדש, בית אחרי שיפוץ, משרד או עסק יש כמה מאפיינים ופרמטרים שנרצה לבחון, הכל במטרה לקבל החלטה מושכלת והגיונית.

 

  1. זמינות. – אם העבודה שאתם רוצים לבצע היא בעמק יזרעאל הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לבחור איש אלומיניום שעובד בבאר שבע. לרמת הזמינות ולמיקום הגיאוגרפי יש השפעה גם על העמידה בלוח זמנים. פרט לעובדה שאותו בעל מקצוע מייצר עבורכם את החלון, הדלת, השער או הפרגולה, עליו גם לבצע מדידות ולכן מומלץ לבחור בחברה המתמחה בביצוע עבודות אלומיניום.
  2. התאמה בין סוג העבודה לבעל המקצוע – כאמור יש סוגים שונים של עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל ולכן כאשר את בוחרים בעל מקצוע, עליכם לוודא כי הוא אכן מנוסה בייצור, בניה והתקנה של אותו מוצר לו אתם זקוקים. במידה ומדובר בכמה מוצרים במקביל, וודאו גם את זה.
  3. איכות וגימור – למעשה, מדובר בשיקול הכי חשוב שכן הוא זה שיקבע את האיכות של המוצר שאתם הולכים לשלם עליו ממיטב כספכם. לכן, חשוב לבחור בעל מקצוע שמקפיד על איכות, על אלומיניום איכותי ועל רמת גימור גבוהה כדי שלא תהיה לכם שום בעיה, בטח לא ב-עשר השנים האחרונות בפתיחה וסגירה של חלונות או דלתות.
  4. כל השירותים תחת קורת גג אחת – אנו ממליצים לכם להימנע מבחירת חברה או בעל מקצוע המתמחים בעבודות אלומיניום בעמק יזרעאל הנעזרים בספקים חיצוניים כמו מודדים, מתקינים וכדומה. יש יתרון מאוד גדול בחברה המעניקה את כל השירותים תחת קורת גג אחת, זה מעיד על מקצועיות וטיב השירות לו תזכו בתהליך כולו.
  5. אמינות, שירות ומענה על שאלות – מומלץ מאוד לבחור במישהו שאתם מתחברים אליו, אדם שנותן מענה מלא לשאלות שלכם הן מבחינה פרקטית, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה ויזואלית ועיצובית. לפני שפותחים את הארנק, חשוב לבדוק את הדברים האלה משום שמדובר במוצר שאמור להיות בביתכם למשך שנים רבות כל כך.
  6. מתקין מורשה- כשבוחרים בעל מקצוע העוסק בתחום האלומיניום וטוען כי הוא מספק עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל הוא חייב להחזיק בתעודה של מתקין מורשה.
  7. אחריות – כמובן שאחריות היא משהו שאסור להקל בו ראש. מוצר עשוי אלומיניום ללא אחריות חייב להדליק אצלכם נורת אזהרה אדומה.

 

עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל – כמה זה עולה?

המחיר של עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל נגזר ממגוון של אלמנטים כמו למשל האם מדובר בעבודה בהתאמה אישית או במשהו שקיים ומגיע ישירות מהמפעל, בגודל של המוצר, ברמת המורכבות שלו, בסוג הזכוכית או החומרים הנלווים לו, האם מדובר במוצר חשמלי או ידני ועוד. טווח המחירים לחלונות אלומיניום למשל נע בין 700-1500 שקלים למטר מרובע וזה מאוד תלוי אם מדובר בחלון רגיל או חלון בלגי. בפרגולות אלומיניום המחירים נעים בין 550- 1300 שקלים למטר מרובע ובשערים עשויים מאלומיניום המחירים נעים בין 400-1800 שקלים למטר מרובע.

 

מעוניינים לשמוע מידע נוסף על עבודות אלומיניום בעמק יזרעאל? יש לכם שאלה שלא קיבלה מענה במדריך שלנו ועדיין אתם לא יודעים מאיפה בכלל צריך להתחיל? רוצים לשלב את חומר האלומיניום אצלכם בבית ולהנות מאיכות, שירות ברמה גבוהה, מקצועיות ורמת גימור מושלמת? השאירו את הפרטים שלכם ונשמח להעניק לכם שירות ומענה תוך זמן קצר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בחריש? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בעומר

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעומר? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בתל-אביב? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום ביפו

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום ביפו? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בקריות

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בקריות? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בשוהם

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בשוהם? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!