עבודות אלומיניום בהוד השרון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

עבודות אלומיניום בהוד השרוןעבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך שערים וגדרות וכלה בתריסים ופריטי עיצוב מאלומיניום. האלומיניום היא מתכת שהפכה בעשורים האחרונים לאחד מהמרכיבים החשובים ביותר בעולם הבנייה, ובכל שנה הולכים ומתרבים הפיתוחים בתחום האלומיניום, סביב פתרונות הנדסיים ועיצוביים חדשים הניתנים ליישום בתהליכי בנייה ובתהליכי עיצוב פנים. בהתאם לכך, בכל מקרה שאתם רוצים לבצע הזמנה של עבודות אלומיניום בהוד השרון, חשוב שתעשו את זה אצל גורם מקצועי שמתמחה בעולם האלומיניום, ועל כל מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של יורוסטייל, אחת החברות המובילות בישראל בתחום האלומיניום לענפי הבניין, עיצוב הפנים והתעשייה.

 

עבודות אלומיניום בהוד השרון – מה זה כולל?

ובכן, במסגרת הנישה של עבודות אלומיניום תוכלו למעשה לאבזר את מרבית רכיבי הגמר של הבית שלכם וגם להמשיך ולעצב אותו הלאה בכדי להעניק לו את אופיו. התחום של עבודות אלומיניום הוא תחום רחב שכולל בתוכו שורה של פריטי עיצוב לבית ובכלל זה חלונות אלומיניום, דלתות זכוכית עם שלדת אלומיניום, דלת כניסה מאלומיניום, סגירת מרפסת מאלומיניום, קירות זכוכית עם שלדת אלומיניום, גדרות אלומיניום, שערי אלומיניום, תריסי אלומיניום, מעקות אלומיניום ועוד ועוד, וזאת כמובן פרט למוצרים המוגמרים שאתם רוכשים ומכילים בתוכם שיעור לא קטן של אלומיניום כמו למשל תנור משולב או בילט אין למטבח, רכיבים שונים למטבח וכן הלאה. האלומיניום מקיף אותנו מכל עבר ולא לחינם. האלומיניום היא מתכת חזקה, קלה וזולה שאותה ניתן לעבד בקלות בכדי ליצור מגוון רחב של עיצובים, תצורות, גוונים ומרקמים. העניין הוא שבכדי להפיק את הערך העיצובי והמבני האמיתי של האלומיניום, חשוב שבכל הזמנה של עבודות אלומיניום בהוד השרון, תפנו לגורם המקצועי שאכן יודע לעבוד עם אלומיניום ולייצר לכם בדיוק את מה שאתם צריכים ולא רק את מה שיש על המדף.

 

ממי מזמינים עבודות אלומיניום בהוד השרון?

אם אתם רוצים לאבזר את הבית שלכם בפריט כלשהו שמשלב בתוכו אלומיניום, ההמלצה הגורפת היא לפנות לבית מלאכה, יצרן או חברה גדולה שמתמחה בתחום של עבודות אלומיניום, כשלרוב זאת תהיה חברת עבודות אלומיניום בהוד השרון. לחילופין, יש לכם כמובן את האפשרות לפנות לחברות המוכרות מוצרים מוגמרים לציבור ומוכרות את הסחורה שלהן דרך אולמות תצוגה. ערוץ זה הוא אינו ערוץ רע, אבל הוא בהחלט ערוץ פחות מקצועי ופחות מגוון ממה שבאמת עומד לרשותכם בערוץ היצרני. במילים אחרות, אם אתם רוצים למשל להזמין גדר היקפית לבית, אתם יכולים לעשות זאת בשתי דרכים: לפנות לחברה המוכרת גדרות מכל מיני סוגים ובין היתר יכולה להציע לכם כמה דגמים של גדרות אלומיניום, או שאתם יכולים לפנות לחברה המתמחה באלומיניום ולהזמין אצלה כל גדר, בכל דוגמא ובעלת כל סוג של מאפיינים עיצוביים. מן הסתם, לשם כך יהיה עליכם לקבל תחילה את ההחלטה שאתם רוצים דווקא גדר אלומיניום ולא גדר עץ או גדר ממתכת אחרת. מרגע שאתם שלמים עם ההחלטה על הכיוון של האלומיניום, את ההזמנה כדאי לבצע אצל חברה מקצועית שמתמחה ספציפית בתחום של עבודות אלומיניום בהוד השרון.

 

ולמה דווקא אלומיניום?

ובכן, אין שום הכרח לבחור באלומיניום. אם אתם למשל מעדיפים את המראה, המגע והריח העצי של גדר עץ, אתם בהחלט יכולים לבחור בפורמט הזה, ואז מומלץ לפנות לאמן עץ מתאים. מצד שני, אם הכיוון הכללי שלכם הוא גדר עשויה מתכת, הרי שאלומיניום היא המתכת המתאימה ביותר לכך. האלומיניום אינו מחליד ולכן אין צורך לצבוע אותו ואין צורך לתחזק אותו מדי שנה בכדי לשמור עליו. האלומיניום קל מאוד וחזק מאוד, קל מאוד לעבד אותו בכל תצורה ועיצוב וניתן להשיג באמצעותו כל תוצאה שאתם מסוגלים לדמיין אותה, וזאת בניגוד לברזל למשל, שנחשב למתכת כבדה מאוד, מחלידה ויקרה, או אפילו נירוסטה שנחשבת למתכת יקרה מאוד. דברים אלה נכונים גם, ואולי אפילו עוד יותר, כאשר מדובר בחלונות ודלתות לבית. כך למשל, אם בעבר היו מיוצרים חלונות בלגיים עם מוטות ברזל בכדי ליצור את רשת הריבועים שתי וערב, הרי שכיום עושים זאת באמצעות אלומיניום, מה שמאפשר לייצר חלונות זהים לחלונות בלגיים מסורתיים, רק יותר בזול, במשקל נמוך יותר שאינו גורם לדפורמציות של המסגרת והצירים ובמגוון רחב יותר של עיצובים. במילים אחרות, כמעט לכל פריט עיצוב הנדרש לכם לבית, המתכת העדיפה היא אלומיניום ואם אתם מבינים שאת הפריט הנדרש לכם אתם רוצים להזמין בתצורת אלומיניום, הרי שיהיה זה הכי נכון מבחינתכם לפנות לגורם מקצועי שמתמחה ספציפית בתחום של עבודות אלומיניום בהוד השרון.

 

האם אלומיניום הוא לא יקר יותר מברזל?

עבודות אלומיניום בהוד השרוןהתשובה היא שאכן אלומיניום בדרך כלל יקר יותר מברזל, אבל זה תלוי מאוד איך מחשבים את הדברים. ברזל היא מתכת זולה למדי וחזקה מאוד ולכן ניתן להשתמש בפחות חומר בכדי להשיג את אותו חוזק מבני. ישנם פריטים רבים שאת החוזק המבני הנדרש אפשר להשיג גם בכמות דומה של אלומיניום. מעבר לזה, ברזל היא מתכת שדורשת המון תחזוקה. הברזל זקוק לצביעה בחומרים שיגנו עליו מפני מגע עם לחות ורטיבות על מנת שלא יחליד. הצבע הזה הולך ומתקלף עם הזמן, ולא פחות מכך גם הולך ודוהה. על כן, יש לבצע צביעה של הברזל מעת לעת, בעיקר כשמדובר בפריטים שחשופים לפגעי מזג האוויר כמו פרגולות, חלונות, דלתות, גדרות, שערים וכדומה. אלומיניום לעומת זאת, לא זקוק לשום תחזוקה, הוא יכול לעמוד עירום לחלוטין עם הברק האופייני לו, ולהישאר כך לאורך שנים ללא צורך לצבוע או לחדש את הצבע שלו בכל שנה מחדש. זאת אומרת, שכאשר בוחנים את הערך הכולל שמתקבל מפרטים המיוצרים במסגרת עבודות אלומיניום, הרי שמדובר בערך גבוה יותר מאשר זה שמתקבל במסגרת עבודות ברזל. ערך זה בא לידי ביטוי בהיקף המאמץ הנדרש לתחזוקה, בפגיעה ההדרגתית באסתטיקה של הפריט לאורך זמן ובעלויות התחזוקה השונות שיש להשקיע בהן לאורך שנים. את כל אלה האלומיניום חוסך ולכן גם אם המחיר הראשוני להזמנת פריט אלומיניום הוא גבוה יותר מזה של פריט ברזל, עדיין מדובר בעסקה כדאית על פי כל קנה מידה.

חברת יורוסטייל היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום של עבודות אלומיניום, ומספקת גם שירותי עבודות אלומיניום בהוד השרון. ביורוסטייל תוכלו להזמין כל פריט שאתם יכולים לחשוב עליו לבית, ובכלל זה חלונות, דלתות, פרגולות, סגירת מרפסת, גדרות, מעקות, שערים, קירות זכוכית עם שלדת אלומיניום, חיפוי חוץ ופנים המבוסס על שלדת אלומיניום ועוד. החברה מציעה כמובן גם את כל הרכיבים המשלימים לרבות זגוגיות בפורמטים של טריפלקס, בידודית, מחוסמת, משוריינת ועוד, הכל על פי דרישות הלקוח. ביורוסטייל אתם לא צריכים להסתפק במה שמוצע לכם על גבי המדף, והחברה מאפשרת לכם להזמין את הפריט הנדרש לכם בהתאמה אישית על פי ההעדפות שלכם. אם אין לכם מעצב פנים שמנחה אתכם בדרך, תוכלו להיעזר בצוות המקצועי של יורוסטייל, שילווה אתכם גם בשלב התכנון והעיצוב וכמובן גם בשלב הביצוע וההתקנה.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  עבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך

עבודות אלומיניום בעומר

  עבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  עבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך

עבודות אלומיניום ביפו

  עבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך

עבודות אלומיניום בקריות

  עבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך

עבודות אלומיניום בשוהם

  עבודות אלומיניום הוא מונח גג שכולל בתוכו את כל סוגי העבודות לייצור פריטי אלומיניום לבית, החל מחלונות ודלתות, דרך

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!