עבודות איטום בחורף

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

עבודות איטום הוא מונח שעשוי להתייחס לכל מספר טכניקות בנייה המשמשות לטיפול בחלקו החיצוני של המבנה על מנת למנוע נזקי מים. ישנן סיבות שונות מדוע אנשים עשויים להזדקק לאיטום לבניין שלהם. הסיבות הללו כוללות הזדקנות גגות, צנרת דולפת והידרדרות כללית של המבנה. סוגים מסוימים של איטום כוללים יריעות, ממברנות, ציפויים ובטון שוט.

איטום אינו עבודה קלה. זה דורש מומחיות בחומרי איטום, שיטות איטום וטכניקות איטום. כמה מחומרי האיטום הפופולריים ביותר הם צבע, טיח, אספלט, זפת/ביטומן מסטיק, מערכות פוליאוריטן קצף (PUF), תרכובת על בסיס אספלט גומי (RAC), ציפויים אלסטומריים וכו'. חומרי איטום מסווגים לשתי קטגוריות: טיפולי משטח ומערכות ממברנות. הראשון כולל צבעים ופריימרים המספקים שכבה דקה על פני השטח למניעת מגע עם מים ואילו השני מספק שכבה עבה יותר המונעת חדירת מים דרך סדקים או דליפות על פני השטח.

אנשים רבים אינם מודעים לכך שמים יכולים להיכנס לבניין או למבנה מהקירות, התקרות או הרצפות. למעשה, זוהי אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנזקי מים. עבודות איטום כוללות מריחת חומרים אטומים למים על המשטחים החיצוניים והפנימיים של הבניין על מנת למנוע נזילת מים ולגרום לבעיות.

ישנם סוגים רבים ושונים של חומרי איטום הזמינים בשוק כיום וחשוב לאנשי מקצוע לדעת איזה מהם מתאים ליישומים שונים בהתאם למיקום, אקלים וסוג המבנה. חשוב לציין שללא איטום מתאים, מבנה עלול לחוות השלכות חמורות כמו נזקי מים, צמיחת עובש ואפילו כשל מבני.

עבודות איטום הן תהליך הנדסת מבנים, מבנים או פריטים אחרים כדי להפוך אותם לעמידים למים. ניתן להשיג איטום על ידי מריחת חומר עמיד למים על החלק החיצוני של המבנה. לחילופין, ניתן להשיג איטום על ידי איטום סדקים במפרקי הבנייה, או על ידי שינוי הכימיה של החומרים הבאים במגע איתו.

הדרך הנפוצה ביותר למבנים אטומים למים היא לצפות את פני השטח החיצוניים שלהם בשכבה של איטום נוזלי. איטום זה יכול להיות מיושם בצורה נוזלית או במצב מוצק למחצה סמיך שניתן ללכת עליו ולתת לו להתייבש חזק לאורך זמן. ביישום נכון, איטום זה יוצר מחסום אטום משני הצדדים של כל סדק או שבר במפרקי הבנייה, כך שמים לא יכולים לחדור אליו. בדרך כלל זה נעשה באמצעות תבנית הזרקה

תהליך האיטום הוא השיטה שבה הופך בניין לבלתי חדיר למים. איטומי מים משתמשים במגוון שיטות כדי ליצור סביבה שאינה יכולה לשמור על לחות. הם מיישמים ציפויים וממברנות עמידים למים על כל משטח שיכול להכניס מים. זה כולל גגות, מרתפים ויסודות. סוג הטיפול בו נעשה שימוש תלוי במיקום ובמבנה המבנה וכן בשימוש המיועד לו.

מטרת האיטום היא להגן מפני מזג אוויר ותנאי סביבה כגון גשם כבד או הפשרת שלג שאחרת יגרום נזק או אפילו הרס מבנה המבנה. איטום יכול גם להפחית את צריכת האנרגיה מכיוון שהוא מונע מהחום לברוח החוצה דרך הקירות החיצוניים באמצעות הסעה הנגרמת על ידי אידוי מים.

עבודות איטום נעשות על ידי חברות איטום על מנת להפוך את המבנה או המבנה לאטום למים. חברת איטום תספק מגוון רחב של שירותים, לרבות הורדת לחץ תת-לוחות, בדיקת לחץ הידרוסטטית והערכת ניקוז התשתית.

תהליך איטום המים יכול להתבצע הן בתוך המבנה והן מחוצה לו בהתאם לסוגיה. אם המרתף שלך דולף אז הוא צריך להיות אטום למים מבפנים קודם ואז מבחוץ. בדרך זו אין חללים למים לדלוף דרכם.

עבודות איטום מבוצעות על ידי מרכז האיטום הישראלי המתמחים בעבודות מסוג זה. הם יעשו את כל העבודה הדרושה כדי להבטיח שהבית או המשרד שלכם יהיו נקיים מדליפות ומוכנים לכל סוג של תנאי מזג אוויר שעלולים לבוא בדרכו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגירת חורף
סגירת חורף מחיר למטר

מרפסת שמש היא אחד מהחלקים האהובים ביותר על הישראלי הטיפוסי, מכל יתר חלקי הבית ולא בכדי. המדובר במרחב שמאפשר לנו

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!