סט כלי עבודה לקבלני חלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

האלומיניום הפך בעשורים האחרונים לאחד מחומרי הגלם הנפוצים ביותר. היתרונות שלו הם בין השאר חוזק רב, משקל נמוך, עמידות מרבית ואלגנטיות מרשימה. יתרונות אלה באים לידי ביטוי מוצלח במיוחד כשמחפשים חומר גלם לחלונות, וליתר דיוק למסגרות של החלונות – בין אם הלקוח מבקש חלון בלגי, בין אם חלון הזזה, בין אם חלון דריי קיפ ובעצם בכל מצב. גם האפשרות לבחור מתוך שלל גוונים תורמת לכדאיות העבודה עם אלומיניום, ועל-מנת להפיק את מלוא התועלת מחלונות אלה חשוב כמובן שהקבלן שמבצע בפועל את העבודה יהיה מצויד בכלים המתאימים.

סט כלי עבודה לקבלני חלונות אלומיניום

מקדחה איכותית

המרכיב הראשון בכל סט כלי עבודה של קבלן חלומות אלומיניום הוא מקדחה. מומלץ בחום לבחור מקדחה עם הספק של 800 וואט ומעלה ומתח עבודה של לפחות 14.4 וולט. פרמטר חשוב מאוד נוסף הוא כמובן עומק הקידוח המרבי, וגם למומנט יש משקל בבחירה – כדאי לבחור מקדחות שהמומנט שלהן הוא לפחות 7.2NM.

גם הזהות של יצרנית המקדחה היא באופן טבעי חלק בהחלטה. יצרניות כלי עבודה מוכרות כמו בוש, מקיטה או דיוולט יכולות להבטיח, וגם לקיים, עמידות גבוהה, אמינות מרבית ורמת בטיחות שמספקת ראש שקט גם למי שעובד עם הכלי וגם לכל מי שנמצא בסביבה.

מסור אלומיניום

עוד מרכיב מהותי של סט כלי עבודה של קבלני אלומיניום הוא מסור שמסוגל להתמודד בקלות עם חומר הגלם שמתאפיין כאמור במשקל קל אבל בה בעת הוא גם בעל חוסן רב. בחירת מסור אלומיניום מבוססת קודם כל על זהות היצרנית, בעיקר משיקולים של בטיחות ועמידות לטווח ארוך. כדאי לזכור שכשקונים מוצר נחות, גם אם המחיר שלו נמוך הרי שבמבחן יחס העלות תועלת התוצאה תהיה סבירה, בינונית או אפילו חלשה. לעומת זאת מוצר מעט יותר יקר אבל שישמש את הקבלן במשך שנים רבות ויהפוך אותו לאיש מקצוע מוערך ומבוקש, מספק כמובן יחס עלות תועלת טוב בהרבה.

כלי מדידה

עוד כלי עבודה הכרחי מבחינתו של כל קבלן חלונות אלומיניום הוא פלס לייזר. חלונות חייבים כמובן להיות ישרים לחלוטין, כך שהם גם יספקו איטום מושלם וגם אסתטיקה מרשימה באמת. בחירה של פלס לייזר מבוססת קודם כל על רמת הדיוק, ובנוסף על המרחק המקסימלי ועל מספר הקרניים שיש לכלי.

האם לקנות סט מוכן או להרכיב סט בעצמכם?

כל איש מקצוע נתקל בדרך כלל בהתלבטות הנ"ל. באופן טבעי יש יתרונות גם לאופציה של סט כלי עבודה מוכן וגם לאופציה של הרכבה עצמית של סט כזה. בדרך כלל מומלץ לקבלנים לבחור בעצמם כל פריט וכך למקסם את התועלת, כשבכל מקרה חשוב להצטייד גם בארגז כלים, כך שכל הציוד יאוחסן באופן מסודר ומאורגן, לשימוש נוח ובטיחותי בעת הצורך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!