סורגים, אלומיניום או פלדה?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

יכול להיות שצריך התקנת סורגים בבית או במשרד. אם לא, ייתכן שאתם מעוניינים בהתקנת חלונות אלומיניום מעוצבים. כך או כך, כדאי להכיר את שלל היתרונות וההבדלים בין חלונות מסוגים שונים, סורגים ועוד. בואו נדבר על זה יותר לעומק, מה עדיף, סורגים, אלומיניום או פלדה?

קודם כל, כבר עכשיו נציין שאם אתם רוצים לשדר מנגנון הרתעה וחוזק, אתם צריכים התקנת סורגי פלדה או סורגי ברזל לחלונות. בין אם כך או כך, אתם תקבלו את האפקט שאתם מחפשים אחריו – סורגים שנראים בלתי חדירים. בסופו של דבר, הרבה יותר קל לעצב חלונות בעזרת אלומיניום, מה שהופך את הבחירה למעט קשה. מה תעדיפו, עיצוב או ביטחון? והאם אפשר את שניהם ביחד?

חלונות אלומיניום – איזה סורג עדיף?

אכן כן, אפשר להנות מעיצוב של חלון ומביטחון של סורג בו זמנית. אם אתם מבצעים התקנת חלונות אלומיניום מעוצבים, אתם בהחלט יכולים לבצע גם התקנת סורגים מפלדה וברזל. בשורה התחתונה, רק התקציב יכול לאלץ אתכם להתפשר ולבחור באחד מהם.

אם התקציב מאפשר זאת וגם תנאי המבנה מאפשרים, יהיה מומלץ להתקין הן חלונות אלומיניום והן סורגים מפלדה או סורגים מברזל. בכל מקרה בו אתם צריכים התקנת סורגים לחלונות אלומיניום, מומלץ לערוך מחקר שוק מקדים ולברר מחירים ממוצעים בשוק.

מחקר שוק מקדים להתקנת חלונות וסורגים

זאת, תוכלו לעשות באמצעות פורטלים אשר מאפשרים לכם לערוך השוואת מחירים בין מתקיני חלונות. כמו כן, השוואת מחירים להתקנת סורגים מפלדה וברזל. בסופו של יום, רובנו היינו מעדיפים להנות גם מחלונות אלומיניום מעוצבים, אבל גם מתחושת ביטחון בבית או במשרד.

בכדי לקבל את התחושה הזו, יהיה מומלץ לאתר מתקין חלונות ומתקין סורגים עם המלצות וודאיות. תוכלו לקבל המלצות ממכרים ובני משפחה, אבל גם אפשר לקבל המלצות על מתקיני סורגים באינטרנט. ישנם פורטלים אשר מתמחים באיתור של מתקיני חלונות וסורגים באיכויות גבוהות, ככה שלא צריך אפילו לצאת מהבית בשביל לערוך מחקר שוק.

האם אפשרי להתקין סורגים בכל סוגי המבנים?

לגבי ההתקנה עצמה, התקנת סורגים מפלדה וברזל היא אפשרית ברוב המקרים. יחד עם זאת, ישנם מקרים חריגים של מבנים ישנים, בהם יהיה מורכב יותר להתקין את הסורג או החלון. במקרים אלו, בדרך כלל מתקין הסורגים יבקש לתמחר את עבודתו גבוה יותר. בכדי למנוע אי נעימויות מיותרות, ההמלצה היא לצלם תמונה של מיקום התקנת הסורג העתידי, ולשלוח את התמונה הזו למתקין שלכם. ככה הוא יוכל לקבל את כל המידע מראש ואתם תקבלו הצעת מחיר קונקרטית שלא משתנה בשטח.

והכי חשוב, תמיד תזכרו לחתום על חוזה התקשרות או חוזה עבודה מול מתקין הסורגים והחלונות המקצועי שלכם. תוודאו שכל הסעיפים של ההתקנה כלולים בחוזה, ככה שהכול יהיה ברור מראש לכלל הצדדים בנושא.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!