סגירת מרפסת במגדל העמק

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

מעוניינים בסגירת מרפסת במגדל העמק? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי סגירת מרפסת במגדל העמק. במדריך הבא נענה על שאלות כמו האם צריך היתר כדי לבצע סגירת מרפסת , האם השכנים יכולים להתנגד, האם זה מעלה את ערך הדירה ואיך בכלל אפשר להתחיל בתהליך שלב אחר שלב בצורה בטוחה ולפי החוק. אבל לפני כן:

 

סגירת מרפסת במגדל העמק – רקע כללי

המרפסת היא חלק חשוב ובלתי נפרד בתהליך התכנון האדריכלי במדינת ישראל. למעשה, ב-30 השנים האחרונות התפתחה תרבות פנאי של ממש סביב כל נושא המרפסות בישראל. כאשר אנו מסתכלים על הבנייה המודרנית של שנות ה-2000, אין פרויקט שנבנה ללא מרפסות, בעיקר בעיר מגדל העמק. ישראלים רבים מעדיפים לגור בדירה עם מרפסת על פני דירה ללא מרפסת, הם משקיעים במרפסת שלהם המון זמן ומחשבה בתהליך העיצוב שלה.

 

מדוע כל כך הרבה אנשים מעוניינים לסגור מרפסת במגדל העמק?

מגדל העמק היא אמנם עיר גדולה אבל חלק מאוד גדול בדירות שקיימות בעיר נבנו ללא מרפסת בבנייה הישנה שהתבצעה לפני עשרות שנים. למרות שפרויקטים כמו פינוי בינוי ותמ“א 38 מתבצעים בעיר בהיקפים מאוד גבוהים בהשוואה לערים אחרות בארץ, עדיין לא כל הבניינים נמצאים בתהליך ויש לכך המון סיבות חלקן בירוקרטיות חלקן קשורות בהתנגדות של דיירים. אין ספק כי מגורים בדירה עם מרפסת משנים לגמרי את איכות החיים ואנשים אשר מתגוררים בדירה או בבית עם מרפסת לא היו מוכנים לעבור לנכס ללא מרפסת בעד שום הון שבעולם.

 

עדיין יש עשרות אלפי אנשים שגרים ללא מרפסת

יש כל כך הרבה אנשים שחולמים לגור בדירה באחת הערים הנחשקות במזרח התיכון אם לא בעולם כולו מבלי לוותר על מרפסת. מרפסת מעניקה כל כך הרבה יתרונות בעיקר בדירה הנחשבת לקטנה יחסית בין אם זה חלל נוסף בו אנו יכולים לאחסן דברים ולתלות את הכביסה הרטובה שלנו בימי הקיץ החמים, בין אם זה מקום שאפשר לצאת אליו ולנשום אוויר מבלי לרדת למטה ובין אם סתם ככה בשביל להתפנק בכל בוקר ובכל ערב בפינת חמד ירוקה משלנו. ברגע שיש לנו מרפסת אנו יכולים לעשות איתה מגוון רחב של שימושים כמו למשל לתכנן לעצמנו גינה נחמדה עם תבלינים וצמחי מרפא, לשתול פרחים בעציצים, לרכוש גריל להכנת ארוחות, להוסיף אמבט ג‘קוזי או לפנק את הילדים שלנו בבריכת גומי בימי הקיץ החמים, לשלב מערכת ישיבה יוקרתית למרפסת, להוסיף מיטת שיזוף במידה ומדובר במרפסת שמש…בקיצור אין לזה סוף. כשיש מרפסת השמיים הם הגבול הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית. בשורה התחתונה אין כמעט אדם שלא היה חולם שתהיה לו מרפסת משלו.

 

ניתן לחלק את כל נושא סגירת המרפסות לשני תחומים

  • הוספת מרפסת בדירה שאין בה בכלל מרפסת
  • סגירת מרפסת קיימת באופן הרמטי

 

היתרונות של סגירת מרפסת במגדל העמק

  1. אופציה להגדיל בצורה משמעותית את חלל המגורים
  2. הוספת חלל בבית או בדירה
  3. ניצול של החלל כמקום מקורה בו אנו יכולים להנות כל השנה ולא רק בקיץ
  4. הגדלת שטח הסלון
  5. שיפור תנאי הבידוד מחום ומקור
  6. שיפור חזית המבנה
  7. פתרון בטיחותי למניעת נפילות של ילדים
  8. חיסכון בניקיון

ומה לגבי עסקים במגדל העמק?

באמצעות פתרון של סגירת מרפסת ניתן לשדרג גם עסקים כמו משרדים, מסעדות, גלריות ובתי קפה. למעשה, גם בעלי העסק יכולים לנצל את המרפסת הקיימת ולהגדיל את שטחו של העסק, לשבת בחלל נעים בכל עונות השנה, להוסיף חדר עבודה ואף לשדרג את הנכס מבחינה עיצובית. חשוב לסגור את מרפסת העסק בהתאם לצרכים ולמאפייני המותג.

 

סגירת מרפסת במגדל העמק – כמה זה עולה לי?

כמו כל שינוי שאנחנו רוצים לעשות בדירה שלנו, ב הנחשבת לאחת הערים היקרות למגורים בעולם גם סגירת מרפסת עולה לנו כסף. מאוד קשה לאמוד את הסכום משום שתהליך של סגירת מרפסת במגדל העמקתלוי במגוון של קריטריונים כמו גודל המרפסת, החומרים שאנו בוחרים כדי לבצע את הסגירה שלה, העיצוב, התוספות, התהליכים הבירוקרטים שמסביב , החברה שנבחר לסייע לנו הן בתהליך הבירוקרטי והן בביצוע הפרויקט ועוד. בגדול מדובר בעלות של בין 30,000-60,000 שקלים אבל זה ממש בגדול.

סגירת מרפסת במגדל העמק – האם אני חייב אישורים?

כן. אין מה לעשות, זה המחיר שאנחנו צריכים לשלם על ההחלטה לגור בבניין עם עוד שכנים. מדובר בנכס משותף לכולם. לכן, השינוי של סגירת מרפסת במגדל העמק שלא נעשה על ידי כל דיירי הבניין יכול לפגוע בחזות הבניין. הוועדה המקומית יכולה לדון בהתנגדות של הדיירים. למרות שעל מרפסת לא משלמים ארנונה ועל חדר נוסף כן, עדיין מומלץ לקבל את האישורים המתאימים. בנוסף, חשוב להשיג אישורים של לפחות 70% מהדיירים בבניין שלכם כדי שלא תגיעו לבית משפט.

 

 

מה כולל הליך לקבלת רישוי בעיר מגדל העמק?

כדי שתוכלו לסגור את המרפסת עליכם להגיש בקשה להיתר בניה דרך עיריית מגדל העמק. מה שאפשר להגיד לזכותה של העירייה הוא שבמהלך השנים הוקמו גופים, הוכשרו והועסקו אנשי מקצוע שהופכים את התהליך להרבה יותר קל, יעיל ופשוט בהשוואה למה שהיה לפני 20 שנה.

 

בכל אופן, כדי שתוכלו לקחת את החלום שלכם צעד אחד קדימה ולסגור מרפסת  עליכם לבקש תיק מידע בו יש את כל מה שצריך לדעת על זכויות הבניה, שימוש מותר והגבלות. הפניה נעשית דרך מנהל ההנדסה בעירייה ולאחר תשלום אגרה והגשת מסמכים תוכלו להגיש בקשה להיתר. כאמור, היום, דרך רשת האינטרנט ניתן לקצר את התהליך בצורה משמעותית. חשוב להיעזר באדריכל מקצועי המומחה בהגשת בקשות להיתרי בנייה (עדיף בעיריית מגדל העמק) וכך תוכלו גם לבדוק איפה הבקשה שלכם עומדת באמצעות אתר האינטרנט של העירייה.

סגירת מרפסת במגדל העמק

לפעמים אנשים שמגישים את הבשה מקבלים פירוט תיקונים והשלמות או שינויים ולפעמים רק חלקים מתוך הבקשה עוברים אישור. לפי המידע שהתקבל תצטרכו לפעול. במידה ותהליך סגירת המרפסת אינו משפיע על הדיירים האחרים בבניין, יש מקרים שאין צורך באישור מהשכנים וכל מה שצריך לעשות הוא להגיש אישורי בנייה לעירייה תוך פנייה עם תכנית הנדסית ואז הבקשה תאושר תוך זמן קצר יחסית. כל מקרה נבחן לגופו וזה משהו שחשוב לקחת אותו בחשבון.

 

על אילו שאלות חשוב לענות לפני שמבצעים הליך של סגירת מרפסת במגדל העמק?

יש כמה שאלות סופר חשובות שעלינו לענות עליהם לפני שאנחנו ניגשים להליך של סגירת מרפסות. השאלה הראשונה קשורה לצרכים שלנו והיא מהם השימושים הצפויים במרפסת לאחר שהיא תיסגר. בנוסף, עלינו להגדיר תקציב מסוים ולהחליט כמה כסף אנחנו רוצים להשקיע בתהליך של סגירת מרפסת. דבר נוסף שעלינו להתייחס עליו הוא כל הנושא האסתטי כלומר האם סגירת המרפסת פוגעת בחזית המבנה או דורשת שינויים בשלד עצמו. לאחר שנענה על כל השאלות הללו עלינו להבין איזו אחריות אנו מקבלים מהקבלן על המרפסת, איך נתחזק אותה והאם יש צורך בחלונות הזזה או קירוי נוסף לסגירת המרפסת.

 

סוגים של סגירת מרפסות

לאורך השנים ענף הבניה  עבר אינספור שינויים. אנו עדים על עליה ניכרת בתהליכי בניה קלה ובניה ירוקה, כאשר גם בתחום סגירת מרפסות יש מגוון עצום של פתרונות. את המרפסת ניתן לסגור בכל מיני דרכים כמו למשל סגירה המכונה סגירת אקווריות עם חלונות מזכוכית, סגירת אלומיניום בשילוב פרופילים בלגים, סגירה של חלונות בלבד, סגירת חלונות חשמליים עם תריסים להצללה, סגירת מסכי גלילה, דלתות הזזה או סגירת זכוכית מחוסמת. הנה כמה מהשיטות הנפוצות והאיכותיות ביותר לסגירת מרפסות:

  1. וילון זכוכית – מערכת המתלבשת על מסגרת המרפסת בשילוב זכוכית מחוסמת ללא מסגרת. את הוילון ניתן לפתוח בקלות רבה באופן מלא או חלקי. קיימת מסילה ובסופו מגרעת המאפשרת פתיחה של הווילון לזווית של עד 90 מעלות. קל לניקוי ותחזוקה, בטיחותי ומצוין לכניסת אור טבעי ואוויר. מראה מודרני, פתרון מעוצב אלגנטי, בטיחותי ומונע כניסה של אבק.
  2. סגירה פנורמית – מערכת זכוכית לקיפול מלא. זכוכית מחוסמת בעובי של 8-10 מ“מ. קלה לניקוי ומבטיח עמידות גבוהה. אין צורך בעמודים תומכים.
  3. סגירת אלומיניום – פרופילים בלגים מאלומיניום המעניקים מראה ייחודי ויוצא דופן. עמידה בכל מזג אוויר ואין צורך בתחזוקה.
  4. סגירת חורף – הגנה מדהימה מרוחות וגשמים. היתרון המרכזי של סגירת חורף הוא שאנו מייצרים לעצמנו סלון של ממש עם אוויר נקי מבלי שנצטרך לדאוג לנזקי השמש, הגשם והרוח.
  5. מסך זיפ – פתרון הצללה מרהיב ועמיד בפני רוחות חזקות. משלב מנגנון הפעלה חשמלי. מגן מפני השמש, הגשם והרוח ומעניק פרטיות מלאה.

חשוב לזכור שכל בחירה שלא תהיה משלבת תהליך התקנה שונה ויש להתחשב בנתונים כמו שיקולי העמסה ומשקל, גודל המרפסת וכדומה.

סגירת מרפסת במגדל העמק – אלומיניום או בטון

לאחר שקיבלתם את כל האישור יהיה עליכם להחליט איו מרפסת אתם רוצים ובאילו חומרים לבחור. קיימות שתי אפשרויות עיקריות: סגירת מרפסת  באמצעות בטון וסגירת מרפסת במגדל העמק באמצעות אלומיניום. הבחירה באלומיניום מביאה איתה מגוון רחב של יתרונות כמו למשל חיסכון רב בזמן, חיסכון בעלות סגירת מרפסת במגדל העמק והפחתה משמעותית בשלבי העבודה. מרפסת אלומיניום מאפשרת לשלב חלונות גדולים מזכוכית דרכם ניתן יהיה לחוות את הנוף שהוא למעשה המהות של מרפסת. כמובן שחשוב לבחור חברת מקצועית המתמחה בבנייה קלה, כזו אשר תספק לכם פרופילו אלומיניום איכותיים. היתרון המרכזי של סגירת מרפסת  מבטון הוא העובדה שבסוף התהליך ערך הדירה שלכם יעלה באופן משמעותי.

 

האם סגירת מרפסת כול להעלות את ערך הדירה?

כן. בדרך כלל סגירת מרפסת או בכל עיר אחרת צפויה להעלות את ערך הדירה, שכן מדובר בעוד חדר חיצוני. לכן, אם תרצו בשלב כזה או אחר למכור את הדירה, תוכלו לדרוש עליה יותר.

 

איך בוחרים חברה מקצועית שתסייע לנו?

חשוב לבחור בחברה המתמחה בהתאמת פתרונות לסגירת מרפסות בהתאם לצרכים שלכם. בנוסף, יש לקחת בחשבון שיקולים כמו המפרט הטכני, תקנון תכנון והבניה, התקציב שברשותכם ומאפייני הנכס.

 

רוצים לקבל מידע נוסף לגבי סגירת מרפסת במגדל העמק? הלכתם לאיבוד ולא יודעים מאיפה להתחיל? השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו ישמחו ללוות אתכם בתהליך שלב אחר שלב. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה ולהוזיל את העלויות בעשרות אחוזים.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגירת מרפסת בחריש

  מעוניינים בסגירת מרפסת בחריש? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל

סגירת מרפסת בעומר

  מעוניינים בסגירת מרפסת בעומר? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל

סגירת מרפסת בתל-אביב

  מעוניינים בסגירת מרפסת בתל-אביב? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל

סגירת מרפסת ביפו

  מעוניינים בסגירת מרפסת ביפו? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל

סגירת מרפסת בקריות

  מעוניינים בסגירת מרפסת בקריות? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל

סגירת מרפסת בשוהם

  מעוניינים בסגירת מרפסת בשוהם? רוצים להגשים את החלום ולאפשר לעצמכם פינת חמד בלב העיר? בפוסט הבא תקבלו את כל

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!