ניקיון בתים פרטיים,ניקוי מזרונים, ריסוס נגד יתושים 

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

ניקיון בתים פרטיים: 

ניקיון בתים פרטיים על ידי בתים חברות פרטיות אולי נראה לכם עסק קל אך זה ממש לא נכון. ישנו מערכת שלמה שמתעסקת בזה, וכדי לא להיבלע מיליון שאלות של- ״איזה חברה תיהיה הכי טובה לניקיון הבית הפרטי של״ הינה כמה דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים חברת ניקיון. 

1 .מה כולל הניקיון- חשוב לעבור איתם לפני על מה כולל במחיר שהם מבקשים, ואם זה בכלל תואם את מה שאת רוצה שהם ינקו. 

2 .הצעת מחיר- כדי לבקש הצעת מחיר לפני התחלת כל תהליך הניקיון כדי שהעומס שלהם לא ישנה את המחיר ההתחלתי. כלומר אם פתאום היה להם יותר לכלוך ממה שהם ציפו אז הם מחליטי להעלות את המחיר, לכן ישוב לבקש את במחיר לפני ושחברת הניקיון תראה את מצב הבית. 3 .אחריות על העבודה- חשוב לבדוק שהם נותנים לכם אחריות על העבודה שלהם כלומר אם משהו נשבר אחרי שהם הלכו דעו להתקשר וליידע אותם שהם הרסו את החפץ המסויים הזה כדי שיוכלו לשלם לכם בחזרה. 

4 .רשימה- חשוב לעשות רשימה כוללת ומפורטת של כל מה שתרצו שהם ינקו מבלי להחסיר שום פרט אם אתם רוצים שהניקיון ייעשה כמו שצריך כמובן. 

ניקוי מזרונים: 

היום חברות ניקיון רגילות לא מנקות גם מזרונים אך יש חברות מיוחדות וספציפיות שמתעסקות רק בזה לכן חשוב שלפחות פעם בשנה ננקה את המזרון שלנו על מנת שנמנע מפשפשי מיטה ועוד ליכלוך לא רצוי, וחשוב שנבדוק את החברות שמתעסקות עם זה לעומק כדי שנקבל בדיוק את מה שאתם רוצים, לכן חשוב לבדוק חוות דעת ובעיקר המלצות. 

ריסוס נגד יתושים: 

כל תחום הריסוס הוא עניין בפני עצמו מכיוון שהיום יש מלא חברות שמתעסקות בריסוס נגד יתושים, חשוב מאוד לבדוק שהחברה שאתם מעונינים לשכור את שירותיה נותנת לכם אחריות על ריסוס נגד יתושים, שיש לה המלצות טובות ובעיקר שיש לה רשיון להדביר. 

חשוב שתבדקו באיזה חומר הדברה הם משתמשים נגד יתושים ושהוא לא מזיק לכם. תמיד חשוב לדבר עם איש מקצוע לפני שיסביר לכם על כל התהליך ויענה על כל השאלות שלכם עד שלא יהיה לכם ספק.

היכנסו למרכז ההדברה הישראלי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!