מרקיזה למרפסת, מחירי מרקיזות 

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כשמדובר במרפסת שלנו ובישיבה בה, ישנם הרבה היבטים שאנחנו צריכים לעשות כדי לגרום לישיבה בה להיות נעימה ונוחה. אם יש שמש קופחת מדיי לא יהיה כיף לשבת בה ואם קר מדי לא יהיה כיף לשבת בה, אז למה יש לנו מרפסת? 

כך שבכל מרפסת חייב להימצא מרקיזה שהוא הפתרון האולטימטיבי להצללה ולנוחות הישיבה שלכם. 

מרקיזה למרפסת: 

אם אתם מחפשים פתרון הצללה למרפסת שלכם מרקיזה זה הפתרון האולטימטיבי בשבילכם, כך שתוכלו להנות מישיבה במרפסת שלכם בכל עונות השנה ללא צורך להישאר בבית רק בגלל שמזג האוויר החליט להשתגע. 

  • התקנה- ההתקנה של המרקיזה הינה קלה וכשתבנו אותה לא תצטרכו אישורי בנייה מהעירייה או אם אתם גרים בקומות אז מהשכנים שמעליכם. 
  • מבחר- המרקיזות למרפסת הינן מגיעות בשלל גוונים וצבעים שיתאימו לטעמכם כך שתוכלו להתאים אותם לפי איך שתרצו והן יגיעו בצבע שתבחרו. 
  • חשמלי- המרקיזות יכולות להגיע גם חשמליות וגם ידניות, את זה אתם יכולים להחליט לבד ומה יותר טוב לכם. 
  • התאמה- המרקיזה למרפסת תתאים לכם בול למרפסת כך שגם אם לא נוח לכם שהיא פתוחה ותרצו לסגור אותה היא אינה תתפוס לכם מקום כלל וכך יהיה לכם נוח להתנייד במרפסת מבלי שמשהו יתפוס לכם מקום או יציק לכם. 
  • זול- המרקיזה נחשבת לחומר זול אך שלא יבלבל אתכם הוא איכותי ביותר, כך שתוכלו להנות גם ממוצר עמיד וטוב וגם ממחיר שלא ירוקן לכם את הכיס. 

מחירי מרקיזות: 

מחירי המרקיזות למרפסת נעים וזזים בין הרבה קריטריונים כגון אם תרצו להוסיף מנוע חשמלי כך שה מרקיזה למרפסת תיהיה חשמלית זה עוד תוספת תשלום או סוג הבד שתרצו, מטר ועוד מלא קריטריונים. לכן המחיר אף פעם לא יהיה משמעי וקבוע אך רוב מחירי המרקיזות למרפסת נעים בין 500,6-500,1. אך שוב המחיר תלוי בהרבה דברים ולכן תמיד חשוב להתייעץ קודם עם בעל מקצוע שיכול לכוון אתכם לכיוון שתצטרכו לפי שביעות רצונכם. תמיד עדיף להתייעץ מאשר לנסות להסתדר לבד.

לפרגולות ומידע נוסף היכנסו https://pergola-harel.co.il

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!