מרקיזה חשמלית, חברת ניקיון בניינים, הרחקת יונים 

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מרקיזה חשמלית: 

אם יש לכם מרפסת ואתם מחפשים פיתרון הצללה זמין כך שתוכלו להנות מישיבה במרפסת שלכם בכל עונות השנה, גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הקרים. מרקיזה חשמלית זה הפיתרון בשבילכם. כיום מרבית מההישראלים והעולם בכלל משתמשים בסוגי סככות שונות כדי לפתור את בעיית מזג האוויר הלא רצוי במרפסות שלהם, והמרקיזה החשמלית נותנת לכם מגוון רחב של אופציות שתוכלו להנות ממנה. המרקיזה החשמלית הינה בין הזולות בין כל סוגי הסוככים אך המחיר אינו מוריד מהאיכות שלה והיא אך נחשבת בין האיכותיות ביותר, בנוסף המרקיזה יכולה להגיע בשלל צבעים כך שתוכלו להנות מהצבע המועדף עליכם והמתאים עבורכם למרקע זה החשמלית. 

לכן אם אתם חושבים על פיתרון לבעיית הצללה שלכם תקחו בחשבון את המרקיזה החשמלית כך שהיא גם קלה לתפעול כי כל מה שצריך הוא לחיצת כפתור כדי להנות מיום שמשי נעים. 

חברת ניקיון בניינים: 

בבניין בו יש מספר רב של דיירים סביר להניח שיהיה הרבה לכלוך, אך למה שתנקו אותו לבד ובעצמכם. לכן יש לכך פיתרון, חברת ניקיון שמתמחה בניקיון בניינים ותעשה את העבודה הקשה בשבילכם. כך אם אתם אחרים וועד הבית של הבניין ומצורף תפקידכם אתם צריכים לדאוג לניקיון הבניין, תשכירו חברת ניקיון שתגיע לנקות את הבניין שלכם כמה פעמים שתצטרכו ובכך תשמרו על סביבה נקייה וכיפית לכם ולכל דיירי הבניין. 

הדברת יונים: 

יונים הם מטרד תמידי שכולנו עוברים ולאף אחד אין את הכוח לטפל בהם לבד, לכן היום אם אתם סובלים ממטרד יונים בגינה שלכם, במרפסת או בחצר יש פיתרון לכך. 

מומחה שיבוא וירחיק את היונים בכך שישים לכם דוקרנים על החלונות והמרפסת או רשת שתסגור את הכניסה ליונים טורדניות, יונים הם בעיה גדולה שצריך לפתור כי בנוסף היונים מביאים מחלות לכן חשוב להזמין מומחה להרחקת יונים שיטפל בבעיה שלכם במהירות וביעילות. 

חשוב תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע או עם חברת מרכז ההדברה הישראלי בכל נושא הרחקת היונים כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר ותהנו מתוצאות לזמן הארוך ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!