אודות מעקות אלומיניום בקרית אונו

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מעקות אלומיניום בקרית אונו ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו מספקים מענה איכותי, אסטטי ובטוח המונע נפילה ותומך ביציבה.

 

גרים בקרית אונו ומבקשים להתקין מעקה איכותי, בטוח ואסטטי? מעקות אלומיניום יספקו לכם פתרון הולם, מעוצב, עמיד ובטוח, שיותקן בהתאמה אישית מלאה למידות מבוקשות וסגנון עיצוב.

 

מה זה בכלל מעקה אלומיניום

 

אם אתם חושבים שמעקות אלומיניום בקרית אונו עוסקים בדומה לדלתות או פרגולה, במוצר העשוי כולו מחומר גלם זה, דעו שאתם טועים. למעשה המונח מעקות אלומיניום מתייחס לחומר גלם המשמשים כשלד של המעקה, עליו בדרך כלל יותקנו לוחות עמידים של זכוכית או חומרי גלם אחרים כמו עץ.

 

המבנה של מעקות אלומיניום

 

מעקות אלומיניום כוללים שלד המורכב מעמודים שתפקידם לייצב ולחזק אותו ולחברו למשטח אליו הוא עומד, כאשר בדרך כלל העמודים עשויים מפלדה איתנה מצופה באלומיניום. כמו כן השלד מורכב מחלק עליון עשוי מאלומיניום המשמש גם לחיזוק וגם כמאחז יד.

 

מעבר לכך, גם גוף המעקות, בין העמודים לחלק העליון, יכול להיות עשוי מחומרים שונים, כמו לוחות שקופים של זכוכית, עמודים דקורטיביים של עץ או פרזולי מתכת מעוצבים בצורות שונות, שיכולים להיות עשויים גם אלומיניום.

אודות מעקות אלומיניום בקרית אונו

שימושים של מעקות מאלומיניום בקרית אונו

 

מעקות אלומיניום בקרית אונו מיועדים לשימושים שונים. העיקריים שבהם הינם:

 

  • מרפסות- בהיותם מעקות בטוחים העומדים בכל דרישות התקן ומהיותם מוצעים עם לוחות זכוכית שקופים, מעקות אלומיניום בקרית אונו מבוקשים במיוחד עבור מרפסות. הם מספקים פתרון בטיחותי יציב, עמיד וחזק המונע נפילות, לצד היותם מעקות אסטטיים המאפשרים חדירה של אור והשתקפות של הנוף במרחב הביתי.
  • מדרגות- בזכות בטיחותם וגמישות עיצובם מעקות מאלומיניום מהווים חומר גלם מועדף גם עבור גרמי מדרגות. הם מעניקים למטפסים וליורדים במדרגות מאחז נוח ויציב, וזאת לצד חזות מודרנית, יוקרתית ומרשימה. כמו כן ניתן להתאים את עיצוב המעקה לכל סגנון מבוקש בין אם כפרי, מודרני, וינטאג' או אחר, בעזרת שימוש בחומרי גלם שונים לגוף המעקה כמו עץ או זכוכית ועיצובם בצורות שונות.
  • שימושים נוספים- מעקות העשויים מאלומיניום משמשים בקרית אונו לעוד מגוון שימושים נוספים, למשל לתיחום בריכות שחייה, כגדרות, כמעקות לגגות, מעקות במרכזי קניות ועוד.

 

מעקות אלומיניום בקרית אונו בהתאמה אישית

 

יתרון נוסף שיש בהזמנת מעקות אלומיניום בקרית אונו הינו בהיותם מסופקים בהתאמה אישית מלאה. התאמה זו ניכרת קודם כל במידות המעקה, גובהו ואורכו. כמו כן אופן חיבור המעקה מותאם לסוג המשטח אליו הוא מוצמד וגם אפשר לבחור בסוג החומרים שגוף המעקה יורכב מהם וגוניהם. למשל ניתן לבחור בזכוכית בטיחותית שקופה, חצי שקופה, אטומה, חלבית, צבעונית, חלקה, מגורענת או קליר.

 

כמו כן ניתן להתאים את חזות המעקה לסגנון המבוקש ולעצבו בשלל צורות שונות. כך למשל, ניתן ליצור מעקה עם זוויות ישרות או מעוגלות, עם חזות אחידה וחלקה או עם שפע של פיתולים ועיטורים וכדומה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
אודות מעקות אלומיניום בחריש

מעקות אלומיניום בחריש ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו

אודות מעקות אלומיניום בעומר

מעקות אלומיניום בעומר ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו

אודות מעקות אלומיניום בתל-אביב

מעקות אלומיניום בתל-אביב ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו

אודות מעקות אלומיניום ביפו

מעקות אלומיניום ביפו ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו

אודות מעקות אלומיניום בקריות

מעקות אלומיניום בקריות ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו

אודות מעקות אלומיניום בשוהם

מעקות אלומיניום בשוהם ניתן למצוא בדירות ובתים פרטיים, בנייני מגורים, משרדים, מרכזי מסחר ועוד, בחדרי מדרגות, מרפסות וכדומה. מעקות אלו

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!