מה חשוב לבדוק לפני בחירת קבלן אלומיניום לשיפוצים בבית?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לקראת סוף המאה ה-19 הצליח ממציא אמריקאי בשם צ'רלס מרטין הול לפתח שיטה להפקת אלומיניום בזול. תוך זמן קצר הפך חומר זה – שאגב, ביוון העתיקה שימש לעצירת דימומים – לפופולרי במיוחד, וכיום ניתן למצוא אותו במגוון רחב מאוד של מוצרים. למעשה הוא כל כך נפוץ עד שבמסגרת שיפוץ בתים נהוג להזמין איש מקצוע ספציפי לעבודות האלומיניום: התקנת חלונות, תריסים, ויטרינות, רשתות, גדרות ועוד.

באופן טבעי בחירת קבלן אלומיניום מחייבת תשומת לב כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות, ובפרט מומלץ לבחון את הפרמטרים הבאים.

ניסיון

המפתח העיקרי לביצוע מושלם של עבודות האלומיניום הוא ניסיון. מומלץ לבחון לא רק את הוותק של כל איש מקצוע באופן כללי בתחום, אלא גם את הניסיון בביצוע התקנות דומות לאלו שדרושות לשיפוץ בבית שלכם. כך למשל אם החלטתם לשדרג את הנכס עם פרגולת אלומיניום, כדאי לוודא שהקבלן כבר הקים פרגולות דומות רבות בעבר. אם אתם רוצים תריס חשמלי ביציאה למרפסת, העדיפו קבלנים שהתקינו תריסים גדולים מסוג זה בבתים אחרים. באופן דומה גם גדרות אלומיניום, חלונות בלגיים ו-ויטרינות מחייבים ניסיון ספציפי.

הקפדה על חומרים איכותיים

קבלן שמציג עבודות אלומיניום נהדרות ושביצע בעבר ראוי כאמור לזכות לעדיפות, אבל כדאי לבדוק גם את הבחירות שלו בהווה. על-מנת למצות את כל היתרונות של חומר הגלם הפופולרי – האלומיניום הוא קל משקל אבל בעל חוסן רב ובנוסף עמיד לקורוזיה ולפגעים אחרים ולא זקוק למעשה לתחזוקה – חשוב לבחור קבלנים שמקפידים לעבוד אך ורק עם אלומיניום איכותי. בנוסף נדרשת הקפדה גם על שאר המרכיבים של המוצרים הרלוונטיים. אם למשל השיפוץ כולל התקנת תריסי גלילה ידניים, הרצועה חייבת להיות מניילון ולא מבד על-מנת שהתריס יהיה עמיד, ובאופן דומה חלונות אלומיניום איכותיים באמת הם כאלה שמורכבת בהם זכוכית טריפלקס או זכוכית בידודית שכמובן עומדת בכל התקנים העדכניים.

זמינות

על-מנת שעבודות האלומיניום ישתלבו בשיפוץ בדיוק בזמן ולא יעכבו את הפרויקט שלא לצורך חשוב לבחור קבלן זמין. ניתן להסתמך על המלצות של קבלן השיפוצים אבל רצוי במקביל לקבל הצעות מחיר גם מאנשי מקצוע אחרים בתחום האלומיניום – בתנאי כמובן שהם זמינים עבור שיפוץ הבית שלכם, וזאת משום שכל יום של עיכוב בהשלמת העבודות עלות לגבות מחיר גבוה.

אמינות

בניגוד לענפים אחרים ובהם למשל שיפוצים ואיטום, בתחום האלומיניום לא מתבצע רישום בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון – ולכן לא ניתן להיעזר ברשימה זו כדי לסנן אנשי מקצוע לא אמינים. יחד עם זאת לא כדאי לוותר על מרכיב זה בשירות ובאישיות של הקבלן. אינדיקציה טובה אחת היא הוותק של כל קבלן אלומיניום ואפשר גם לבקש המלצות מלקוחות קודמים – וכך לקבל חוות דעת אותנטית לגבי איכות השירות וגם המקצועיות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!