למה כדאי לסגור מרפסת עם פרגולה מאלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

קרדיט לתמונה:  פרגולות ישראל

מרפסת היא תוספת משמעותית לכל דירה. בימי סגר הקורונה כל מי שגר בבית עם החלל שמחבר את הפנים והחוץ בילה במרפסת לא מעט זמן, ואין ספק שהדבר עזר לו להתמודד עם המציאות הלא פשוטה, וכמובן שגם בימי השגרה אפשר ליהנות מאוד משהות במקום שהוא גם חלק מהבית אבל גם מחוצה לו. על-מנת להפיק עוד יותר תועלת מהמרפסת, כדאי להתקין בה פתרון הצללה – והאופציה המומלצת ביותר היא פרגולה מאלומיניום.

ליהנות בכל ימות השנה ובכל מזג אוויר

מרפסות הן מרכיב מתבקש בבתים במדינה כמו ישראל שהאקלים בה הוא ים תיכוני. למעשה מדובר באלמנט בסיסי האדריכלות הישראלית, עוד משנות ה-20 של המאה הקודמת ובעיקר בסגנון המודרניסטי. בשנים הראשונות שלאחר קום המדינה בחרו משפחות רבות לסגור את המרפסת, עם חלון או תריס, וזאת בגלל שהדירות היו קטנות יחסית ועקב הצורך לנצל כל מ"ר. אבל בהמשך שוב עלתה רמת החיים בארץ, והמרפסות הפתוחות חזרו לככב במרבית הפרויקטים של ענף הבנייה. במקומות רבים נבנו המרפסות בדירוג, כלומר בקומות הזוגיות במיקום אחד ובקומות האי-זוגיות במיקום אחר, או בצורה של טרסה, כדי להפוך את החלל לעוד יותר פתוח ומואר.
פרגולה – וכאמור האופציה הטובה ביותר היא פרגולות אלומיניום – מאפשרת ליהנות מצד אחד מהפתיחות ומחיבור לסביבה ומצד שני מעניקה צל, שגם הוא אלמנט חיוני באקלים ים-תיכוני ובפרט עם התגברות המודעות לסכנות שבחשיפה רבה מדי לשמש.

היתרונות של האלומיניום

אלומיניום הפך במאה ה-21 לאחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר. הסיבה לכך היא השילוב בין יתרונותיו הרבים לבין המחיר הנוח, ואם תצליחו למצוא פרגולות אלומיניום במבצע התוצאה כבר תהיה יחס עלות תועלת משתלם במיוחד.
היתרון הראשון של האלומיניום הוא עמידות טובה מאוד. בזכות העובדה שחומר גלם זה – שאגב, מהווה כ-8% מקרום כדור הארץ – עמיד לקורוזיה ולכן אינו מחליד, הוא אידיאלי לשימוש במקומות שחשופים לפגעי מזג אוויר, ובפרט מרפסות. תכונה זו הופכת את האלומיניום לאופציה מומלצת גם לחלונות ולתריסים.
יתרון שני הוא השילוב בין המשקל הקל לבין החוסן הרב. בזכות איכות זו ניתן להתקין פרגולה מאלומיניום במרפסת בלי חשש שהמשקל יכביד על המרפסת ויערער את יציבותה. החוסן מבטיח יציבות של הפרגולה עצמה, גם למשל כשיש רוח חזקה.
יתרון שלישי הוא נוחות העיבוד של האלומיניום, שתורמת למחירו האטרקטיבי של חומר גלם זה.

איך להבטיח פרגולה מושלמת למרפסת?

כשמחפשים פרגולות אלומיניום במחיר מבצע על-מנת ליהנות ממקסימום תועלת במינימום עלות, חשוב להקפיד על בחירה בחברה בעלת ניסיון רב בהתקנת פתרונות הצללה במרפסות. תכנון מוקפד הוא קריטי, וכך כמובן גם איכות ההתקנה עצמה. בנוסף כדאי לזכור שישנם דגמים רבים של פרגולות מאלומיניום, עם סוגי סגירות שונים ומגוון מנגנונים אפשריים – ורק חברה בעלת ניסיון רב ויושרה מלאה יכולה להבטיח לכם את הפתרון האופטימלי עבורכם.
המאמר באדיבות חברת פרגולות ישראל: https://www.pergolass.co.il

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!