חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

חלונות הבית הם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית ויש לכך מספר סיבות שאותן נמנה אוטוטו. ככלל, כיום חלונות אלומיניום הם החלונות השכיחים והנפוצים ביותר וגם לכך יש סיבות מעולות שאותן נמנה אוטוטו. במדריך הבא, שאותו הכינו עבורכם המומחים של יורוסטייל, המתמחה בכל סוגי חלונות ומוצרי האלומיניום לבית, תוכלו ללמוד על סוגי חלונות האלומיניום, סוגי פרופילים, המאפיינים המרכזיים של כל אחד, השיקולים העיצוביים בבחירת חלון ואפילו סוגי הזכוכית שתוכלו לשלב בחלון. כמו כן, מסייעים לכם המומחים של יורוסטייל להבין היכן תוכלו למצוא חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון ואיך נכון לבחור את יצרן החלונות ממנו תבצעו את ההזמנה.

 

חלונות כפריט עיצוב חשוב ומרכזי בכל בית

חלונות הבית הם למעשה מעין מסגרת שדרכה מתבונן האדם בתוך הבית, אל מחוצה לו, אבל עוד יותר מכך, חלון הוא התווך שדרכו חודר האור והנוף החיצוני אל תוך הבית. לאור יש השפעה דרמטית על האווירה בבית ועל המראה והאסתטיקה של כל פריט. כמות האור משפיעה מאוד על האווירה הכללית וגם משפיעה מאוד על התכונות העיצוביות של החלון, שיכולות להשתנות לאורך היום בהתאם לכמות האור בחוץ. על כך יש להוסיף את העובדה שחלונות הם פריטים בעלי שטח פנים גדול מאוד, מה שהופך אותם לבעלי השפעה דרמטית על העיצוב הכולל של החדר ולבעלי יכולת לשנות לחלוטין את האווירה בחדר. מכל הסיבות האלה, כאשר אתם בוחרים חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון, חשוב שתעשו את זה נכון ועל בסיס חשיבה שיטתית ומעמיקה. בשורות הבאות ננסה לתרום את ליטרת הבשר שלנו לטובת העניין.

 

עיצוב החלונות לבית

עיצוב חלונות הבית מורכב למעשה משני נדברים: מפתח החלון והחלון עצמו. מפתחי החלונות מתוכננים על ידי האדריכל שקובע את גודל החלונות, את הפרופורציות בין הגובה לרוחב, את הגובה בו ימוקמו החלונות, את המרחק שלהם מהקירות או מחלונות אחרים וכן הלאה. לכל החלטה כזאת יש השפעה ממשית על העיצוב הכולל. כך למשל, במבנים עם תקרה גבוהה נהוג לקבוע מפתחי חלון גדולים יותר וגבוהים יותר. מיקום החלונות תלוי בשורה של פרמטרים כמו כיוון אוויר, נוף ושמירה על פרטיות. כל אלה צריכים להילקח בחשבון בתכנון המיקום של מפתחי החלונות והגודל שלהם.

כעת, לאחר שהוחלט על מפתחי החלונות, צריך להחליט על החלונות שימלאו אותם וכיום כאמור, נהוג לעשות שימוש בעיקר בחלונות אלומיניום. חלונות אלומיניום הם חלונות המיוצרים מחיבור של פרופילי אלומיניום זה לזה ליצירת המסגרת ובמרכז החלון מותקנת הזגוגית. זוהי התצורה הבסיסית שעליה ניתן להוסיף עוד מגוון רחב של אלמנטים עיצוביים ומבניים. בכלל זה יש להגדיר את סוג הפרופיל, סוג הפתיחה (ציר או הזזה), כיוון הפתיחה וכן הלאה, וזאת כמובן מעבר לשיקולי הליבה כמו סוג הפרופיל, עובי הפרופיל, מיקום הפרופיל, גוון, מרקם, תצורה וכדומה.

במשימה של בחירת חלונות אלומיניום, את כל הפרטים האלה אתם רוצים לגבש עוד לפני שאתם פונים ליצרן חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון. אלו הן החלטות שצריכות להתקבל בצורה מקצועית על בסיס עקרונות עיצוב מקצועיים ובהתאמה מלאה להעדפות שלכם ולמבנה. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לקבל החלטות על סמך ייעוץ של יצרן חלונות או על סמך מצבי רוח חולפים שלכם ולכן חשוב להגיע לשלב ההזמנה כשאתם כבר סגורים על מפרט החלונות שאותם אתם רוצים להזמין.

חלונות אלומיניום – סוגי פרופילים

אחד הדברים החשובים ביותר בחלונות אלומיניום הוא סוג הפרופיל שממנו הם מיוצרים. לעניין זה נהוג להפריד בין שלושה סוגים מרכזיים של פרופילים, עליהם נספר לכם כעת:

פרופיל סטנדרטי

הפרופיל הסטנדרטי הוא הפרופיל השכיח והנפוץ ביותר, ממנו מיוצרים חלונות אלומיניום סטנדרטיים המסופקים לדירה חדשה על ידי הקבלן במפרט בסיסי. המדובר בפרופילים חזקים ועמידים מאוד, אבל עבים, מגושמים, בעלי מרקם חלק וברמת גימור נמוכה יחסית. בפרופילים אלה ניתן להבחין בתצורה המבנית של הפרופיל (שקעים לאורך הפרופיל, מסילות עומק וכן הלאה), שנקבעת בעיקר משיקולים מבניים ופחות משיקולים אסתטיים. פרופילים אלה מגיעים בדרך כלל במרקם חלק ואחיד, בגוון לבן או חום ובדרך כלל אין טעם לסטות מסטנדרט זה, שכן העלות של התאמה אישית של חלונות אלומיניום היא גבוהה למדי, ובמקרה כזה עדיף כבר לבחון את האופציה היותר מרשימה של פרופיל בלגי. פרופיל זה נקרא בדרך כלל פרופיל 7000. המחיר – 850 שקלים למ"ר חלון.

 

פרופיל בלגי

פרופיל בלגי הוא פרופיל שמבוסס על חלונות בלגיים. במקור, חלון בלגי הוא חלון שמיוצר מפלדה כבדה (בלגיה הייתה בעבר מובילה בינלאומית בתחום הפלדה ומכאן הכינוי שניתן לחלונות הבלגיים שהיו מיוצרים לכאורה מפלדה בלגית). הפרופיל הבלגי הוא דק יותר, מעודן יותר ומעוצב יותר, מגיע בתצורה שבה ניתן להבחין בעיבוד אסתטי של האלומיניום ולרוב גם במרקם מעט מחוספס, שמיועד לדמות את הפלדה המקורית. הפרופיל הבלגי נקרא בדרך כלל פרופיל 4300 או 1700 בהתאם לתצורת פתיחת החלון וניתן להזמין אותו במגוון רחב יותר של גוונים ומרקמים. בניגוד לפרופיל הסטנדרטי, פרופיל בלגי משמש גם לעיצוב שטח הפנים של החלון. העיצוב הבלגי הבסיסי הוא עיצוב הכוורת, קרי פרופילים שמסודרים בצורת כוורת של ריבועים וביניהם מותקנת זגוגיות קטנות. בפועל, ניתן ליצור עוד מגוון רחב של עיצובים באמצעות הפרופיל הבלגי, לרבות שטח פנים חלק ברובו, ויישום תצורות ריבועיות על חלקו התחתון או העליון. עם פרופיל בלגי ניתן ליצור גם חלונות קשתיים בעיצוב ויקטוריאני, אם כי מדובר בפרופילים מאוד לא זולים. המחיר – 1,100-1,500 שקלים למ"ר חלון.

 

פרופיל אלומיניום עץ

המדובר בפרופיל אלומיניום סטנדרטי שבצידו הפנימי מותקן חיפוי עץ, כך שבתוך הבית מתקבל מראה של חלונות עץ מהודרים ודקורטיביים, בעוד שכלפי חוץ נהנה החלון מהעמידות הגבוהה של האלומיניום בפגעי מזג האוויר. השימוש בפרופיל זה הוא נדיר למדי ומיושם בעיצובי פנים מאוד ספציפיים, בין היתר בגלל מחירו הגבוה של הפרופיל.

סוגי פתיחה של חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון

פרמטר נוסף שאתם רוצים להקדיש לו מחשבה רבה לפני שאתם פונים למשימה של הזמנת חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון הוא סוג הפתיחה של החלון. ככלל, ישנם שלושה סוגי פתיחה מרכזיים שאתם רוצים להכיר:

פתיחת ציר – החלון מורכב על גבי שני צירים צדיים והפתיחה שלו מתבצעת כלפי פנים כשהוא מסתובב על צירו. זוהי פתיחה שמתאימה יותר לעיצובים קלאסיים ויוקרתיים ויש לקחת בחשבון את ההשפעה של פתיחת החלון פנימה, לרבות הותרת מרחב פנוי שמאפשר את פתיחת החלון.

פתיחת הזזה – החלון מורכב על גבי מסילות ופתיחתו וסגירתו מבוצעות באמצעות הזזתו על המסילה. זוהי טכניקת הפתיחה השכיחה ביותר כיום, במיוחד בחלונות אלומיניום סטנדרטיים, אך קיימת גם בחלונות בלגיים.

פתיחת קיפ/ דרייקיפ – פתיחת קיפ היא פתיחה שמבוצעת באמצעות הסטת החלון באלכסון כך שהוא נפתח למעשה בחלקו העליון בלבד. המדובר בפתיחה מוגבלת שמתאימה בעיקר לחלונות בגורדי שחקים. פתיחת דרייקיפ היא פתיחה שמשלבת בין פתיחת ציר ופתיחת קיפ. באמצעות סיבוב ידית הפתיחה לפוזיציה המתאימה (ישנן 3 פוזיציות שונות – סגירה, קיפ וציר), ניתן לפתוח את החלון בתצורת קיפ, לפתוח אותו בתצורת חלון ציר או לסגור אותו לחלוטין. חלונות דרייקיפ מתאימים במיוחד לחדרי שירותים ואמבטיות.

תיקון אלומיניום ביהודה ושומרון

זגוגית החלון

זגוגית חלון בסיסית ביותר היא זגוגית בעובי 3 עד 12 מ"מ והיום כבר לא עושים בה שימוש כשכבת זיגוג עצמאית שעומדת בפני עצמה. במקום זאת, כיום נעשה שימוש בשני סוגים מרכזיים של זיגוג:

טריפלקס – שתי זגוגיות בעובי 3 עד 6 מ"מ כל אחת, ביניהן מודבקת יריעה פולימרית שגם עוטפת אותם ליחידת זגוגית אחת. יריעה זו מעניקה לזגוגית חוזק מבני רב מאוד ומבטיחה שבמקרה של שבירה, לא יתנפץ החלון וכל שברי החלון הקטנים יישארו דבוקים ליריעה.

בידודית – בידודית היא זגוגית הדומה לטריפלקס, מיוצרת משתי זגוגיות בעובי 3 עד 6 מ"מ כל אחת, כשביניהן מרווח של 6 עד 12 מ"מ. המכלול כולו נעטף גם הוא ביריעה פולימרית שמעניקה לחלון חוזק רב מאוד. יתרונה של הבידודית הוא רמת הבידוד הגבוהה שלה. שכבת האוויר שבין הזגוגיות משמשת כבאפר (מחיצה) שיוצר שכבת בידוד מצוינת גם לרעש וגם לטמפרטורה.

סוגי זגוגיות נוספים כוללים את הזכוכית הרפלקטיבית שהיא זגוגית אטומה מצד אחד ומונעת אפשרות להביט אל תוך הבית וכן מונעת קרינת שמש בשעות היום. זגוגית אנטיסאן מגיעה בגווני חום, כחול, ירוק ואפור ומפחיתה מאוד את רמת קרינת השמש שחודרת למבנה.

חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון

בחירת חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון

אחרי שנתנו לכם את הפרטים המרכזיים על חלונות אלומיניום על קצה המזלג, כעת עליכם לשבת עם עצמכם, רצוי בשיתוף עם מעצב פנים או אדריכל ולהחליט מהם החלונות שאתם רוצים להזמין לבית שלכם והאם יש לבצע שינויים במפתחי החלונות הקיימים לפני שמזמינים. זכרו שהחלונות שאתם מזמינים היום, אמורים לשרת אתכם במשך עשורים שלמים ולכן חשוב שתקבלו החלטה צופה פני עתיד על כל המשתמע מכך. את שלב התכנון של החלונות חשוב מאוד לבצע מראש ובסיוע איש מקצוע, כך שכאשר אתם מגיעים ליצרן חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון, אתם כבר יודעים בדיוק מה אתם רוצים להזמין וגם יכולים לבקש מספר הצעות מחיר למפרט הספציפי שלכם על מנת שתוכלו לערוך השוואה אפקטיבית בין ההצעות השונות.

בחירת יצרן חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון, לא אמורה להיות כל כך מורכבת וזה גם המקום בו יכולים מעצב הפנים או האדריכל לסייע לכם מאוד. אלו הם אנשי מקצוע שמכירים היטב את עולם הפריטים לעיצוב הבית ויכולים בקלות להמליץ לכם על יצרן מקצועי של חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון. לחילופין, תוכלו להיעזר בהמלצות או חוות דעת מקצועיות שאותן תוכלו לקבל מחברים, בני משפחה, שכנים, מכרים, חברים בפייסבוק ורצוי גם מאנשי מקצוע בתחומים משיקים שיכולים להמליץ לכם על גורם מקצועי מוצלח בתחום האלומיניום.

בכל מקרה, גם לאחר שיש לכם מספר שמות של יצרני חלונות אלומיניום ביהודה ושומרון, כדאי להפעיל את החושים הצרכניים שלכם, לבקש הצעת מחיר מסודרת, לבצע השוואה בין כמה הצעות ולהתמקח על המחיר. מרבית השחקנים הפעילים בשוק הם אנשי מקצוע ובכל זאת, חשוב שתדעו שאתם פונים לאיש מקצוע בעל ניסיון ובעל יכולות גבוהות בתחום האלומיניום.

חברת יורוסטייל מתמחה בייצור כל מגוון מוצרי האלומיניום לבית ובכלל זה חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, גדרות אלומיניום, חיפויי אלומיניום, פרגולות אלומיניום ומוצרי אלומיניום נוספים. בחברת יורוסטייל תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי, ליהנות מחופש עיצובי מוחלט עם אפשרות להחליט על כל פרמטר בנפרד, לרבות סוג פרופיל, עיצוב פרופילים, סוג זגוגית, סוג פתיחה, סוג צביעה, מרקם וכל פרט אחר שאתם רוצים לשלב בחלונות שלכם. אם אתם זקוקים ליצרן חלונות אלומיניום בתל אביב, יורוסטייל היא בהחלט אפשרות שאתם רוצים לבדוק.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלונות אלומיניום בחריש

  חלונות הבית הם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית ויש לכך מספר סיבות שאותן נמנה אוטוטו. ככלל, כיום

חלונות אלומיניום בעומר

  חלונות הבית הם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית ויש לכך מספר סיבות שאותן נמנה אוטוטו. ככלל, כיום

חלונות אלומיניום ביפו

  חלונות הבית הם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית ויש לכך מספר סיבות שאותן נמנה אוטוטו. ככלל, כיום

חלונות אלומיניום בקריות

  חלונות הבית הם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית ויש לכך מספר סיבות שאותן נמנה אוטוטו. ככלל, כיום

חלונות אלומיניום בשוהם

  חלונות הבית הם אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית ויש לכך מספר סיבות שאותן נמנה אוטוטו. ככלל, כיום

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!