טיפים לבחירת קורס מיגון ואבטחה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בעשור האחור חלה עליה אדירה בדרישה לאנשי מקצוע מתחום המיגון והאבטחה. הטכנולוגיה בתחום זה לא מפסיקה לפרוץ את גבולותיה, יותר ויותר אנשים שבונים בית פרטי, נכנסים לדירה חדשה ובעלי עסקים וארגונים מבינים את החשיבות של מערכות אלה.

 

קורס מיגון ואבטחה מומלץ משלב לימודים בכמה תחומים ביניהם יסודות החשמל, מערכות מיגון, מערכות תקשורת, מערכות אזעקה ובית חכם, מערכות הקלה ומערכות טלוויזיה במעגל סגור – DVR. במהלך הקורס לומדים תוכן מרתק הכולל סקירה של כל מערכות המיגון והאבטחה הקיימות, איך לטפל ולהתקין מצלמות מסוג אינפרא אדום – מצלמות יום ומצלמות לילה, איך מקודדים, מתקנים ומשדרגים מערכות אזעקה קיימות, שיטות עבודה מגוונות בתחום המיגון והאבטחה, איך מתקינים סוגים שונים של גלאים, מהן מערכות הקלטה וטלוויזיה הפועלות במעגל סגור ואיך מתקינים אותם, מערכות אינטרקום ובקרות כניסה ועוד.

 

קורס מיגון ואבטחה למי זה מתאים?

הקורס מתאים לכל מי שרוצה לשדרג את הידע הקיים שלו בתחום ולפתח את עצמו מבחינת הקריירה, למנעולנים למשל מנעולן בחולון ועוד, פורצי דלתות, אנשים מתחום הטכנולוגיה ולמי שרוצה לעשות הסבת מקצוע לתחום זה.

 

איך בוחרים קורס מיגון ואבטחה?

הנה כמה טיפים לבחירת קורס מיגון ואבטחה מומלץ:

  1. מי מעביר את הקורס? הדבר אולי החשוב ביותר לפני שנרשמים לקורס מיגון ואבטחה הוא מי מעביר את הקורס ואיזה ידע יש לו. חשוב שהצוות יהיה מיומן, מנוסה ומאושר על ידי משרד התמ“ת. המדריכים צריכים להיות בעלי ידע בתחום מצד אחד אך בעלי ניסיון בתחום ההוראה וההדרכה מצד שני. חשוב שהצוות יהיה מגוון ויכלול מרצים מתחום החשמל, האלקטרוניקה, המיגון והאבטחה ועוד.
  2. התאמה מבחינה שעות וימים – בדרך כלל קורס מיגון ואבטחה מתחלק לשני מסלולים. יש מסלול אמצע שבוע שמועבר פעמיים בשבוע בשעות הערב במשך 4-6 שעות למשך חצי שנה. המסלול השני הוא מסלול של ימי שישי ונמשך 8 חודשים משעות הבוקר ועד הצהריים.
  3. תנאי קבלה- בדרך כלל מתקבלים לקורס בוגרי 10 שנות לימוד ומעלה.

 

מדוע ללמוד קורס מיגון ואבטחה דווקא בחבר?

בית הספר הוא בעצם עמותה ששמה לעצמה למטרה לספק לתלמידים את הידע, הכלים המקצועיים והמיומנויות הדרושות למען הצלחה במקצוע זה. בית הספר בחר להעביר קורס מצלמות אבטחה בשיטה שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם והיא לימודים עם מדריך צמוד בשיטת אחד על אחד. מדובר בשיטה מעשית, אפקטיבית בה התלמיד לומד את החומר בקצב שלו בזמן שמתאים לו וכך הוא מקבל את כל תשומת הלב מהמדריך ומפיק את הטוב ביותר מהקורס. בקורס כל חניך מקבל סרטונים ברמה סופר גבוהה והתכנים כל הזמן מתעדכנים בהתאם לשינויים שיש בתחום הזה. לאחר סיום הקורס הבוגרים מגיעים למרכז ההכשרה במטרה לרכוש ציוד, להתייעץ עם אנשי המקצוע ולבנות לעצמם קריירה בתחום. הצוות מלווה את החניכים לאורך כל הקורס וגם אחריו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!