חלונות לבית פרטי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

יש לכם בית פרטי ואתם רוצים להזמין לו חלונות חדשים לחלוטין או כאלו שיחליפו את החלונות הקיימים? כדאי שתכינו אתכם למסע בין אינספור דוגמאות, דגמים ואפשרויות ואולי כדאי עוד יותר שתבחנו תחילה איך הייתם רוצים שייראו חלונות הבית שלכם. מה זה בדיוק אומר? איך תבחנו את הדברים ואיך תוכלו להתמודד בצורה חכמה עם התהליך המפרך של בחירת חלונות לבית פרטי? על כך מסבירים לכם המומחים של יורוסטייל.

דבר ראשון, שבו עם עצמכם

לפני שאתם מגיעים לאולמות התצוגה כדי לחפש חלונות לבית פרטי, שבו קצת עם עצמכם, דפדפו באינטרנט, תראו מה יודע השוק להציע ולמה אתם מתחברים. סמנו לעצמכם את הקווים המנחים ואת הקווים האדומים, תחליטו איך פחות או יותר הייתם רוצים שייראו החלונות שלכם, באיזה גוון, באיזה סגנון, באיזה מרקם, בלגי, רגיל, טריפלקס, בידודית, עובי, פרופורציות – יש כל כך הרבה פרמטרים שאתם יכולים לבחור מתוכם, ואין שום סיבה להגיע לאולם תצוגה ולבחור את מה שמישהו החליט להציג לכם על המדף. למעשה, השלב הזה שבו אתם יושבים עם עצמכם ומגדירים לעצמכם מה אתם רוצים ומה אתם לא רוצים, הוא השלב החשוב ביותר בתהליך הבחירה של חלונות לבית פרטי ולכן חשוב שתקדישו לו את כל הזמן והמאמץ הנדרשים. קטלוגים מקוונים לא חסר ויש לכם את כל הזמן להתייעץ, לשקול ולחשוב בינכם ובין עצמכם.

עושים את המהלך

אחרי שהחלטתם מה אתם רוצים, זה הרגע בו אתם רוצים להגיע אל אולם התצוגה וגם פה חשוב שתבדקו לאיזה אולם תצוגה אתם מגיעים. חשוב שהמקום בו אתם מזמינים חלונות לבית פרטי, יוכל להציע לכם גם את האפשרות של בחירת דגמי מדף אבל גם את האפשרות של התאמה אישית מדגמים בסיסיים לדגמים תפורים למידותיכם והתאמה אישית מאפס. ככלל, חלונות לבית פרטי מיוצרים היום מאלומיניום וזכוכית טריפלקס או בידודית. אלומיניום מכיוון שזהו החומר שמציע את המאזן הטוב ביותר בין חוזק מבני, עמידות, אסתטיקה וגמישות עיצובית. טריפלקס כי זו זכוכית כפולה וחזקה ובידודית כי זו זכוכית עם כושר הבידוד התרמי והאקוסטי הגבוה ביותר. ובכך רק נגענו בקצה קצהו של עולם החלונות, אבל די לכם אם תכירו את שני הסוגים האלה בכדי להתכוונן לחלון המתאים לכם ביותר.

בכל מקרה, במקום בו אתם מזמינים חלונות לבית פרטי, חשוב שתוכלו לקבל ייעוץ מקצועי באופן אישי וחשוב לא פחות שתקפידו לשמור על הקווים המנחים והקווים האדומים שגיבשתם לעצמכם. ייתכן שבמהלך הייעוץ תגלו שהנחות היסוד שלכם בתהליך היו מעט שגויות ולכן כדאי לעשות שינויים מינוריים. תהיו פתוחים לזה ואל תתקבעו, אבל לפני שאתם מבצעים את ההזמנה הסופית, וודאו שאתם מזמינים חלונות שאתם שלמים איתם במאה אחוז – שלמים עם העיצוב שלהם, שלמים עם הסגנון שלהם, שלמים עם יכולות הבידוד שלהם ושלמים עם המחיר שלהם.

המקום להזמנת חלונות לבית פרטי

חברת יורוסטייל מבינה בדיוק את התהליך שבפניו אתם עומדים ועל כן מספקת לכם את כל התמיכה שאתם צריכים כדי שתוכלו להשלים אותו ממקום של ידע וביטחון ולא ממקום של ניחוש והססנות. לחברת יורוסטייל ניסיון עצום בייצור חלונות לבית פרטי, חלונות אלומיניום עם כל סוגי לוחות הזכוכית, חלונות בלגיים בשלל מרקמים וגוונים, חלונות הזזה וציר, חלונות קיפ ודריי קיפ עם שלושה מצבי פתיחה וכל פתרון אחר שאתם יכולים לחשוב אליו ואולי נחשפתם אליו בחיפושים שלכם אחרי חלונות לבית פרטי. פתרון מלא, איכותי שמותאם בדיוק עבורכם – זה בדיוק מה שמציעה לכם יורוסטייל.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!