חלונות בלגיים ברמלה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

חלונות בלגיים ברמלה

העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם זאת, בעשורים האחרונים עבר תחום החלונות הבלגיים שינויים מהותיים שהשפיעו על הזמינות של אפשרות זו לכל כיס ולכל סביבת עיצוב, בעיקר בזכות מתכת האלומיניום. אז מה זה בדיוק עיצוב בלגי? מדוע החלונות הבלגיים נקראים כך? מהן אפשרויות העיצוב של חלונות בלגיים? מי מייצר חלונות בלגיים ברמלה? האם בכלל כדאי לקנות חלונות בלגיים מאולם תצוגה ישירות מן המדף, או שמומלץ להזמין אצל איש מקצוע? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של יורוסטייל, המייצרת את כל סוגי פריטי האלומיניום לבית ובכלל זה גם חלונות בלגיים במגוון רחב מאוד של עיצובים ודוגמאות.

 

אז מה זה חלון בלגי?

ובכן, לאורך שנים ארוכות היה העיצוב הבלגי לחלונות עיצוב מאוד מובהק וברור – מסגרת מתכת כללית לחלון, ובתוכה מוטות מתכת הפרושים שתי וערב ויוצרים ריבועים על כל שטח הפנים של החלון. לתוך כל ריבוע כזה הותאמה זגוגית שהורכבה בנפרד מיתר הזגוגיות על כל תהליך ההדבקה והאיטום הנדרשים. בעת המודרנית, התרחב העיצוב הבלגי לעיצובים שמשלבים את הקונספט של פרישת מפרידי מתכת על פני שטח הפנים של החלון, אבל בשלל דוגמאות אפשריות מעבר לעיצוב הרשת הסטנדרטי. כך למשל, היום ניתן להזמין חלונות בלגיים ברמלה בעיצובים המבוססים על לוח זכוכית אחד גדול בחלקו העליון של החלון, כשחלקו התחתון מחולק למספר זגוגיות קטנות בעיצוב בלגי. זוהי כמובן רק דוגמא אחת לפרישה, וישנן עוד אינספור דוגמאות אפשריות, חלקן ניתנות להזמנה ישירות מן המדף וחלקן בהתאמה אישית לפי דרישות הלקוח.

 

מדוע נקראים החלונות הבלגיים, חלונות בלגיים?

ובכן, הדבר הבסיסי שיש להסביר בהקשר זה הוא ששמם של החלונות הבלגיים הוענק להם לא בגלל העיצוב, אלא בגלל המתכת. לאורך שנים ארוכות בהיסטוריה, נחשבה הפלדה הבלגית לפלדה האיכותית ביותר בעולם כשבלגיה משמשת כמרכז סחר עולמי לפלדה. מאחר ופלדה זו שימשה לייצור חלונות בעלי מסגרת מתכת ולאחר מכן גם להוספת תצורת הרשת המפורסמת, קיבלו החלונות האלה את השם חלונות בלגיים, אך אין שום קשר בין בלגיה ובין סגנון העיצוב עצמו. מן הסתם, עם זמינות כל כך גבוהה של פלדה איכותית, השתמשו בה הבלגים לייצור מגוון פריטים לבית ובכלל זה גם חלונות. ואם יש מספיק פלדה, אז למה שלא נוסיף אותה גם כרשת שתי וערב על כל שטח הפנים של החלון? וכך למעשה נולד העיצוב שברבות הימים זכה לשם חלונות בלגיים. כבר אז וכך גם היום, התפתחה ההבנה שעיצוב זה יכול לחול לא רק על חלונות בלגיים ברמלה אלא גם על דלתות בלגיות בכל מקום אחר ובעצם מדובר בסגנון עיצוב שאותו ניתן ליישם בכל סוג של פריט לבית ולא רק בחלונות.

 

השינויים בעולם החלונות בלגיים בעשורים האחרונים

אחד השינויים הדרמטיים בהיסטוריה של החלונות הבלגיים הוא השינוי בחומר הגלם ממנו הם עשויים. אם בעבר יוצרו חלונות אלה ממוטות פלדה, הרי שהיום מיוצרים מרבית החלונות הבלגיים מאלומיניום. מוטות הפלדה היו כבדים מאוד ויקרים מאוד, מה שאפשר אמנם לייצר חלונות סופר איכותיים, כבדים ובעלי משמעות, אבל גם העמיס מאוד על הצירים ועל מסגרת החלון כולה, מה שגרם לאורך זמן לדפורמציות שפגעו בתפקוד החלון. האלומיניום היא מתכת חזקה מאוד וגם קלה מאוד, שאותה ניתן לייצר בכל עיצוב ובכל מרקם, לרבות מרקם שמדמה לחלוטין את מוטות הפלדה המקוריים. לחילופין, כיום ניתן להזמין חלונות בלגיים עם עיצוב חלק יותר, קווים מיושרים ונקיים, שמתאימים יותר לסגנון העיצוב המודרני. מה שחשוב להבין הוא שכל האפשרויות פתוחות בפניכם ושאותן תוכלו להזמין ישירות מן המדף או בהתאמה אישית. המעבר לאלומיניום גם הוזיל מאוד את העלות של חלונות בלגיים, וכיום ניתן להזמין חלונות בלגיים ברמלה בעלות סטנדרטית למדי. למעשה, מרכיב העלות המשמעותי ביותר בחלון הוא הזגוגית עצמה, שכיום מיוצרת בעיקר במודל טריפלקס או בידודית, קרי זוג לוחות זכוכית המאוגדים יחד באמצעות יריעה פולימרית, מה שמן הסתם מייקר את החלון הבלגי העתיק, שהיה יכול להישבר מכל טריקה קלה.

 

אז איפה נכון לקנות חלונות בלגיים ברמלה?

ובכן, ככלל יש לכם שתי אפשרויות. אתם יכולים להיכנס לאולם תצוגה ולהזמין את אחד הדגמים המוצעים לכם על המדף, ואתם יכולים להזמין חלונות בלגי בהתאמה אישית מהיצרן עצמו. גם באולמות תצוגה ניתן לבצע הזמנה של חלונות בלגיים בהתאמה אישית, אבל בסופו של דבר, אתם תגלו שכולם מזמינים מאותו יצרן או ממספר יצרנים בודדים, שמייצרים חלונות בלגיים עבור השוק כולו. כלל נוסף שאתם רוצים לדעת הוא שכל בעל עסק ינסה תמיד למקסם את הרווח שלו ובהתאם לכך ימשוך אתכם לדגמים מסוימים עליהם הוא מרוויח יותר. אין בכך כמובן שום דבר רע, למעט העובדה שמה שמתאים לבעל העסק הוא לא תמיד מה שמתאים לכם. על כן, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לפנות לגורם המייצר ישירות ולבצע הזמנה ישירות מן המקור, בין שאתם רוצים להזמין דגם מדף כלשהו שאותו יצרן מציע ובין שאתם רוצים להזמין חלונות בלגיים בהתאמה אישית לגמרי. אצל היצרן תוכלו גם לקבל פירוט רב יותר של כל האפשרויות העומדות בפניכם, לבדוק האם תוכלו להגיע לסוג מסוים של מרקם עליו אתם חושבים ולבחון אפשרויות ייחודיות ותקדימיות של עיצוב דוגמת החלון. לעומת זאת, אם אתם מחפשים חלונות בלגיים סטנדרטיים ואתם לא ממש רוצים לצלול אל תוך אוקיינוס אפשרויות העיצוב הקיימות, תוכלו לעשות זאת בהחלט באולם תצוגה, שגם דרכו יגיעו אליכם החלונות מאותו יצרן, או מאחד היצרנים המובילים הפעילים בתחום.

 

דלתות וחלונות וסגירות מרפסת וקירות זכוכית

חלונות בלגיים ברמלה

אם אתם בוחרים לצייד את הבית שלכם בחלונות בלגיים, סביר להניח שאתם משקיעים גם לא מעט חשיבה, מאמץ וגם כסף בעיצוב הבית שלכם כולו. על כן, לפני שאתם מזמינים חלונות בלגיים ברמלה, כדאי בהחלט לבחון את כל נושא העיצוב על פני הבית כולו ולבחון גם הזמנה של דלתות בעיצוב בלגי ואפילו סגירת מרפסת בלגית או קירות זכוכית שאתם רוצים להציב בבית. אתם כמובן לא חייבים להזמין את כל אלה, אבל אם אתם דווקא כן מעוניינים בכך, חשוב שתחשבו על העיצוב עבור כולם. לא תמיד העיצוב המתאים לחלון הוא עיצוב שמתאים גם לדלת המרפסת או לקיר זכוכית שאתם רוצים לשלב בבית, אבל בהחלט חשוב שהם כולם יתכתבו זה עם זה בגוון, בתצורה ובמרקם.

חברת יורוסטייל מתמחה בייצור כל סוגי פריטי האלומיניום לבית ובכלל זה חלונות בלגיים, דלתות בלגיות, קירות זכוכית בסגנון בלגי, סגירות מרפסת שמש בסגנון בלגי ועוד. בחברת יורוסטייל תוכלו לקבל תמיכה מקצועית גם מכיוון העיצוב וגם מכיוון הביצוע ותוכלו לעשות זאת ממקום של בטחון שאתם נחשפים לכל האפשרויות העומדות בפניכם ושכולן מוצעות לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים שפשוט אי אפשר למצוא בשוק הקמעונאי הכללי, או כפי שנהוג לקרוא לו, בתחום אולמות התצוגה.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלונות בלגיים בחריש

  העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם

חלונות בלגיים בעומר

  העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם

חלונות בלגיים בתל-אביב

  העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם

חלונות בלגיים ביפו

  העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם

חלונות בלגיים בקריות

  העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם

חלונות בלגיים בשוהם

  העיצוב הבלגי לחלונות הוא ללא ספק אחד העיצובים היותר מוצלחים ולכן גם היותר פופולאריים בעולם העיצוב לבית. יחד עם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!