חלונות אקוסטיים מחיר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הרעש הוא אחד המטרדים הסביבתיים שאנחנו רוצים להשאיר מחוץ לבית שלנו. ברגע שהבית שלנו רועש, אנחנו סובלים. הוא יכול להשפיע עלינו באופן פיזי: לגרום לסחרחורות, להשפיע על השינה שלנו ויכולות להיות לו השלכות רגשיות כשהוא יכול להוביל לחרדה ומתח.

בעוד שמפרט הבניה בישראל גבוה בכל מה שקשור לרצפות שלנו ולקירות, החלונות לא תמיד מקבלים את אותה תשומת לב. חלונות שאינם מבודדים גורמים לנו להרגיש שלא סגרנו אותם. הם משפיעים על הרעש בבית ובנוסף אינם מבודדים כמו שצריך את החום והקור.

מרכיבים משפיעים על בידוד אקוסטי

רגע לפני שנתפנה לברר ולקבל מידע על חלונות אקוסטיים מחיר, אנחנו צריכים להבין כי ישנם מספר מרכיבים שמשפיעים על הבידוד.

זכוכית

הזכוכית בפני עצמה אינה מבודדת רעשים כמו שאנחנו רוצים שהיא תבודד. אם נשווה בין האיטונג או הבלוקים, נגלה כי לזכוכית יש יכולת מינימלית בעצירת הרעש. לכן, חלונות אקוסטיים יהיו מורכבים משתי שכבות של זכוכיות בעובי שונה ובניהן יהיה גז כלוא. המטרה היא שכל שכבה תעצור את הרעש בכך שהיא "תאלץ" אותו להשתנות. רק בדרך זו נוכל להבטיח לעצמנו בית שקט.

חיבורים

החיבורים חייבים להיות מדויקים. לפעמים החלונות אינם נסגרים כמו שצריך או לא עד הסוף. במקרים אלו, ברור שהרעש יכנס פנימה וזאת כיוון שהחלון לא באמת סגור. מסיבה זו הייצור של כל חלון נעשה באופן ספציפי למקום ורק לאחר שנלקחו מידות על ידי איש מקצוע שמתמחה בתחום. בבית קיים ייבדק מרכיב זה לפני שיומלץ לנו על החלפת החלון.

גומיות

מרכיב חשוב שיכול להישחק לאורך השנים הוא הגומיות. מסביב לחלונות ישנן גומיות שתפקידן הוא לאטום את הרעש ולצמצם את המרווחים בין מרכיבי החלונות. בבתים שנבנו לפני שנים יכול להיות מצב של שחיקה של הגומיות ובמידה והחלונות עצמם יוצרו באיכות גבוהה ועם זכוכית כפולה, יתכן ויהיה אפשר להחליף את הגומיות בלבד ובכך לשפר במידה רבה את איכות החיים.

מסגרת

המסגרת חייבת להיות איכותית והיום אנחנו יכולים ליהנות ממסגרות אלומיניום איכותיות ויפיפיות. האלומיניום הוא חומר מבודד, הוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר ולכן אנחנו יכולים ליהנות מהחלון לאורך שנים רבות. האיכות גבוהה יותר לעומת פתרונות אחרים ועלינו לבדוק כי החברה שנותנת לנו פתרון מציעה לנו את האלומיניום כמסגרת.

חלונות אקוסטיים מחיר והמרכיבים המשפיעים עליו

העלויות של החלונות משתנות בהתאם לבית וכל חלון יהיה בעל עלות שונה. העלויות מושפעות מהגודל של החלון, מסוג הזכוכית ומאופן הסגירה. בנוסף לכל אלה, יכול להיות שיהיו עבודות באתרים מאתגרים שידרשו ציוד מיוחד ולכן המקום ישפיע על הצעת המחיר.

אחד הדברים שכדאי לדעת לפני שאנחנו מתחילים לחפש מידע על חלונות אקוסטיים מחיר הוא שאנחנו חייבים לדעת מה אנחנו מקבלים. אנחנו חייבים לוודא כי הייצור מתבצע באופן ספציפי למפתח שלנו ורק לאחר שנלקחו מידות על ידי איש מקצוע. אנחנו צריכים לבדוק כי הזכוכית כפולה וכי המסגרת היא מאלומיניום.

לפנות לחברה שנוכל לסמוך עליה

כולנו רוצים לפנות לחברה שנוכל לסמוך עליה. חברה מנוסה, שתלווה אותנו מתחילת הפרויקט ועד להתקנה מושלמת. חברת יורוסטייל מביאה לנו את המקצועיות לתוך הבית. היא דואגת להביא את אנשי המקצוע שייקחו את המידות הנדרשות, תייצר עבורנו חלונות אקוסטיים ותבצע את ההתקנה ביעילות.

במידה וניתן לשפר את המצב הנוכחי בבית הקיים, החברה תיידע אותנו על הפתרונות שעומדים לרשותנו לאחר שתבדוק את מצב החלונות. ביצירת קשר עם יורוסטייל נוכל להבטיח לעצמנו שירות מקצועי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!