התקנת חלונות בלגיים והתאמת התאורה בסלון

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אחרי מחשבה רבה ותכנונים ארוכים הזמנתם לבסוף את החלונות הבלגיים שחלמתם עליהם? התקנת חלונות בלגיים לא אמורה להשפיע בצורה דרמטית על אופי התאורה בסלון, אבל כשאתם מתקינים חלונות עם אמירה עיצובית כל כך ברורה ומובהקת, יש בהחלט מקום לבצע גם התאמה של התאורה בסלון לאמירה הזאת. בסופו של דבר, אין אף מהלך עיצובי בודד שיכול להעניק לנו את האווירה שאותה אנו מבקשים ליצור לעצמנו בתוך הבית שלנו. עיצוב פנים הוא תהליך שמורכב מכמה וכמה שלבים, אלמנטים ומהלכים ובהיבט הזה, אי אפשר לסיים את המהלך הכולל של התקנת חלונות בלגיים מבלי שאנו מבצעים גם התאמה של התאורה בסלון, בנוסף למהלכי עיצוב נוספים שיתכתבו בצורה חכמה ונכונה עם החלונות הבלגיים החדשים.

כיצד יש לבצע התאמה של תאורת הסלון?

ככלל, כדי לעצב את תאורת הסלון שלכם אתם זקוקים לתכנית שלמה שמתמקדת כל כולה בנושא ספציפי זה של תאורה. בתכנית הזאת, צריך לקחת בחשבון את האור הטבעי שחודר לחדר הסלון בשעות השונות של היממה, את סגנון העיצוב של הסלון, את האווירה שאנו מבקשים לייצר, את השימושים השונים של התאורה (תאורה כללית, הארת אלמנטים עיצוביים ספציפיים, תאורה היקפית וכן הלאה), זוויות תאורה, גופי תאורה, עוצמת תאורה וכן הלאה. כל אלה צריכים להילקח בחשבון ולהיבחן בצורה מקצועית. מאחר והפעולה של התקנת חלונות בלגיים יכולה להתבצע גם בחדרי סלון המעוצבים בסגנון העיצוב המודרני, גם בחדרי סלון המעוצבים בסגנון העיצוב הכפרי וגם בכל מרחב עיצובי אחר, לא ניתן להגדיר מודל אחד ויחיד להתאמת התאורה בסלון לחלונות הבלגיים והדברים צריכים להיבחן פר מקרה.

חלונות בלגיים

מהלך עיצוב כולל או מהלך נקודתי

במידה ואתם מבצעים התקנת חלונות בלגיים במסגרת מהלך עיצוב כולל של הבית או של חדר הסלון, את המשימה של התאמת התאורה בסלון תוכלו להטיל על מעצב הפנים שאחראי על הפרויקט כולו. במידה ואתם מבצעים התקנה כזאת כמהלך נקודתי להחלפת חלונות הבית או הסלון, אתם רוצים למצוא איש מקצוע בתחום עיצוב הפנים שיוכל לסייע לכם לפחות במסגרת ייעוץ נקודתי וחד פעמי. בכל מקרה, ורבים אינם מודעים לכך, עיצוב הבית מושפע מניואנסים קטנים מאוד שלפעמים אנחנו לא יכולים להצביע עליהם באופן מודע, אבל משפיעים עלינו ברמה הלא מודעת. כל אי התאמה וכל "זיוף" ימנע מאיתנו ליהנות מהאווירה אותה אנו רוצים ליצור בחדר הסלון שלנו, ובמקרה כזה נשאלת השאלה למה אנחנו בכלל משקיעים במהלך של התקנת חלונות בלגיים יקרים.

ישנם פשוט דברים שאסור לנו להתפשר עליהם, מהלכים שאנחנו לא יכולים לקבל על פי מה שראינו אצל חברים או שכנים, ולא על פי מצבי רוח חולפים שאנו חווים. התאמת תאורה בסלון לאחר התקנת חלונות בלגיים היא דוגמא נהדרת לכך.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מה מיוחד בניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים הוא דרך מצוינת לנקות את הבית או העסק במהירות וביעילות. הוא משתמש בסילוני מים בלחץ גבוה כדי

מהו חיישן תנועה ולמה הוא משמש?

בבריטניה של ימי המהפכה התעשייתית הייתה תנועה שנקראה לודיליסטים ומטרתה הייתה להילחם בטכנולוגיה מכיוון שאנשיה האמינו כי היא גוזלת מהם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!