התקנת חלונות אלומיניום במחיר זול? הכירו את חלונות פלוס

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אנחנו רוצים שתכירו את פורטל חלונות פלוס – השוואת מחירים בין מתקיני תריסים וחלונות. בין אם אתם צריכים חלון אלומיניום או תריס מסוג כלשהוא, דרך הפורטל תוכלו לחסוך בכסף על ההתקנה. הנה כל מה שצריך לדעת לפני התקנת תריס או התקנת חלון.

ישנם סוגים באמת מגוונים ביותר של תריסים וחלונות, לרבות תריסים מעוצבים בהתאמה אישית. בין אם אתם צריכים התקנת חלונות או התקנת תריסים, כדאי להכיר את הדרכים לחסוך על כך כסף. בפורטל חלונות פלוס תוכלו לעשות זאת, תוך כדי שאתם גם מקבלים את הצעות המחיר ישירות אליכם. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות הוא, להשאיר פנייה בפורטל ולהנות משירות חינמי של השוואת מחירים בין מתקיני חלונות תריסים.

השוואת מחירים להתקנת חלונות ותריסים

מעבר לאפשרות של סקירת מחירון תריסים וחלונות, פורטל חלונות פלוס גם מאפשר לגם לבצע השוואת מחירים בין מתקיני חלונות ותריסים ובכך תוכלו להזמין התקנת חלונות אלומיניום במחיר זול באופן משמעותי! אז איך זה עובד? אתם משאירים את הפנייה שלכם בפורטל, מה שמזכה אתכם (חינמית) ב-עד 3 הצעות מחיר ממתקינים מקצועיים. כך תוכלו לסקור את הצעות המחיר ולבחור בשירות שהכי נראה לכם.

בכדי לחסוך לכם את השלב של בקשת המלצות, בפורטל חלונות פלוס תקבלו הצעות מחיר ממתקינים מומלצים בלבד. כמו כן, אתם יכולים לפנות אל האתר טלפונית ולקבל סיוע נוסף.

כמה עולה התקנת חלון וכמה עולה התקנת תריסים?

כידוע, בתחום של התקנת תריסים וחלונות יש טווחי מחירים שונים על סוגי השירותים של המתקינים. למשל, התקנת תריס חשמלי תעלה לכם כ-800 – 1,450 ₪ בממוצע. זאת, על פי מחירון התקנת תריסים וחלונות שמצאנו בפורטל חלונות פלוס.  עוד לפי מחירון חלונות ותריסים של חלונות פלוס, מצאנו גם כמה עולה התקנת תריס גלילה. התקנת תריסי גלילה תעלה לכם כ-450 ₪ בממוצע. צריכים התקנת תריסים שלבים? התקנת תריס שלבים תעלה לכם כ-500 ₪ בממוצע.

מחירון התקנת חלונות ותיקון תריסים – חלונות פלוס

אם אתם סך הכול צריכים התקנת רשת לחלון, העלות תהיה כ-300 ₪ בממוצע. לגבי התקנת חלונות, מצאנו גם מחירון חלונות בפורטל חלונות פלוס. לפי מחירון התקנת חלון בפורטל, התקנת חלון רפפה תעלה לכם כ-650 ₪ בממוצע.

אם אתם צריכים התקנת חלון הזזה, העלות הממוצעת תהיה כ-750 ₪ לרוב. התקנת חלון פרופיל בלגי תהיה בדרך כלל לא זולה, היא תעלה לכם כ-1,250 ₪ בממוצע. מעבר להתקנת חלונות, בפורטל חלונות פלוס גם מצאנו מחירון תיקון חלונות. למשל, החלפת רצועת משיכה תעלה לכם כ-350 ₪ לרצועה אחת. צריכים החלפת שלבים בתריסים? המחיר על כך יהיה כ-500 ₪ בממוצע (מחיר ל-2-6 שלבים בד"כ).

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!