דלתות אלומיניום בראש העין

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

דלתות אלומיניום בראש העין

אם החל משנות ה-80 של המאה הקודמת תפסו חלונות האלומיניום את מקומם של חלונות העץ, הרי שהיום תופסות דלתות האלומיניום את מקומן של דלתות העץ ואפילו של הפלדה. מה עומד מאחורי ההצלחה של דלתות אלומיניום? איך יכולים היתרונות החשובים של האלומיניום לבוא לידי ביטוי בעיצוב דלת הכניסה לבית שלכם? האם ניתן להזמין דלתות אלומיניום לא רק לכניסת הבית אלא גם לחדרים? האם האלומיניום עמיד בפגעי מזג האוויר? מאיפה נכון להזמין דלת אלומיניום ומי מייצר דלתות אלומיניום בראש העין? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת יורוסטייל המתמחה בעבודות אלומיניום לבית, לבניין ולתעשייה.

 

מה עומד מאחורי ההצלחה של דלתות אלומיניום?

לאורך שנים ארוכות היו דלתות הכניסה לבית עשויות עץ ובמקומות רבים בעולם, זהו עדיין חומר הגלם העיקרי ממנו נבנות דלתות כניסה. בשלב מאוחר יותר, תפסו את מקומן דלתות הפלדה שסיפקו פתרון לסכנת הפריצה לבית עם דלתות חזקות ורובסטיות יותר, בהן גם שולבו מנגנוני נעילה מתוחכמים. כיום, הולכות ותופסות דלתות האלומיניום את מקומן, גם של דלתות העץ שכבר לא נותרו מהן הרבה בארץ וגם את אלו של דלתות הפלדה. מה עומד מאחורי ההצלחה הזאת? ובכן, ישנם כמה וכמה יתרונות לדלתות אלומיניום, שמעניקים להן יתרון מובהק על האלטרנטיבות. האלומיניום הוא בראש ובראשונה מתכת חזקה וקלה מאוד. השילוב של חוזק מבני וקלות משקל הופכת את האלומיניום לחומר הגלם האולטימטיבי לייצור דלתות וחלונות. מצד אחד, יודעת הדלת להציע את החוזק המבני של דלת פלדה ומצד שני היא עושה את זה מבלי להכביד על מסגרת המפתח ועל הצירים, באופן שיכול להוביל לדפורמציות שיפגעו בתפקוד הדלת לאורך זמן.

יתרון חשוב נוסף של האלומיניום הוא העמידות שלו מפני פגעי מזג האוויר. בעוד שדלתות עץ נוטות להתקלף ולאורך זמן גם להרקיב בנוכחות לחות ורטיבות, ובעוד דלתות פלדה נוטות להחליד, הרי שדלתות אלומיניום אינן סובלות לא מזה ולא מזה. האלומיניום היא מתכת עמידה לחלוטין בלחות וברטיבות ולא פחות מכך גם בקרינת שמש ישירה. עמידות זו חשובה במיוחד עבור חלקה החיצוני של דלת האלומיניום, החלק שפונה כלפי החוץ ולא כלפי חלל הפנים של הבית. לבסוף, ישנו כמובן היתרון של קלות העיבוד והעיצוב של דלתות אלומיניום. בחיפוש די פשוט תוכלו למצוא מגוון עצום של דלתות אלומיניום בראש העין, עם אינספור דגמים שתוכלו להזמין ישירות מן המדף וכמובן גם דגמים שאותם תוכלו להזמין בהתאמה אישית להעדפות שלכם. גם עץ הוא חומר שקל לעבד אותו, אבל החסרונות האחרים שלו אל מול האלומיניום לא מאפשרות לו להתחרות עם האלומיניום במידה הראויה. לגבי פלדה, די ברור שמדובר בחומר קשה מאוד לעיבוד, ולכן דלתות הפלדה מגיעות בדרך כלל בעיצובים מאוד סטנדרטיים.

 

עיצובים שונים של דלתות אלומיניום בראש העין

כפי שאמרנו קודם לכן, אחד היתרונות החשובים של דלתות אלומיניום בראש העין הוא קלות העיצוב והעיבוד של המתכת. ואכן, מרבית דגמי דלתות האלומיניום כיום מבוססים על דלת חלקה שבתוכה משולבים אלמנטים עיצוביים שונים, במיוחד מזכוכית. כך למשל, תוכלו להזמין דלת אלומיניום שבמרכזה מותקנת זכוכית בכל מידה, תצורה וגודל. זכוכית זו מעניקה כמובן חן לדלת עצמה, אך גם מאפשרת חדירת אור רב דרך הדלת. תוכלו גם לשלב עיטורים שונים חרוטים על גבי האלומיניום בכדי ליצור דלת כניסה שהיא לא פחות מאומנותית, ואת העיטורים האלה תוכלו להזמין מתוך עיצובים קיימים או שתוכלו להזמין אותם בהתאמה אישית על פי העדפותיכם. לבסוף, דלת אלומיניום היא קלה מאוד לצביעה בתנור, ולכן ניתן להעניק לה כל גוון שעולה בדעתכם ולעשות זאת בצורה איכותית שמאפשרת להעניק לדלת כל מרקם שתבחרו בו, החל ממרקם חלק לחלוטין, דרך מרקם גס ברמות שונות וכלה במרקם אמנותי שמבוסס על מוטיבים אמנותיים שונים כמו פסים, חריטות תבניתיות ועוד.

 

ומה לגבי הבטיחות?

דלת האלומיניום נחשבת לדלת חזקה מאוד ובטוחה מאוד, בעיקר לאור העובדה שניתן לשלב בה מנגנוני נעילה יעילים ומתוחכמים ישירות מעולם דלתות הפלדה. מנגנונים אלה אינם מתאימים לדלתות עץ שכן דלת העץ עצמה אינה חזקה דיה בכדי למנוע פריצה ולכן אין כל סיבה רציונלית לשלב בה מנגנון מורכב ומתוחכם. לעומת זאת, דלת אלומיניום בהחלט מציעה את רמת הביטחון שיודעת להציע דלת פלדה ולכן בדלתות אלה משולבים מנגנונים רב בריחיים מתקדמים מכל סוג שאפשר להרכיב בכל דלת פלדה. במידה ואתם משלבים בדלת אלמנטים עיצוביים כמו זכוכית, הרי שמדובר בזכוכיות מחוסמות ומשוריינות שאותן ניתן גם לכסות עם מעין סורג מעוצב, שגם הוא משמש כמוטיב עיצובי נוסף לדלת.

 

ממי להזמין דלתות אלומיניום בראש העין?

דלת אלומיניום

ובכן, בישראל ישנם לא מעט בתי עסק וחברות המציעים מגוון מוצרי אלומיניום לבית, אלא שיש הבדל גדול בין הזמנת דלתות אלומיניום בראש העין מאולם תצוגה ובין להזמין אותן מגורם מקצועי המתמחה בתחום של עבודות אלומיניום. הבדל זה ניכר גם באיכות של התוצר הסופי, אבל גם בהעמדת כל האפשרויות הפתוחות בפניכם. אולמות תצוגה יכילו בדרך כלל שורה של דגמי מדף מהם תוכלו לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר. אלו הם כמובן דגמים אסתטיים שעוצבו על ידי אנשי מקצוע, אבל הם לא בהכרח חייבים להתאים לכם ולדרישות שלכם. אם אתם רוצים דלת אלומיניום מותאמת במיוחד בשבילכם, תוכלו לבצע הזמנה של דלת אלומיניום בהתאמה אישית על פי מידה ועל פי עיצוב שמתאים במיוחד בשבילכם, ואת זה תוכלו לעשות אך ורק אצל גורם מקצועי המתמחה בתחום של עבודות אלומיניום.

למעשה, גם אם אתם יכולים להסתפק בעיצוב מדף סטנדרטי, עדיין ייתכן שתרצו להוסיף לו עיטורים שונים, פתח נוסף של חלון על מנת להגביר את חדירת האור לבית ואולי הוספת אלמנטים עיצוביים נוספים לדלת. גם במקרה זה, האפשרות הטובה ביותר שעומדת בפניכם היא הזמנה של הדלת מגורם מקצועי המתמחה בתחום של עבודות אלומיניום, יודע להציע לכם את כל האפשרויות הקיימות ויודע גם לייצר לכם בדיוק את מה שאתם רוצים.

 

מה יודעת להציע לכם בתחום הזה חברת יורוסטייל?

ובכן, בחברת יורוסטייל תוכלו להזמין כל סוג של פריט אלומיניום לבית ובכלל זה חלונות, דלתות, פרגולות, סגירת מרפסות, גדרות, מעקות, שערים, קונסטרוקציות אלומיניום לעיצוב הבית ועוד. בין היתר, מציעה יורוסטייל קטלוג ענק של דלתות אלומיניום בראש העין, ממנו תוכלו לבחור את הדגם המתאים לכם ולבצע בו שינויים כאוות ליבכם, או שתוכלו להזמין דלת אלומיניום בהתאמה אישית מא' ועד ת', הכל לפי בחירתכם. לרשות יורוסטייל מפעל מתקדם המאובזר בכלים ובמכונות המתקדמות ביותר בתחום עבודות האלומיניום, ובאפשרות החברה לייצר עבורכם כל פתרון, לרבות פתרונות רבים שעליהם בכלל לא תוכלו לשמוע באולמות התצוגה. ביורוסטייל תוכלו גם לבחור את מנגנון הנעילה המתאים לכם, עם אפשרות לשילוב מנגנוני נעילה רב בריחיים, מנגנון נעילה אלקטרוני ועוד שלל פתרונות נעילה. כל העבודות ביורוסטייל ובכלל זה דלתות אלומיניום בראש העין, מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום עם הקפדה על חוזק מבני וכמובן גמר מושלם ללא ליקויים כלל.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלתות אלומיניום בחריש

  אם החל משנות ה-80 של המאה הקודמת תפסו חלונות האלומיניום את מקומם של חלונות העץ, הרי שהיום תופסות דלתות

דלתות אלומיניום בעומר

  אם החל משנות ה-80 של המאה הקודמת תפסו חלונות האלומיניום את מקומם של חלונות העץ, הרי שהיום תופסות דלתות

דלתות אלומיניום ביפו

  אם החל משנות ה-80 של המאה הקודמת תפסו חלונות האלומיניום את מקומם של חלונות העץ, הרי שהיום תופסות דלתות

דלתות אלומיניום בקריות

  אם החל משנות ה-80 של המאה הקודמת תפסו חלונות האלומיניום את מקומם של חלונות העץ, הרי שהיום תופסות דלתות

דלתות אלומיניום בשוהם

  אם החל משנות ה-80 של המאה הקודמת תפסו חלונות האלומיניום את מקומם של חלונות העץ, הרי שהיום תופסות דלתות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!