גרניט 365 ,וסוגי סוככים 

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אם אתם מחפשים שיש איכותי למטבח ולבית שלכם ואתם מוצאים את עצמכם רודפים אחריי מליון סוגי שיש וחומרים שאין לכם מושג בהם זה הזמן להכיר לכם את הגרניט, הגרניט הוא בין החומרים לשיש ביתי הנמכרים ביותר בארץ ובעולם. 

הגרניט משמש כחומר חזק ביותר ויוקרתי שתוכלו להנות ממנו בעיצוב מיוחד למטבח שלכם בלי להתחכם. 

יתרונות הגרניט: 

1 .מראה- המראה של שיש גרניט 365 הוא מראה ייחודי ויפה ונותן ברק נוסף לעיצוב המטבח שלכם, למעשה הוא כל כך ייחודי שגם אם לשני אנשים שונים יהיה את אותו שיש גרניט באותו הצבע במטבח עדיין של שניהם יראה שונה ומיוחד בדרכו מכיוון העיטורים היפים על השיש. 2 .עמידות- שיש הגרניט הינו חומר חזק ביותר מה שהופך אותו לטוב לשימוש במטבח, הוא עמיד בפני שריטות וחום מה שנותן יתרון גדול כי אנחנו צריך שיש איכותי למטבח, על שיש הגרניט תוכלו לשים סיר חם מבלי תחתית ומבלי צורך לפחד על עמידות השיש, אפילו אם תחתכו עליו סלט ללא קרש חיתוך הגרניט אינו יראה אפילו סימן אחד. 

3 .איכות- שיש הגרניט איכותי מאוד ולכן אין צורך לפחד מכתמי שמן כי הוא אינו סופח לעצמו את הלכלוך ומתנקה בזריזות מבלי להשאיר כתמים. 

אז אם כל זה שיכנע אתכם ששיש גרניט זה השיש שאתם רוצים למטבח שלכם מהרו עוד היום להתקשר לגרניט 365 ותתייעצו עם מירב המומחים שלנו שיוכלו לתת לכם שירות ולענות לכל השאלות שלכם. 

סוגי סוככים: 

כשזה נוגע לפי תרומות הרבים להצללה לבית שלנו זה עולם מלא וגדול, יש אין ספור פתרונות ואין ספור דרכים, את מה שטוב לבית של מישהו אחר לא בהכרח טוב לבית של מישהו אחד, לכן אלו הם מספר סוככים שתוכלו להתרשם מהם ולבחור איזה מהם מתאים לביתכם. 

  • סוככי מסך- זהו סוכך שמתאים בעיקר לחלונות והוא יורד אוטומטית כמו וילון אתם יכולים לבחור אם הם יהיו אטומים או לא. 
  • סוכך מסילות- סוכך המסילות מתאים בעיקר לגגות, הצללת פרגולות וחדרי פטיו, סוכך המסילות הוא בעל מערכת קפיצים כך שהוא יכול להיפתח ולהיסגר כפי שתרצו וכך תוכלו להנות גם מימי שמש נעימים. 
  • סוכך זרועות- סוכך הזרועות הינו מתאים למקומות רבים ולמשטחים רחבים, סוכך הזרועות יכול להיות אוטומטי או קבוע והוא מגיע בשלל צבעים לפי רצונכם, הוא אינו תופס נפח ואינו צריך תמיכה של עמודים )מה שפותר לכם הרבה כאבי ראש(. 

בנוסף תמיד כדאי להתייעץ עם איתנו https://oded-garber.co.il שנוכל לכוון אותכם לסוכך שהכי יתאים לשביעות רצונכם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!