איך לבחור תריס מתאים לסוגי החלונות השונים?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לתריסים יש שימושים רבים: הם מחשיכים את הבית בשעות היום, עוזרים לווסת את הטמפרטורה בתוכו, ובעיקר: מספקים לנו יותר פרטיות. כדי שהתריסים שאתם בוחרים לבית יענו על המטרות שלכם ולא יפגעו בעיצוב הכללי, אלא רק יתרמו לו, כדאי מאד להסתמך על הקריטריונים הבאים.

היכרות עם סוגי התריסים הקיימים

סוגי התריסים הקיימים מחולקים לשלוש קטגוריות עיקריות: תריסים ידניים, תריסים חשמליים ותריסי הזזה.

  • תריסים חשמליים סוג פופולרי מאוד ובבתים חדשים הם כבר מותקנים כסטנדרט. ישנם סוגים שונים של תריסים חשמליים כולל תריסי אלומיניום, אלומיניום מוקצף, תריסי אור וכיוצא בכך. תריסים אלו מתאימים לכל סוגי החלונות הסטנדרטיים.
  • תריסים ידניים – תריסים ידניים דומים לתריסים החשמליים אך לרוב הם מיוצרים מהחומר המוקצף. את התריסים הידניים ניתן לפתוח או לסגור באמצעות חבל וגם הם מתאימים לרוב סוגי החלונות הסטנדרטיים.
  • תריסי הזזה – תריסי הזזה אלו הם התריסים המוכרים מפעם שכדי לפתוח אותם יש להזיז אותם לצדדים באופן ידני. גם השלבים שלהם נפתחים באופן ידני ולא נגללים כלפי מעלה, כמו שקורה בסוגים האחרים.

התאמה למפרט החלון

  • התאמה לכל סוגי החלונות – ישנם סוגי תריסים שמתאימים לכל סוגי החלונות, כמו למשל תריסי גלילה או תריסים חשמליים. סוג זה מתאים הן לחלונות גדולים והן לחלונות קטנים. במידה ובחרתם תריסים חשמליים יש לוודא שהמנוע יהיה תואם למשקל התריסים – כך ככל שהחלון גדול יותר, המשקל יהיה גבוה יותר.
  • תריסים בהתאמה אישית – ישנם בתים ולהם מבנה אדריכלי מיוחד, כך שגם צורתם של החלונות מיוחדת. כאשר החלונות מעוצבים בצורה יוצאת דופן, כמו למשל במקרה של חלונות עגולים, משולשים או חצי עגולים, יהיה עליכם לבחור בעיצוב תריסים בהתאמה אישית כדי שהתריסים הנבחרים יתאימו לחלון באופן אופטימלי ומדויק.
  • התאמה לסוג החדר – ישנם חדרים שזקוקים לפתרונות ספציפיים כמו למשל חדרים ממוגנים. התקנת תריסים בממ"דים חייבת להתקיים בהתאם לתקנים ולתקנות הספציפיות הנוגעות לממ"דים.

צרכים והעדפות

לאנשים שונים יש העדפות שונות. יש כאלו שמעדיפים את מירב הפרטיות והיכולת להחשיך את החדר לחלוטין, אנשים אחרים אוהבים המון אור טבעי בעוד שישנם כאלו שמעדיפים לשלב בין העולמות ולעצב חלונות המחולקים לשניים: חלק עליו עם תריסים וחלק תחתון ללא תריסים. הצרכים וההעדפות שלכם בבית הם אלו שישפיעו על הבחירה שלכם. כדי להגיע להחלטות הנכונות ביותר מומלץ להיוועץ בחברה מקצועית שתסייע לכם.

חברה מקצועית לתריסים

חברה מקצועית שמתמחה בתריסים, כמו למשל חברת אמיר תריסים יכולה לספק לכם מגוון רחב של פתרונות לצד ייעוץ מקצועי מקיף. ניסיונם של אנשי מקצוע לא יסולא מפז, הם יודעים בדיוק להתאים בין תריסים לבין סוגי חלונות, תוך שמתייחסים לצרכים ולרצונות ספציפיים של הלקוחות. ככל שתהיו יותר מדויקים בהבנת הצרכים שלכם כך התריסים שתבחרו יתאימו למפרט החלון שלכם ויספקו לכם מענה מושלם ומיטבי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!