שמירה על זכוכית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כך תשמור על חלון הזכוכית בצורה מקסימלית

בשנים האחרונות ניתן לראות חלונות זכוכית בכל מקום, מבנייני משרדים גרנדיוזיים ועד וילות פאר ודירות מודרניות בלב העיר. לחלונות זכוכית יתרונות רבים שהפכו את הבחירה בזכוכית לבחירה כה אטרקטיבית: הם מפיצים אור טבעי אל תוך החלל, משולבים בהרמוניה בין פנים לחוץ, מייצרים תחושה של גודל, מרחב ואווריריות בכל חדר.
אם תרצו לשלב ויטרינות בחלל, חשוב שתכירו אילו סוגים של חלונות זכוכית קיימים ומהם החוזקות והחולשות של כל אחד מהם.

וויטרינות מהסוג הנכון עבורכם

קיים היצע מסחרר של חלונות כיד הדמיון הטובה, אבל יש שלושה סוגי זכוכיות נפוצים במיוחד:
זכוכית למינציה – זכוכית זו נחשבת לזכוכית חזקה במיוחד כאשר הפאנל עובר תהליך עיבוד בחום גבוה התורם לעמידות של הפלטה. קשה יחסית לשבור את הזכוכית הזו, כך שהיא מספקת תחושת בטיחות ואם הזכוכית כן נשברת, השברים שלה אינם מתפרקים ולא מסבים נזק. בשל העמידות הדו צדדית של הוויטרינה היא גם מספקת הגנה גבוהה יותר מפני קרני UV וכך מגינה על פריטים שעומדים ליד החלון או חשופים לשמש. בדרך של בקרת חשיפת חום, היא גם מפחיתה את ההוצאות על מיזוג אוויר.
זכוכית צבועה – מי שמחפש להוסיף נגיעה של צבע לחלל, יתכן ויבחר חלונות של זכוכית צבועה שעברה צביעה דקורטיבית אך גם כדי להקנות לה הגנה מפני קרני UV. זכוכית זו נקשרת היום לזכוכית מעורפלת, שלמעשה מטשטשת את המבט מבחוץ וכך מקנה פרטיות למי שנמצא מבפנים מבלי למנוע את המבט מפנים לחוץ.
זכוכית מחוסמת אחת הזכוכיות הפופולאריות בחלונות ובדלתות מהסיבה שזכוכית זו עמידה בפני חום גבוה ובמידה ושוברים אותה, היא אינה מתנפצת בדרך הרגילה אלא לשברים בעלי קצוות מעוגלים. נהוג להתקין אותה במקומות בהם רוצים לשמור על בטיחות מקסימלית – מקלחונים, רכבים, חדרי ילדים. היא עמידה מאוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

יש לבחור יצרן, ייבואן ומתקין המספקים חלונות זכוכית בסטנדרט הגבוה ביותר והתקנה איכותית תוך הקפדה מקסימלית על סביבה בטיחותית, כאשר אפשר גם לשלב את הזכוכית עם פרופילים שונים בלגי או אלומיניום או במראה טבעי. בכל מקרה, יש לקחת בחשבון חשוב לטפל נכון בזכוכית ולשמור על המראה האטרקטיבי שלה לאורך זמן. כאן נכנסים לתמונה חומרי ציפוי וניקוי ייעודיים לחלון זכוכית.

לצפות וליהנות

זכוכית היא אומנם חומר בעל מראה קלאסי, אבל עשויה עם הזמן לצבור עובש, בקטריות ואבנית. כדי להגן מראש על משטחי זכוכית החשופים ללכלוך ולתנאי האקלים, מומלץ להשתמש מראש בציפוי ננו לזכוכית ששומר על המאפיינים הטבעיים של הזכוכית – חוזק ושקיפות, אבל מקנה לה גם תכונות של אטימות ועמידות גבוהה. יועצי האלומיניום ממליצים מאוד על ציפוי ננו לזכוכית היות וציפוי זה הוא בלתי נראה, קל לניקוי ומראש מונע הצטברות של מזיקים – עובש ופטריות ומתאים לכל זכוכית מקירות מסך ועד סקיילייט, מקלחונים ואפילו מראות ואקווריומים. ניתן לחדש את הציפוי וגם להסיר בקלות טביעות אצבעות תוך כדי הגנה מצוינת מפני אבנית. הציפוי עצמו מתייבש במהירות ועמיד בקרינת UV. בפועל התהליך שעוברת הזכוכית כאשרת היא מרוססת בציפוי ננו הוא כזה – מולקולות Sio2 בקנה מידה ננומטרי חודרות לנקבוביות ויוצרות שכבת זכוכית טהורה ואינרטית. שינוי המבנה המולקולארי בשטח הפנים משדרג את התכונות ההידרופוביות וכך מפחית באופן משמעותי את הצטברות האבנית.

עם ציפוי הננו ניתן לנקות את הזכוכית בקלות יחסית, בין אם במטלית לחה, תרסיס על בסיס מים וסבון ולשמור על החלונות מבריקים, חדים ועמידים לאורך זמן.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!