בדק בית לחלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לא בטוחים שחלונות האלומיניום שהתקינו לכם, מותקנים בצורה ישרה ואטומה? רוצים להבטיח שכל העבודה בוצעה בצורה איכותית ומקצועית, ושלא יתגלה לכם באחד החודשים הקרובים שמים נוזלים דרך חריצים במסגרת החלון? בדק בית לחלונות אלומיניום היא בדיוק הבדיקה שתבטיח לכם את זה.

 

מהי בדיקת בדק בית?

בדיקת בדק בית היא בדיקה המבוצעת לפני כניסה לבית חדש מקבלן או בית יד שניה, במטרה לבדוק את מצבו של הבית ברמה ההנדסית והפרטנית ולוודא שאין ליקויי בנייה, ואם ישנם כאלה, על בדיקת בדק הבית לפרט אותם ברמה ההנדסית, הבטיחות או האסתטית. בדיקת בדק בית היא בדיקה המבוצעת על ידי איש בעל הסמכה בהנדסת בניין, והדו"ח הנמסר בעקבותיה הוא ראייה קבילה בבית המשפט, כך שאדם המזמין את הבדיקה יכול לתבוע את הקבלן המבצע בכל עת, ולהשתמש בדו"ח בדק הבית כראייה לטענותיו בבית המשפט. בדק בית לחלונות אלומיניום היא למעשה בדיקה מצומצמת יותר, וכפי שניתן להבין משמה, מתייחסת לבדיקת חלונות האלומיניום שהורכבו בבית.

 

מה נבדק במסגרת בדק בית לחלונות אלומיניום?

במסגרת בדק בית https://ibedek.co.il/ לחלונות אלומיניום נבדקים חלונות האלומיניום שהורכבו בבית, ובכלל זה עובי ואיכות הפרופילים, איכות האלומיניום, איכות האיטום בין מסגרת האלומיניום של החלון ובין הזגוגית, איכות האיטום בין מסגרת החלון כולו ובין הקיר אליו היא מחוברת וכן הלאה. כמו כן, נבדקים האלמנטים האסתטיים קרי שהחלונות מיושרים בצורה מלאה ואינם נוטים לכיוון מסויים על חשבון האחר, שהחלונות אינם בולטים יתר על המידה מהקיר, ולבטח לא בצורה א-סימטרית. בתום הבדיקה יימסר לכם דו"ח שיפרט את כל הליקויים שנמצאו בה.

 

האם ליקויים תמיד מחייבים תיקון?

כמו בבדיקת רכב לפני קנייה, גם בבדיקת בדק בית לחלונות אלומיניום עשויים להיות ליקויים שהמשמעות שלהם היא מינורית ונמצאת בטווח הסביר. ההחלטה האם לדרוש מהקבלן תיקון של הליקויים אם לאו, היא לחלוטין החלטה שלכם, אך לא כל ליקוי המופיע בדו"ח אכן מצביע על ליקוי משמעותי שדורש תיקון. התייעצות עם איש המקצוע שיבצע עבורכם את הבדיקה תסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה ביותר מבחינתכם.

 

אם אתם רוצים להבטיח שעבודת התקנת החלונות בביתכם בוצעה בצורה מקצועית ואיכותית, ושאין בה ליקויים משמעותיים שיכולים לפגוע באיכות החיים שלכם בביתכם, בדיקת בדק בית לחלונות אלומיניום היא בדיוק הפתרון הדרוש לכם, ומאחר ומדובר בבדיקה קצרה וזולה יחסית, אין שום סיבה שלא תזמינו אותה כבר ברגע זה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!