פיקוח בניה על עבודות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אילו משרות פיקוח בניה יש בנמצא?

האמת היא שפיקוח בנייה הוא מונח רחב המתייחס למגוון שירותי פיקוח על פרויקטים. למעשה, כשאומרים פיקוח בנייה מתייחסים לכל פעולה או שירות שניתן לפקח עליו, ומן הסתם שיש לא מעט כאלו. למשל, דרך ההתקשרות עם בעלי מקצוע וקבלנים, הזמנתם וביטולם במקרה הצורך, פיקוח על הציוד ההנדסי הנמצא בשטח, אופן הפעלתו, מגעים עם הרשויות והועדות השונות ועוד. מפקח בנייה יעיל יידע לתמרן בין כל הגורמים באופן שישמור על האינטרסים שלך, תוך שמירה על קצב עבודה מתמשך.

מהן משרות פיקוח בניה?

ניתן לשכור את שירותיו של מפקח בנייה המתמחה בפיקוח על עבודות אלומיניום  גם על שלבים ספציפיים בתהליך הבנייה. מסיבה זו על המפקח להיות בקיא במגוון הרב של הנושאים הנוגעים לפרויקטים שונים בענף הבנייה. חשוב, כמובן, שמעבר לידע התיאורטי הנרכש בקורס פיקוח בנייה, שהוא יהיה בעל ניסיון מוכח ורזומה של הצלחה בפרויקטים קודמים. אין תחליף לניסיון, בפרט ניסיון הנפרס על מספר רב של תחומים, שבלעדיו יהיה קשה להתקדם בצורה חלקה במיזם שלך.

התעניינתי, ספרו לי עוד

בעבר, בעידן הפחות סימפטי כלפי קבלנים ויזמים, אם רצית להתחיל לבנות משהו, היית עושה את הכל בעצמך: קבלת רישיון והיתרים, תכנון ושרטוטים ראשוניים של הנכס, הזמנת קבלן שיחפור, קבלן שימלא בטון, קבלן שיבנה, קבלן שיתקן את הטעויות של הקבלנים האחרים, והדרך למפתח הייתה מתישה ורוויה במהמורות מעצבנות. ומה עם קצת עזרה? ליווי? פיקוח? מישהו מומחה ומנוסה שכבר צעד בדרך הזו, שיודע איך להתנהל מול הגורמים המתאימים ויצעד איתך, יד ביד, עד מפתן הדלת החדשה?

תפקידו של המפקח

כאן נכנס לתמונה מפקח הבנייה. הרבה כבר נאמר עליו אך לא הרבה אנחנו יודעים עליו. למפקח יש סמכויות על תהליך הבנייה, וככזה הוא נתון תחת אחריות ענקית, לכן מפקח טוב חייב להיות לפני הכל אדם ערכי, כזה שלא יברח מהאחריות הבלעדית למקרה של כשל, שתוטל דווקא עליו. הסיורים והביקורים הרבים שהמפקח יערוך באתר הבנייה יוכיחו זאת. מלבד כתפיים רחבות על המפקח להיות עם ראש פתוח ובעל פריסה מחשבתית גבוהה, מה שיסייע לו ביישוב המחלקות שבהכרח יפרצו אי-שם בתהליך הבנייה.

אגס הנדסה ופיקוח, הפתרון שלך!

אנו בחברת אגס הנדסה ופיקוח תמיד עם יד על הדופק. ענף הבנייה בארץ יכול להיות מבלבל, או במקרים מסוימים אפילו מרתיע ומפחיד, וקפיצה למים העמוקים לא מתאימה לכל אחד. מפקחי הבנייה שלנו, מהטובים בארץ, ילוו אותך יד ביד עד לרגע קבלת המפתח. לא משנה באיזה שלב המיזם שלך נמצא, אם רק על הנייר או בעיצומה של התקנת מערכת החשמל, נשמח להעניק לך שירות אישי ומקצועי במחירים ללא תחרות.

 

רישום קבלן רשום

רישום קבלן רשום בפנקס הקבלנים מעניק לקבלן עצמו את הזכות לבצע עבודות שונות, לגשת למכרזים בתחום העבודה בה הוא מתעסק כפי שצוין ברישיונו. מכרזים אלה יכולים להיות ציבוריים, או פרטיים בתנאי שהענף שבו הוא עוסק מתאים למהות העבודה ולתנאי הסיווג שקיבל מהרשם המקצועי. מעבר לכך, אי רישום קבלן רשום בפנקס הקבלנים הינה עבירה על החוק.

כיצד רישום קבלן מתבצע?

על מנת להירשם בפנקס הקבלנים כקבלן רשום, כל קבלן נדרש למלא טופס לרישום יחיד. לצורך כך על הקבלן לצרף את המסמכים הבאים בנוסף לטופס הרישום. מסמכים אלה כוללים: צילום תעודת זהות אשר בו מצוין מספר הזהות והשם של הקבלן, אישור תקף על ניהול פנקסי חשבונות ורשומות, תעודת עוסק מורשה, תצהיר יחיד חתום בפני עו"ד, הסכמה חתומה בידי המבקש לעימות היעדר הרשעות פליליות וכן במקרה והקבלן מיוצג באמצעות עו"ד עליו להגיש ייפוי כח בעבורו. את כל המסמכים כולל טופס רישום יחיד לקבלן יש להגיש למשרד השיכון והבינוי.

מדוע חשוב לבדוק שהקבלן רשום בפנקס הקבלנים?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עובדים עם איש מקצוע ולא חאפר, אתם חייבים לבדוק שהוא רשום כחוק בפנקס הקבלנים לאחר שנרשם בעזרת חברה כמו היחידה לרישום קבלנים. ללא בדיקת הקבלן בפנקס הקבלנים לא ניתן יהיה לפקח על עבותו מטעם רשם הקבלנים, ומעבר לכך רוב הסיכויים שלא יהיה לו את הידע וכישורים הנדרשים לביצוע העבודה הנדרשת, וייגרם לכם נזק שיעלה לכם כסף רב. עם קבלן מקצועי ורשום בפנקס הקבלנים תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים קבלן מקצועי מאוד ובעל ניסיון ולא עוד איזה חאפר שיעשה לכם נזקים גדולים יותר. מעבר לכך, תמיד תוכלו לפנות למשרד השיכון והבינוי בכל בעיה שאתם נתקלים בה בשטח, כלומר יש לכם כתובת לפנות אליה בכל נושא ובכל בעיה בה אתם נתקלים בשטח.

רוצה לנסות אותנו? כל שעליך לעשות הוא למלא את פרטיך ונציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!