אם אתם רוצים להעלות את ערך הנכס שלכם ולחיות ברמת חיים גבוהה יותר, תוכלו לעשות זאת באמצעות הוספת מרפסת תלויה. הוספת מרפסת תלויה יכולה להוסיף לכם כמה מטרים רבועים בדירה ובכך להגדיל את שטח הבדית שלכם. אך חשוב שתיקחו בחשבון שהוספת מרפסת תליה או הוספת מרפסות תלויות דורשת היתר בנייה מהעירייה, דבר שלקוח לא מעט זמן עד לאישורו. כמו כן, במקרים רבים לא תמיד מאשרים היתר בנייה להוספת מרפסת תלויה.

מהן מרפסות תלויות?

מרפסות תלויות הן מרפסות שמש אשר מוסיפות כמה מטרים רבועים לחלל הבית ללא צרך בעמודים או בשטח גדול בדומה במרפסות של בתים פרטיים. הודות למרפסות אלה ניתן לקבל תוך כמה שעות מרפסת שמש משלכם עם עוגן בטוח לכל סוג גובה וללא חשש מסכנת בטיחות או החלקה.

למה כדאי לכם להוסיף מרפסות תלויות?

הוספת מרפסות תלויות הן דרך טובה להגדיל את חלל הבית שלכם ללא צורך בעמודים או באמצעים שונים כפי שקיימים.  המרפסות מותאמות לרוב הבתים במיוחד הישנים שאין בהם מרפסות, והן אינן נתמכות על עמודים אלא רק באמצעות קורות פלדה אשר מותאמות להן אישית ומהונדסות בצורה שתומכת במבנה עצמה בכל גובה שיש. המרפסות אינן מעמיסות על הבניין ואין חשש לקריסתן כי לפני בנייתן בודקים אם אכן הבניין יכול לעמוד בעומס המרפסות או לא. הודות להוספת מרפסות תלויות ניתן ליהנות עם המשפחה או עם חברים, לשבת ולבהות בנוף, לפתוח בשיחת נפש או סתם לקרוא עיתון ולשתות קפה. מרפסות הפלדה מאפשרת לכן תוספת בנייה בצורה נוחה ובטוחה עד לעומס של 5 טון ומעלה.

כיצד מוסיפים מרפסות תלויות?

השיטה השכיחה ביותר להוספת מרפסות תלויות היא באמצעות קידוח מקצועי של מוטות הפלדה אל הטיח וקיבועם במרפסות עצמן, וזאת באמצעות עוגנים שונים בהתאם למבנה הבניין ו הוראות הבנייה. הוספת מרפסות תלויות מתבצעת באמצעות קבלן מרפסות תלויות מקצועי שלו ניסיון  וותק רב התחום המרפסות התלויות. חשוב מאוד לתכנן את ולבצע את הוספת המרפסת הללויה בצורה בטוחה מקצועית על מנת שהבניין עצמו לא יקרוס ביחד עם המרפסת. כמו כן, בטרם הוספת המרפסת חשוב שיהיו כל אישורי הבנייה מרשויות, אישור מהנדס מקצועי ותוכניות מפורטות?

האם כל בניין יכול להוסיף מרפסות תלויות?

ישנם בתים עם חלונות אלומיניום אשר לא ניתן להוסיף מרפסות תלויות מאחר שהן מאוד ישנים והמשקל של המרפסת עלול לגרום לקריסת המרפסת. לכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בטרם הוספת מרפסות תלויות. לכן חשוב מאוד לקרוא לאיש מקצוע שיבדוק אם אכן המרפסת שלכם מספיק בטיחותית על מנת להוסיף מרפסת תלויה. ובמידה הבניין שלכם יכול להכיל מרפסת תלויה, תצטרכו לפנות לרשויות על מנת לקבל היתר בנייה ורק לאחר אישור היתר הבנייה וכמובן רוב של דיירי הבניין תוכלו להתקין לכם מרפסת תלויה שתגדיל את שטח ביתכם בכמה מטרים רבועים, ועלה את ערך הדירה שלכם וכן את איכות החיים שלכם.

.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *