בחירת קבלן אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הכול על דלתות אלומיניום

אתם מחפשים פתרון יפה לדלת הכניסה לבית או לדלתות פנים? חישבו על דלתות אלומיניום: ניתן להשיג בשלל עיצובים, הן חזקות ועמידות לאורך שנים והן אידיאליות בתנאי מזג אוויר קשים ולחות

בעבר היו בישראל דלתות כניסה משני סוגים עיקריים: או שהיינו קונים דלת עץ פשוטה או שהיינו קונים דלת פלדה, כבדה ומכוערת, שדרשה התקנה ארוכה ויקרה. דלתות הפנים היו מבוססות על עץ – שתי שכבות דיקט וזה הכול.

היום הדברים שונים לגמרי: אפשר לקנות דלתות מסוגים רבים במגוון חומרים, שההתקנה שלהן הרבה יותר מהירה ופחות יקרה.  למשל, היא הליך הרבה יותר פשוט מזה של דלת פלדה, והיא מספקת ביטחון מעולה.

עיצוב בכל סגנון ולכל טעם ומקום

גרים בפתח תקווה? אולי במושב? תוכלו לקבל דלת אלומיניום בסגנון עירוני או כפרי – אתם לא מוגבלים.

עיצוב תלוי בטעם אישי: לכל אחד ואחת מאיתנו טעם משלנו והוא שונה מזה של חברינו. בנוסף, מקום המגורים שלנו גם הוא משפיע על סגנון הדלת. למשל, מי שגרים בפתח תקווה, יש להניח שיגורו בבית מעוצב בצורה שונה מבית כפרי, של זוג במושב. הדלת – כמו כל הבית – תהיה מעוצבת בצורה שונה.

אלומיניום הוא מתכת קלה וקלה לעיבוד: היא מאפשרת יצירה של פריטים במגוון גדול מאוד של עיצובים ולא מחייבת אותנו להיצמד לתבנית או פס ייצור מוגדר ומוגבל התקנת דלתות אלומיניום חייבות להתבצע על ידי קבלן אלומיניום מומלץ ומקצועי.

גם בתוך הבית – סגנון קל להתאמה ושימושים במקומות מועדים לפורענות

דלתות אלומיניום מתאימות מאוד גם כדלתות פנים: הן קלות ועמידות בתנאי לחות גבוהה, למשל. בגלל זה דלתות פנים מאלומיניום יתאימו לחדרי אמבטיה ושירותים, למרתפים או יציאה לגג או למרפסת.

קל ליצור דלתות אלומיניום בסגנונות שונים גם לתוך הבית: אפשר לשלב יותר או פחות זכוכית בדלת, למשל. אפשר להשתמש בשילוב של מתכת ועץ ואפשר כמובן לצבוע את הדלת בכל מיני צבעים.

גימור חלק, מבריק או מט, אתם לא מוגבלים ויכולים להתאים את הדלתות לטעם האישי שלכם ואפילו לגוון מדי פעם, בעזרת ציפוי חדש או חידוש אחר.

אחזקת דלתות אלומיניום

בניגוד לעץ למשל, או לחומרים שמשמשים לייצור דלתות פשוטות, אלומיניום הוא חומר מאד עמיד, שקל לתחזק.

כדי לנקות דלת אלומיניום, כל מה שאתם צריכים הוא מטלית לחה ורכה (שלא תשרוט את הציפוי או הצבע). את צירי הדלת ניתן לשמן, ממש כשם שמשמנים ציר של דלת מכל סוג אחר.

אם אתם משפצים, שימו לב שלא להתיז צבע ובמיוחד בטון על משטחי האלומיניום, כיון שאת אלה קשה מאוד לנקות. חומצות עלולות לגרום נזק לאלומיניום ולכן יש לכסות או לצפות דלתות אלומיניום בזמן שיפוצים או סיוד.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!