ארונות ממתכת הבחירה הנכונה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

ארון חשמל הוא המסגרת המייצבת והתומכת המייצרת חיץ בין הרכיבים האלקטרוניים לתנאי האקלים והמשתמשים. תפקידם של ארונות חשמל או תקשורת וגז הוא להגן על החומרים הרגישים ולמנוע סכנת התקלחות או דליפה.
עם הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו, ניתן כבר לייצר מגוון מארזים למתחמים שונים בהתאמה אישית לפי מידות מדויקות כך שהארון אכן יחזיק את המתקן כולו על גבי הקיר ויתאים בדיוק לתשתית הייעודית לו.

סוד החומר


הבחירה בחומר ממנו עשוי הארון הינה בחירה קריטית בעלת חשיבות רבה לבטיחות ולעמידות של אמצעי התקשורת, החשמל או ברזי הגז. חשוב להבין שציוד חשמלי מייצר חום ויש לוודא שהמארז שומר על הטמפרטורה האופטימלית וכן על תוחלת החיים של המוצרים החשמליים תוך שימת דגש על פרודקטיביות מוגברת ללא תלות בתנאי האקלים.
ציוד חשמלי יכול בקלות להיות מתכון לפורענות – שריפה, פיצוצים, דליפות של חומרים מסוכנים ומארז מובנה מהחומר האיכותי והבטיחותי ביותר מייצר סביבה מבוקרת ומונע תרחישים מסוכנים ממגע לא בטוח ועד התלקחות פתע.

קיימים חומרים שונים מהם נהוג לייצר ארונות מפלסטיק ועד מתכת. איך תדעו מאיזה חומר לבחור ומדוע המתכת נחשבת לבחירה מוצלחת במיוחד?

עוצמת המתכת


נתחיל בסקירה של שני החומרים הנפוצים ביותר בייצור  ארונות חשמל ותקשורת. מארזים מפלסטיק ומתכת. ארונות מפלסטיק בעלי משקל קל ונחשבים למצרך זול יחסית, הם אומנם בעלי יכולת בידוד טובה יחסית ופשוטים לניקוי, אבל הבעיה היא שפלסטיק אינו עמיד כמו מתכת. הוא עשוי להתעוות ולדהות באינטראקציה עם השמש וגם להיפגע במגע עם חומצות שונות.
ארונות מתכת נהנים מהיתרונות הבולטים כגון עמידות גבוהה בפני אש, עמידות גבוהה בפני מזג אוויר קיצוניים – חום גבוה או קור עז. בניגוד לפלסטיק שמתעוות, הרי המתכת עמידה במזג אוויר במיוחד אם היא בעלת ציפוי או שכבת הגנה מפני קורוזיה.
מתכת מגיבה היטב לכימיקלים, חומצות וחומרים שונים ולכן פרקטית במקומות שנוטים לצבור אבק, עובש או לכלוך וגם עמידה בפני מסיסים שונים, שמנים,.
מתכת היא חומר מוצק, חזק ויציב מאוד המסוגל לשאת משקל גבוה ולכן, ארונות מחומר זה יתאימו גם לציוד מאסיבי וכבד במיוחד.
החומר עצמו נחשב מוליך חשמלי. כלומר, המתכת תתאים להתמודדות עם הפרעות אלקטרומגנטיות או יישומים רגישים.
בתעשייה וכן בפרויקטים של בנייה ושיפוץ יש העדפה ברורה לארונות ממתכת גם מהסיבה שמארזי מתכת מראש מפחיתים פליטות ונחשבים חומר מבודד ששומר על אנרגיה וגם מבודד מהבחינה האקוסטית. כלומר, מפחית את מידת הרעש.

המתכת היא מסוג החומרים שניתן ליצור מהם כל פריט בהתאמה ובעיצוב אישי בין אם הטבעות של אייקונים, צבעוניות מגוונת, צורניות גיאומטרית ושלל גימורים. התוצאה היא ארון חשמל או תקשורת מדוגם ומסוגנן שמשתלב באופן הרמוני עם חדר המדרגות או הסביבה העיצובית. המתכת גם נחשבת חומר ידידותי לסביבה בת קיימא, שניתן למחזר שוב ושוב.

לפנות למומחים


אמנם מבחינת עלות, ארון זה נחשב יקר יותר מפלסטיק או עץ אבל כשמעמידים את התמורה להשקעה נהנים מארון בעל עמידות ארוכת טווח בתחזוקה מינימלית. המתכת היא חומר אמין מאוד, עמידה בפני פגעי הזמן והשפעות מזג האוויר ותעניק לכם הגנה על ציור יקר לאורך זמן.
חשוב להפקיד את מלאכת הייצור של ארון מתכת אצל מקצוענים, כיוון שהעבודה עם מתכת דורשת ריתוך, כיפוף והשקעה על מנת לייצר ארון שיהיה גם אסתטי וגם פרקטי.
מומלץ לפנות לחברה המתמחה בייצור, שיווק והתקנה של ארונות מפרופילים של מתכת המספקת שירותים מקצועיים לקבלני בניין ולחברות המובילות בארץ, בעלות מוניטין, השמות דגש על איכות ומקצועיות.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!